jack269 Geplaatst Juni 15, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 15, 2009 hallo, ik heb zojuist GTA San Andreas gedownload. Ik had dit al eens op een vorige pc, maar deze prul heeft geen dvd-lezer, dus problemen. nadat de download gedaan was, stond er een winrar bestandje en nadat ik rechtermuisknop drukte, kreeg ik dit: je ziet: geen extract files to zever enzo.. als ik dan op 'openen met' druk, en hem open met winrar, krijg ik zo een lijstje met alle bestanden in de map waarin ik hem heb opgeslagen. als ik dan rechtermuisknop op de gta file klik, krijg ik dit: [img width=150 height=119]http://img145.imageshack.us/img145/6286/gtasa2.th.png weet iemand misschien wat het probleem zou kunnen zijn? ik heb het gedownload met utorrent 1.8.2 . als ik films download, werken die soms ook niet (vooral als ze in een map zitten), maar dit boeit me niet echt. ik wil dit spel echt graag hebben, want nu verveel ik me kapot! hopelijk vind iemand een oplossing. edit: als ik hem in winrar open, veranderd het icoontje van een winrar-icoontje naar een computer icoontje: [img width=417 height=22]http://img29.imageshack.us/img29/8177/gtasa3.png OKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dat is geen probleem meer. heb nieuwe torrent gedownload (http://www.mininova.org/tor/1935080) en heb nu andere problemen. nadat ik het spel heb geunpacked, druk ik op install en installeert het spel. als ik dan het spel wil spelen, gaat dat niet. er staat dat ik de DVD nodig heb. ik zet er dus een crack op en dan werkt het nog niet! zegt ie weer dat ik een dvd nodig heb. weet iemand het probleem?? btw: de instructies van op de site slaan nergens op! (denk ik toch) als ik met daemon tools in de map kijk, staan er geen bestanden. map waarin alles staat: [img width=150 height=128]http://img35.imageshack.us/img35/1016/gtasa4.th.png en de map waarin ik de crack zet (er is geen ander gta_sa bestand zoals de crack) (HOODLUM in de screen hierboven) [img width=150 height=128]http://img8.imageshack.us/img8/9332/gtasa5.th.png het zou leuk zijn, wist iemand het probleem... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
jack269 Geplaatst Juni 15, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 15, 2009 Ik heb iets kunnen vinden: Ik heb dit ook een keertje gehad. Wat je kunt doen en zo heb ik het ook gedaan: Ga op het torrent bestandje staan ( dus niet openen via utorrent) Dus op het binnengehaalde torrent bestandje klik met je muis rechts en dan openen met utorrent. Bij mij was het ook heel raar ik downloaden een torrent bestandje en het kwam als een soort limewire bestand binnen terwijl ik het niet van limewire vandaan had maar gewoon via torrent bestandje. Als ik het dan via uttorrent opende dan herkende hij het ook niet maar toen ik het torrent bestandje zoals wat ik schreef als hierboven had gedaan pakte hij hem wel. Deze handeling hoef je maar 1 keer te doen want dat was bij mij wel het geval ik krijg het nog wel als een soort limewire bestand binnen maar hoef nu alleen maar utorrent te openen en hij pakt het dan wel gelijk. Probeer dit eens zo ik zeggen bij mij heeft het zo wel geholpen.. neeh, dit is als je de torrent op je pc opslaat (een beetje zoals de setup van bijvoorbeeld directX ofzo: je kan hem opslaan en dan installeren of gewoon openen en installeren). dan moet je hem ook nog eens met je downloadprogramma openen. dat heb ik al gehad met bv torrents die vrienden mij doorsturen. (heb het toch geprobeert, maar werkte niet) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Erwin. Geplaatst Juni 15, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst Juni 15, 2009 Waarschijnlijk heb je een ISO bestand gedownload. Probeer het bestand eens te openen (image) met bv deamon tools. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
jack269 Geplaatst Juni 15, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 15, 2009 Waarschijnlijk heb je een ISO bestand gedownload. Probeer het bestand eens te openen (image) met bv deamon tools. ik krijg hem niet te zien als ik hem met deamon tools probeer te openen. het is geen image-bestand Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
tybonius Geplaatst Juli 3, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 3, 2009 staat er niks in het .nfo bestand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast angel_creek Geplaatst Juli 5, 2009 Delen Geplaatst Juli 5, 2009 Je kan ook proberen met 7-zip het uit te pakken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
miran102 Geplaatst Juli 25, 2009 Bijdragen: 317 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/20/08 Status: Offline Actief: April 27, 2021 Delen Geplaatst Juli 25, 2009 umm download eerst zo'n noCD crack www.gamecopyworld.com heeft er erg veel dan kan je hem mounten met bijvoorbeeld daemontools of alcohol 120% zelf raad ik alcohol 120% aan maak een virtuel drive aan en mount hem ik hoor het wel als het fout gaat #miran102# Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 317
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie