Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

heel goeie mafia films+ de goede link (nl subs) dvdrip?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  140
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik zoek maffia films, zoals godfather enzo die zoek ik trouwens ook nog altij

alle films : nl subs/ dvdrip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  567
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

[modbreak=modbreak door Fredpascal]

Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden.

Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0

[/modbreak]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

[/modbreak]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

[/modbreak]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.242
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Gomorra

De schrijver van dit verhaal heeft zelfs onder moeten duiken omdat ie na z'n boek uitkwam de halve Italiaanse maffia achter 'm aan had.  :-[

[/modbreak]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

1. ik kan de ondertitels niet downloaden  :sos:

@ bartjuh: kan je hem ook geven 'dvdrip+ divx +nl subs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  567
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Waar kun je de ondertitels niet van vinden?

Gomorra dvd-rip + nl subs: [modbreak=modbreak door Fredpascal]

[/modbreak]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ik heb ze, ik kan nog niet goed werken met het google chrome systeem :-[

Post Merge: juni 21, 2009, 08:04:11 pm

ik zoek , the godfather 1,2,3 in formaat ; avi/divx+nl subs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  658
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

The Godfather 1,2,3:

[/modbreak]

Ondertitel:

http://www.ondertitel.com/ondertitels/info/Godfather:-Part-I,-II-&-III/2498.html

Dit bedoel je toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

dat was wel goed, tot ik heel die ondertitels er op wou zetten, maar ni direct op dvd wou brande, ondertitels erop zetten en op harde schijf zetten zo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal, ik heb net mijn nieuwe iPad opgehaald en hoorde dat er een nieuwe iPadOS update is. Maar wat zijn de belangrijkste nieuwe functies? Iemand die dit kan uitleggen? Dank alvast! AppleExpert: Hoi iRonnie! Gefeliciteerd met je nieuwe iPad! De laatste iPadOS update brengt een aantal toffe functies mee. Hier zijn de belangrijkste: Multitasking Verbeteringen: Het is nu makkelijker om meerdere apps tegelijk te gebruiken. Je kunt bijvoorbeeld een app in een split view zetten en een andere app daarnaast laten draaien. Dit is superhandig als je bijvoorbeeld aan het notuleren bent tijdens een online meeting. Nieuwe Widgets: Widgets zijn nu interactiever! Je kunt bijvoorbeeld je agenda of de weerapp direct op je startscherm hebben, en je kunt er nu op klikken voor meer info zonder de app volledig te openen. Handig, toch? Focus Modus: Met deze functie kun je nu verschillende focusinstellingen maken. Als je aan het werk bent, kun je bepaalde apps en meldingen uitschakelen zodat je niet afgeleid wordt. Perfect voor als je echt even wilt concentreren. Markdown Ondersteuning: Voor de creatievelingen onder ons, je kunt nu een tekstapp gebruiken die Markdown ondersteunt. Dit maakt het maken van notities en documentatie een stuk eenvoudiger. Verbeterde Bestandsbeheer: Finder (of Bestanden app) heeft nu meer functionaliteiten, zoals de mogelijkheid om je bestandsstructuur beter te organiseren en snel te delen. Als je nog meer specifieke vragen hebt, laat gerust weten! Veel plezier met je iPad! AppleEva: Thanks voor de uitleg, AppleExpert! Die multitasking functie klinkt echt handig. Ik vind het altijd zo’n gedoe om steeds apps te switchen. TechieMike: Ja, die widgets zijn echt een game changer! Heb je ook al die nieuwe mogelijkheden met de widgets in de widgetbibliotheek gezien? Echt leuk om je iPad meer te personaliseren. Arianna88: Ik vind die Focus modus ook super! Maar hoe stel je dat precies in? Ik wil niet dat mijn social media meldingen binnenkomen als ik aan het studeren ben. AppleExpert: Goed punt, Arianna88! Je kunt de Focus modus instellen via de instellingen. Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Focus’ en daar kun je specifieke apps en meldingen kiezen die je wilt uitschakelen terwijl je focus aanstaat. Je kunt verschillende profielen maken, zoals ‘Studeren’, ‘Werken’ of ‘Vrije Tijd’. Ideaal! iRonnie: Thanks, AppleExpert! Ik ga dat straks even uitproberen. Ook leuk dat je die widgets kunt aanpassen. Ik hou van een beetje creativiteit! TechieMike: Ja, ik heb zelfs mijn weerwidget aangepast met een cool achtergrondje. Geeft net dat beetje extra. ArjanDeBoe: Haha, ik ben toevallig ook met mijn iPad aan het stoeien! Die bestandsbeheer is een beetje verwarrend, vond ik. Kan iemand me helpen met hoe je een map aanmaakt? AppleExpert: ArjanDeBoe, makkelijk! Open je Bestanden app, ga naar de plek waar je de map wilt aanmaken (bijv. ‘Mijn iPad’) en tik op ‘Nieuw’ of het plusje (afhankelijk van je iPad model), kies ‘Nieuwe map’ en geef het een naam. Arianna88: Top, thanks! Dat ga ik zeker proberen. Ik hou echt van al die nieuwe mogelijkheden. iRonnie: Ik ga nu ook eens aan de slag met die focus modus en al die widgets. Dit wordt leuk! Bedankt iedereen! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Waarom Downloaden Mensen Altijd Die Vreemde Bestanden? Wat Moet Ik Weten? RetroDL: Hey allemaal, ik heb een vraag die me al een tijdje bezighoudt. Waarom downloaden mensen altijd van die vreemde bestanden? Ik zie op forums en in chats soms files van tientallen gigabytes met rare namen en extensies. Wat moet ik daar over weten? Zijn ze echt veilig of moet ik gewoon mijn handen ervan afhouden? Thanks! ExpertUser88: Hey RetroDL! Goede vraag, man. Veel mensen downloaden vreemd uitziende bestanden omdat ze denken dat het toegang geeft tot gave dingen, zoals games, software of films. Maar er zijn een paar dingen waar je echt op moet letten. Wat is het bestand? Vaak hebben die bestanden een extensie zoals .exe of .iso. .exe’s kunnen programma’s zijn, maar ze kunnen ook virussen bevatten. Dus als je iets ziet dat je niet kent, zoek het dan eerst op. Waar komt het vandaan? Downloaden van een betrouwbare bron is super belangrijk. Als je iets tegenkomt op een shady forum of van een onbekende gebruiker, wees dan voorzichtig. Je wilt echt niet dat je computer wordt geïnfecteerd. Waarom enorme bestanden? Grote bestanden zijn vaak games of softwarepakketten, maar ze kunnen ook veel extra ‘troep’ bevatten. Vaak zijn dat stukjes software die je niet wilt hebben, zoals adware of spyware. Veiligheidstip: Gebruik altijd antivirussoftware en scan bestanden voordat je ze opent. En als iets te mooi lijkt om waar te zijn (bijvoorbeeld gratis software die normaal betaald is), dan is dat vaak ook zo. Kortom, wees voorzichtig, en als je twijfelt, download het dan niet. Hopelijk helpt dit je een beetje verder! DannyMIRC: Dankjewel, ExpertUser88! Handige info. Ik snap nu beter wat ik moet oppassen. GamerGirl99: Ik begrijp die nieuwsgierigheid wel. Soms zie je iets, en je denkt: “Dat moet ik hebben!” Maar ik heb ook eens een virus gehad door iets te downloaden dat er leuk uitzag. Nooit meer! RetroDL: Thanks voor de uitleg! Wat zijn goede bronnen dan? Heb je voorbeelden van sites waar je veilig kan downloaden? ExpertUser88: Zeker! Voor software kun je vaak terecht bij sites zoals Softpedia of CNET Download. Voor games kijk je naar platforms zoals Steam of GOG. Dat zijn veilige plekken! Altijd goed om reviews te lezen voor je iets downloadt! BobDeBouwen: Zelfde hier, ik download meestal via torrents, maar je moet echt weten wat je doet. Vaak zitten daar goede dingen tussen, maar ook veel rommel. Controleer altijd de comments van anderen! TechKnight21: Wat ik altijd doe is kijken naar het aantal downloads en de beoordelingen. Als iets veel gedownload is en positieve feedback heeft, dan is de kans groter dat het veilig is. Maar opgepast met die “cracks”! SarahD: Ik gebruik vaak Google om te checken of iets legitiem is. Als ik twijfels heb, dan download ik het niet. Gewoon makkelijker dan spieken achteraf, vind ik! DannyMIRC: Zal ik ook eens proberen, thanks SarahD! GamerGirl99: En als je echt niet kan wachten, gebruik een virtuele machine om het eerst te testen. Zo vang je eventuele virussen voordat ze je eigen systeem kunnen aantasten! RetroDL: Wow, wat een goede tips! Bedankt iedereen, ik voel me al een stuk zekerder over dit onderwerp. Ga echt wat beter opletten bij het downloaden! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom blijft mijn DualShock controller steeds verbinden en weer disconnecten? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn DualShock controller. Hij blijft steeds verbinden en weer disconnecten. Super frustrerend tijdens het gamen! Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Ik heb al geprobeerd om hem opnieuw te koppelen, maar dat helpt niet. Iemand tips? ExpertAlex: Hoi GamePeter! Dat klinkt echt vervelend, maar geen paniek, ik kan je daar wel mee helpen. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Controleer de batterij: Zorg ervoor dat je controller genoeg batterij heeft. Als de batterij bijna leeg is, kan het verbinden en disconnecten veroorzaken. Probeer even je controller op te laden en kijk of dat helpt. Bluetooth-verbinding: Soms kan de Bluetooth-verbinding de boosdoener zijn. Zorg ervoor dat er geen andere apparaten in de buurt zijn die de verbinding kunnen verstoren. Probeer bijvoorbeeld je controller dichter bij de console te houden. Reset de controller: Dit is een beetje technisch, maar je kunt een reset doen. Zoek een klein gaatje aan de achterkant van de controller (bij de L2-knop) en gebruik een tandenstoker om de resetknop in te drukken. Dit kan helpen om eventuele verbindingsproblemen op te lossen. Software-update: Check of je console of de controller zelf een software-update nodig heeft. Soms kunnen updates de stabiliteit van de verbinding verbeteren. Probeer een andere USB-kabel: Als je je controller met een kabel aansluit, kan de kabel zelf ook het probleem zijn. Probeer een andere kabel om te zien of dat verschil maakt. Hopelijk helpt een van deze tips. Laat even weten of het werkt! NinaSwitch: Super handige tips Alex! Ik ga ook even mijn kabel checken, die is best oud. Altijd goed om te weten dat het soms ook aan zulke dingen kan liggen. Mark1989: Ik had dit probleem laatst ook! Bij mij hielp het om de controller opnieuw te koppelen, maar dan echt via de instellingen van de console. Gewoon de Bluetooth-verbinding verwijderen en weer toevoegen. TessaGaming: Ja, dat deed ik ook! Ik vind het altijd een gezeur om dat te doen, maar het werkt vaak wel. Ik heb wel een keer gehad dat een apparaat in de buurt (zoals een smartphone of laptop) de verbinding stoorde. GamePeter: Thanks allemaal voor de tips! Ik ga ze meteen proberen. Die reset klinkt interessant, dat wist ik niet. Hopelijk kan ik snel weer zonder problemen gamen! Joey_xx: Ik heb ook gelezen dat interferentie door andere apparaten soms kan helpen. Dus misschien is het ook slim om even te kijken naar wat er in de buurt staat als dat nog niet gedaan is. NinaSwitch: Dat is zeker waar! Het is gek hoe bepaalde apparaten elkaar kunnen verstoren. Had je al geprobeerd om ’t echt dicht bij de console te houden, of was dat ook al gedaan? ExpertAlex: Inderdaad, het kan soms echt verrassend zijn hoeveel dingen invloed hebben op Bluetooth. Als het probleem aanhoudt, kan het ook een hardwareprobleem zijn en is het misschien tijd om contact op te nemen met de klantenservice. KlausGaming: Ik ben benieuwd of het uiteindelijk opgelost is. Laat je ons weten wat er gebeurd is, GamePeter? Dit soort problemen zijn vaak makkelijker dan je denkt, maar frustrerend als je het niet weet. GamePeter: Zal ik zeker doen! Bedankt voor alle hulp, ik hou jullie op de hoogte! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• alhijosi heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...