Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

[Telefoon] Hulp bij het kiezen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zoek een mobiel dat niet al te duur is en dat geen abonnement heeft.

Ik maak graag foto's en wil wel een beetje goede kwaliteit, ik luister ook graag muziek.

ik hoef geen GPS en al die troep, wat ik wel graag wil is een FM-Radio  O0

Ook wil ik dat ik me geheugen kan uitbereiden.

- max. 200 euro

- goede camera, met flits is wel zo handig

- mooie muziek

- fm-radio

- Mogelijkheid voor Memory stick.

- Bluetooth (duuh!)  :)

Ik zat zelf te denken aan een sony ericsson c510.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 14
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Wat dacht je van een Sony Ericsson C902? Maakt best nog wel ok foto's en heeft een goede playlist, maar is wel iets duurder dan 200 euro. 228 euro om precies te zijn: http://tweakers.net/pricewatch/223498/sony-ericsson-c902-zwart.html

Tweedehands kun je hem zeker voor onder de 200 krijgen, veel mensen krijgen een nieuwe mobiel bij verlenging van hun abonnement en hebben die niet nodig, dus verkopen ze hem. Nieuw in doos denk ik wel dat je hem kunt krijgen voor rond de 180. Tweakers Vraag en Aanbod heeft altijd wel iets goeds, maar op het moment niet voor die telefoon. Dat betekent dat je op marktplaats moet gaan kijken of toch maar voor 230 euro moet bestellen. Of een andere telefoon kiezen natuurlijk, de C510 is ook een prima telefoon.

Waarschijnlijk betrouwbare marktplaatslinks:

http://link.marktplaats.nl/250916016

http://link.marktplaats.nl/250890781

http://link.marktplaats.nl/250782272

http://link.marktplaats.nl/250763134 (6 maanden oud, maar wel goedkoop)

http://link.marktplaats.nl/250574795

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan... Zelf kun je het denk ik ook wel vinden. Op marktplaats moet je echter wel altijd vragen hoe het zit met de garantie en aankoopbewijzen, verder is het verstandig om, voordat je gaat bieden, te vragen om originele foto's van het toestel.

Edit: 217 euro voor de Titanium Silver versie hier (nieuw!): http://www.voordeelgsm.nl/site/index.php?pagina=toestel&id=481

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Tom, bedankt voor de benodigde info. Erg scherp gereageerd ik zal even kijken. En als iemand anders nog een goede weet, hoeft geen Sony Ericsson te zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  709
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Ik dacht misschien is de t-mobile g1 niet wat voor jou met abbo erbij bij tmobile kost hij ong 200 voor 1 jaar daarna word hij prepaid.

http://www.belnu.nl/T-Mobile/T-Mobile/G1.htm?bundel_3=9&osadcampaign=Google&gclid=COSl_aeItZoCFYR_3godnDvwbQ

Tim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  

Wat foto's betreft kom je al gauw bij de Sony Ericsons terecht.

Hun zetten altijd flinke camera's in hun GSM's dus daar zit je wel goed denk ik.

Mocht je hem 2e hands kopen dan hoef je niet perse een aankoop nota erbij te hebben.

Garantie kan dan alsnog gewoon via de fabrikant van de telefoon, Nokia is daar tot nu toe het beste in, vind ik zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik dacht misschien is de t-mobile g1 niet wat voor jou met abbo erbij bij tmobile kost hij ong 200 voor 1 jaar daarna word hij prepaid.

http://www.belnu.nl/T-Mobile/T-Mobile/G1.htm?bundel_3=9&osadcampaign=Google&gclid=COSl_aeItZoCFYR_3godnDvwbQ

Tim.

Nee dat design vindt ik echt 10 keer niks. Ik heb liever geen toetsenbord. Zit tenminste niet achter mijn pc ;)

heeft er iemand ervaring met de Samsung F480? Die ziet er ook niet verkeerd uit, en niet eens zo duur ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Jep, Nokia is goed in de garantie, maar SE zeker ook. Als je geen aankoopbewijs hebt, gaat de garantie via het registratienummer. Je hebt dan 27 maanden garantie vanaf de productiedatum, tegen 24 maanden met aankoopbewijs.

@Farid: is dat de TouchWiz?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

@Farid: is dat de TouchWiz?

Klopt

http://nl.samsungmobile.com/mobile/SGH-F480

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Review van de Samsung F480.

Review van de Sony Ericsson C510.

Preview van de Sony Ericsson C902.

En alle drie de telefoons vergeleken. Hij staat nu op "advanced", maar je kunt hem ook voor het gemak op "basic" of "medium" en ook op "visual compare" zetten, vlak boven de vergelijking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

En niet te vergeten dat de batterijen van de SE meestal van hele goede kwaliteit zijn.

Met jouw budget zat ik ook te denken aan een SE G900 en SE K850i.

Allebei goede camera's, veel multimedia mogelijkheden, allebei zeer goede batterij.

De K850i heeft een Xenon Flash, en de G900 gewoon een Flash. G900 -> 5.0 MP en K850i -> 5.0 MP.

Het beste is wel om het met een T-Mobile 1 jarig abonnement te nemen, wat dan ben je een stuk goedkoper uit.

G900: Voor 17 euro per maand, hoef je nog maar 24 euro bij te betalen (= 228 euro)

http://www.studentmobiel.nl/shop/abonnement_met_toestel/nieuw/2/t-mobile-relax-1-jaar/2619/sonyericsson-g900/19

Los toestel: 250 euro

http://www.portablegear.nl/prijzen/Sony-Ericsson_G900.htm

K850i: Voor 17 euro per maand is die gratis (204 euro)

http://www.belnu.nl/T-Mobile/Relax%20150/12-maanden/SonyEricsson/K850i.htm

Lol toestel: 242 euro.

http://www.portablegear.nl/reviews/Sony-Ericsson_K850i.htm

Maar ik zou de C902 boven de K850i kiezen omdat de camera beter is, en hij ligt lekkerder in je hand, maar omdat iedereen verschilt heb ik de K850i er maar bij gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Wat dacht je van een Samsung Pixon? Ik zag dat je die al kon krijgen voor 190 euro 2ehands. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Wat dacht je van een Samsung Pixon? Ik zag dat je die al kon krijgen voor 190 euro 2ehands. :)

Mooie aanbiedingen

200 euro

Zie trouwens nog een super aanbieding voor 160 euro, de W960i.

Hier nog een mooie aanbieding K850i [100 euro]

Aanbieding C902 [130 euro]

Foto's gemaakt met de telefoons die in dit topic onder andere zijn genoemd:

C902 foto's

G900 foto's

C510 foto's

K850i foto's

TouchWiz foto's

1 foto met de W960i

Hier nog een voorbeeld van de kwaliteit van de C902 fotocamera:

2961127382_a0c3ecf419.jpg?v=0

En nog een voorbeeld van de kwaliteit foto G900:

[img width=600 height=450]http://www.esato.com/phonephotos/cam/sony_ericsson/sony_ericsson_g900/200904270158a0Xye4_n.jpg

Reviews:

Nog een C902 review

Review W960i

Vind de C902 de beste camera phone voor dit budget.

Maar als je meer multimedia mogelijkheden wilt, zal ik voor de W960i gaan, en anders als je alles een beetje gemiddeld wilt, de C510/G900. Past ongeveer allemaal in je budget.

Misschien is de W960i wat groot, maar het wel super lekker voor films en dergelijke. En het heeft een touchscreen.

De C902 heeft alleen touchpads naast het scherm voor de camera.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Samsung Pixon maakt niet zulke geweldige foto's, in tegenstelling tot wat de naam zegt. De foto's met de C902 lijken heel mooi, maar dan moet je nog wel even schaven aan de drivers. ;) Dat staat allemaal uitgelegd op www.esato.com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Zie trouwens net dat de G900 ook touchscreen heeft:

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones?lc=nl&cc=nl#view=phones&cdl=1&s=0&detail=0&cmp=1&acc_cid=0&cid=0&cmp_id1=341556&pid=347396&acc_pid=0&pid_type=phone&cmp_id2=261781&cmp_id0=347396

en nog een mooie foto van de G900 gevonden:

dsc00267sf6.jpg

Niet slecht..

