Spring naar bijdragen

Goedkope pc samenstellen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik zit de laatste tijd alles over de pc aan het leren.

Dus nu wil ik een stapje verder gaan door een in elkaar te zetten,

maar ik heb nog geen ervaring dus wil ik graag een goedkope onderdelen bestellen zodat ik een pc kan samenstellen en daarna in elkaar zetten

En dat betekent dus na dit hele verhaal dat ik een request wil doen hier of iemand een goedkope pc kan samenstellen voor mij waar ik mee kan oefenen om een pc samen te stellen

Btw: ik heb nog geen onderdelen, en het moet niet te duur worden, en hoeft niet een super pc te worden is alleen voor te oefenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,8k
  • Reacties 20
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Wat is "niet te duur"? Een goede goedkope game-pc kun je nu al voor 450 euro krijgen, maar dat is waarschijnlijk al veel te duur. Als je wilt oefenen, kun je altijd je eigen pc uit elkaar halen en weer in elkaar zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

wat je trouwens ook nog ff kan doen is ff langs de buren gaan en vragen of ze een oude pc hebben, veel mensen hebben thuis een oude pc en willen er graag van af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33