(klik wel op afbeelding weergeven, is die wat groter)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

hey jongens bedankt! ik ga wel even kijken! En als iemand anders nog iets heeft zeg het me  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Hoe reset je de fabrieksinstellingen van je apparaat en wat moet je weten? Gebruiker: TechLiefhebber93 Hey allemaal, ik heb een vraagje. Hoe kan ik de fabrieksinstellingen van mijn smartphone resetten? En wat moet ik daar precies van weten? Ik ben een beetje bang dat ik iets fout doe en al mn gegevens verlies. Alvast bedankt! Expert: GadgetGuru Hey TechLiefhebber93, goeie vraag! Het resetten van de fabrieksinstellingen is eigenlijk best simpel, maar het is wel belangrijk dat je het goed doet. Back-up maken: Eerst en vooral, maak een back-up van je gegevens! Dit kan meestal met een cloud-service of via je computer. Denk aan foto’s, contacten en belangrijke documenten. Instellingen openen: Ga naar de instellingen van je smartphone. Dit kan vaak met een icoontje dat lijkt op een tandwiel. Zoek naar ‘Herstellen’ of ‘Resetten’: Dit kan onder verschillende categorieën staan, zoals ‘Systeem’ of ‘Aanvullende instellingen’. Fabrieksinstellingen kiezen: Hier zou je de optie moeten zien om ‘Fabrieksinstellingen’ of ‘Telefoon resetten’ te selecteren. Klik daarop. Bevestigen: Je krijgt waarschijnlijk een waarschuwing dat je al je gegevens kwijtraakt. Bevestig dit, en je toestel begint met resetten. Dit kan een paar minuten duren. Instellen als nieuw: Als het klaar is, moet je je toestel opnieuw instellen alsof het nieuw is. Volg de instructies op het scherm. Let op: Zorg ervoor dat je batterij goed is opgeladen voordat je begint. En als je nog een simkaart of microSD-kaart in je toestel hebt, haal deze eruit voor de zekerheid. Die reset kan een goed idee zijn als je problemen hebt of als je je toestel verkoopt. Als je nog meer vragen hebt, let me know! Succes! Gebruiker: Miri Dank je wel, GadgetGuru! Duidelijk uitgelegd. Wist niet dat ik eerst moest back-uppen, haha. Gebruiker: Joris1980 Ik heb ook een vraagje! Moet je ook apps opnieuw installeren na de reset? Of blijven die staan als je ze niet verwijdert? Expert: GadgetGuru Hey Joris1980, goeie vraag! Bij het resetten van de fabrieksinstellingen worden alle apps, instellingen en bestanden gewist. Dus ja, je moet ze opnieuw installeren. Mocht je ze in de cloud hebben geback-upt, dan kun je ze meestal gemakkelijk terugzetten. Neem even de tijd om alles opnieuw te installeren, het is altijd goed om met een schone lei te beginnen! Gebruiker: SlimmeSophie Ik heb het ook gedaan met mn tablet, en het hielp echt! Maar ik wist niet dat ik mn gegevens moest back-uppen, dat had ik getopt! Gebruiker: DatGemiddeldeMeisje Sophie, ik zou zeggen dat je het nu weet voor de volgende keer! Het is gewoon zo’n standaard ding, maar we vergeten het vaak. GadgetGuru, je bent een topper met je uitleg! Gebruiker: Niels999 Ik heb het net gedaan, maar ik kreeg zo’n waarschuwing dat mn simkaart conflicteerde ofzo. Vraagje, wat is dat? Expert: GadgetGuru Hey Niels999, dat kan gebeuren! Normaal gesproken kun je je simkaart gewoon laten zitten tijdens het resetten. Maar soms kan het zijn dat je toestel er over struikelt tijdens het proces. Haal het er gewoon eens uit en probeer opnieuw, het zou niet zo’n probleem moeten zijn. Gebruiker: Carla-koffie Haha, veel makkelijker dan ik dacht, thanks voor de uitleg! Heb mn tablet nu opnieuw ingesteld, ben blij dat ik niks ben kwijtgeraakt. Gebruiker: TimmyTech Snap echt niet waarom ik niet eerder heb gereset, mn telefoon loopt nu zoveel beter! Bedankt voor de tips, GadgetGuru. Gebruiker: Eric1234 Zou je kunnen zeggen dat je eens in de zoveel tijd moet resetten? Ik heb het nog nooit gedaan, maar met deze tips lijkt het me wel goed! Gebruiker: SuzyT Eric1234, dat is zeker een goed idee! Een reset kan helpen bij vastlopers en zo. Probeer het eens, en als je problemen hebt, roep maar. Zo, dat was de discussie! Iedereen lijkt elkaar goed te helpen en de tips worden gewaardeerd. Laat maar weten als je meer wilt weten! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom verbinden mijn AirPods niet? Hulp Gezocht! iRonnie: Hey allemaal! Ik heb een probleem met mijn AirPods. Ze willen maar niet verbinden met m’n iPhone. Ik heb alles geprobeerd, maar het lukt niet. Kan iemand me helpen? ExpertJasper: Hoi iRonnie! Geen zorgen, dit probleem komt vaker voor. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Controleer de batterij: Zorg ervoor dat zowel je AirPods als je iPhone genoeg batterij hebben. Soms kunnen ze niet verbinden als de batterij bijna leeg is. Bluetooth inschakelen: Zorg ervoor dat Bluetooth aanstaat op je iPhone. Ga naar Instellingen > Bluetooth en zorg ervoor dat de schakelaar aan staat. Vergeten apparaat: Als je de AirPods al eerder hebt verbonden, probeer ze dan "te vergeten." Ga naar Instellingen > Bluetooth, tik op het "i"-icoontje naast je AirPods en kies "Vergeet dit apparaat". Vervolgens kun je ze opnieuw koppelen. Reset je AirPods: Dit is soms nodig. Plaats je AirPods in de case, open de deksel, houd de setup-knop op de achterkant van de case ingedrukt tot het lampje knippert. Dit reset je AirPods. Software upgrade: Zorg ervoor dat je iPhone de nieuwste software heeft. Ga naar Instellingen > Algemeen > Software-update en kijk of er iets beschikbaar is. Probeer deze stappen en hopelijk werkt het weer! MayaB: Thanks, ExpertJasper! Ik had ook een keer dat probleem. Het resetten van de AirPods heeft echt geholpen. Benieuwd of dat voor iRonnie ook werkt! FreekieGeek: Ik had ook dit issue met m’n AirPods! Was echt gefrustreerd, maar na het "vergeten" van het apparaat werkte alles weer. Gewoon even geduld hebben! iRonnie: Bedankt voor de tips, allemaal! Heb allemaal geprobeerd, ook het resetten en vergeten, maar het helpt niet. Blijft maar zeggen "verbinden…" maar zonder succes. DJ_Timmerman: Oh jeetje, dat klinkt krom! Heb je al eens gekeken of je AirPods met een ander apparaat kunnen verbinden? Misschien ligt het aan je iPhone en niet aan de AirPods zelf. iRonnie: Eh, nog niet geprobeerd! Ga ik eens doen. Heb ze nog niet met iets anders geprobeerd. Bedankt voor de tip, DJ_Timmerman! RoxanneM: Heb je al geprobeerd om je iPhone opnieuw op te starten? Soms kan dat ook helpen bij verbindingsproblemen. Gewoon even uitzetten en weer aanzetten kan wonderen doen! iRonnie: Ja, dat deed ik ook al meerdere keren. Denk dat ik ze maar eens naar de winkel moet brengen, ofzo. Maar ik blijf het proberen! MrTechie: Als laatste redmiddel, misschien moet je de netwerkinstellingen van je iPhone resetten? Dit kan ook alle Bluetoothproblemen oplossen. Maar let op, dan moet je ook je Wi-Fi wachtwoorden opnieuw invoeren. MayaB: Dat is een goede! Ik heb dat ook eens gedaan bij een ander apparaat. Maar ik zou wel eerst andere dingen proberen. Netwerkinstellingen resetten is best ingrijpend. DJ_Timmerman: Klopt, maar soms moet je dat echt doen. En, iRonnie, als je naar de winkel gaat, neem een screenshot van je garantie, voor het geval dat! iRonnie: Dank voor alle tips! Ik ga eerst proberen of ze met een ander apparaat verbinden en dan de rest. Als het nog niet lukt, dan maar naar de winkel. Jullie zijn top! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Aryna Sabalenka’s Weg naar de Finale en de Vooruitzichten voor een Huwelijksaanzoek Gebruiker: TennisLiefhebber123 Hoi allemaal! Wat denken jullie van Aryna Sabalenka’s kans om de Australian Open te winnen? En wat vinden jullie van haar hints over een huwelijksaanzoek? Expert: KennisKoning Hé TennisLiefhebber123! Goede vraag! Aryna Sabalenka is bezig met een fantastische run. Ze heeft Elina Svitolina met 6-2, 6-3 verslagen in de halve finale en dat laat echt zien hoe sterk ze is. Het lijkt erop dat ze zich heel comfortabel voelt op de baan. Wat betreft haar persoonlijke leven, het lijkt alsof ze echt serieus is over haar relatie met Georgios Frangulis. In tennis draait het vaak niet alleen om de sport, maar ook om wat er in het leven van spelers gebeurt. Haar opmerkingen over trouwen zijn super interessant! Ze drukt haar gevoelens uit op een manier die echt schattig is, en het laat ook zien dat ze gelukkig is. Frangulis is een geweldige steun voor haar, vooral na het verdrietige verlies van haar ex. Die steun kan erg belangrijk zijn voor een atleet. Dus, als het gaat om haar kansen in de finale, staat ze er goed voor, en we kunnen ook kijken of Frangulis die ring gaat geven, haha! Reacties: Gebruiker: SportFreak88 Ik vind het zo leuk dat ze zo open is over haar relatie! Gaat ze echt trouwen? Gebruiker: TennisNerd Ja, het klinkt echt alsof ze dat graag wil! Maar laten we niet vergeten dat ze zich eerst volledig moet concentreren op de wedstrijd van morgen. Gebruiker: JustForFun Haha, ja! Maar ik zou wel zeggen dat als ze wint, het de perfecte tijd zou zijn om om haar hand te vragen. Ze zou ongetwijfeld stralen! Gebruiker: RealityCheck101 Weet iemand hoe lang ze al samen zijn? Ik hoop dat het werkt, maar het is ook veel druk. Expert: KennisKoning Ze zijn sinds april 2024 samen, dus het is nu bijna twee jaar. Dat is vrij lang in tennis, waar je vaak onderweg bent. Dus ja, ze lijken zeker serieus te zijn! Gebruiker: FanaticTennis De druk van de finalewedstrijd én dat aanzoek in de lucht? Dat is wel een unieke situatie! Gebruiker: SportieveEllen Ik weet niet hoor, het lijkt me toch een beetje veel tegelijkertijd. Maar ik hoop dat het goedkomt voor Aryna! Gebruiker: BestePunt Ik vind dus dat ze haar hoofd erbij moet houden. Het huwelijk kan wachten, eerst die titel binnenhalen! Gebruiker: TennisLiefhebber123 Zeker waar! Maar ik ben ook benieuwd naar hoe de finale gaat. Denk je dat ze van Rybakina kan winnen? De discussiedraad gaat verder als gebruikers hun voorspellingen en meningen blijven delen over zowel de finale als de mogelijke huwelijkplannen van Sabalenka. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Robertb heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...