Spring naar bijdragen

Pc samenstellen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hey,

Aangezien mijn pc laatst kapot is gegaan ben ik van plan een nieuwe samen te stellen. Ik heb hier echter weinig verstand van. Mijn budget ligt rond de 750 euro (Wat deze set tot nu toe dus ook ongeveer kost). Een vriend van mij rade mij de volgende set aan:

Processor: Intel Core i7 920 2.66GHz 4.8GT/s Box                                      € 227.00

Videokaart: Gigabyte Videokaart PCI-e GeForce 9600GT 1GB 1xDVI/HDMI        € 107.50

Moederbord: Asus P5BV-C i3200 MCH, SATA2 RAID, 2x GLAN                        € 178.50

Harde Schijf: Hitachi 1TB SATA300 16MB, HDT721010SLA360                        € 81.50

RAM Geheugen: Kingston 2x2GB DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0 HyperX              € 49.50

CD/DVD Lezer: Heb ik nog van mijn oude pc. (Deze kan ik toch gewoon overzetten?)

Behuizing: Antec Midi Tower NSK6580B New Sol. ATX 430W (zwart)              € 101.00

Voeding: Zit in de behuizing, 430 watt neem ik dus aan

Monitor: Heb ik nog van mijn oude pc.

Deze set is ongeveer hetzelfde als hij nu heeft. Overigens hoef ik dus geen monitor, muis, keyboard, boxen, CD/DVD Lezer, enz omdat ik van plan ben die van mijn oude pc te gebruiken.

Ik wil deze pc gebruiken om redelijk goed te kunnen gamen. (En voor school uiteraard  ;))

Die vriend van mij wil me wel helpen met in elkaar zetten en volgens hem zal deze set geen problemen moeten geven.

Toch zou ik graag advies willen of dit goeie keuzes zijn. Zo vraag ik me onder andere af of die 430 watt voldoende zal zijn en of het wel verstandig is dat de voeding al in de behuizing zit ingebouwd. Kortom: Wat vinden jullie van deze set??

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 22
  • Reacties 23
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kijk hiermee kunnen we wat. Lekker duidelijk aangegeven wat je wilt + de benodigde informatie!

Aan je huidige samenstelling kan nog wel wat veranderen.

oa:

- Behuizing (voeding in een behuizing is niet slim, beter om zelf een eigen voeding erin te stoppen)

- Processor past niet in je budget + ook niet op je moederbord

- Harde schijf (als je perse 1TB wilt, kan je beter voor een Seagate gaan, één van de snelste 1 TB HDD's )

- Videokaart, je hebt goedkopere met een betere prestaties.

- dvd-brander heb je al voor 20 euro, die is snel + weet je zeker dat die past.

Mijn samenstelling.

Hiermee kun je uitstekend gamen, je houd geld over, voor als je later wilt upgraden naar bijvoorbeeld een Directx 11 videokaart.

Je kan nog (als je wilt) een leuke 22" monitor toevoegen.

Verder zou graag de naam van je oude dvd-brander en monitor willen weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Sorry voor de late reactie, was even weg.

Kijk hiermee kunnen we wat. Lekker duidelijk aangegeven wat je wilt + de benodigde informatie!

Aan je huidige samenstelling kan nog wel wat veranderen.

oa:

- Behuizing (voeding in een behuizing is niet slim, beter om zelf een eigen voeding erin te stoppen)

Dit dacht ik zelf ook al, en zat zelf ook al aan de Cooler Master CM 690 behuizing te denken  ;)

Ik zie dat jij als voeding 450 W hebt. Is dit genoeg??? Ik zag namelijk dat je voor ongeveer 20 euro extra al 550W hebt van hetzelfde merk/type.

- Processor past niet in je budget + ook niet op je moederbord

Hier heb je gelijk in, de Intel Core i7 is idd prijzig en geeft problemen met het moederbord. Ik heb echter voor deze processor gekozen omdat deze veelvuldig werd geprezen (O.a. op dit forum). Weet iemand hier wel een goed moederbord voor? Of anders een goeie(Goedkopere) vervanging voor de processor + moederbord. Die van jou JFK, verschillen veel in prijs, betekend dit ook dat die veel slechter zijn?? (Srry, wil niet zeggen dat die van jou slecht zijn ofzo, maar heb er niet zoveel verstand van)

- Harde schijf (als je perse 1TB wilt, kan je beter voor een Seagate gaan, één van de snelste 1 TB HDD's )

Ik heb niet speciaal voor dit merk gekozen, dus als jij zegt dat die van Seagate aan te raden is neem ik die  ;)

- Videokaart, je hebt goedkopere met een betere prestaties.

Je hebt alweer gelijk! Ik heb echter altijd een nvidia kaart gehad, maar het werkt hetzelfde en moet geen problemen geven toch? Ik vond tevens dezelfde kaart als jou maar met 1gb ipv de 512.

http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_ATI_Radeon_HD4000/XFX/HD4870/-1078859/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe+kaarten+ATI&l3=Radeon+HD4000

Wat is het verschil? En kan ik dus beter dezelfde kaart nemen maar dan met 1gb?

Goeie kaart trouwens, die neem ik denk ik ipv de 9600gt O0

- dvd-brander heb je al voor 20 euro, die is snel + weet je zeker dat die past.

Klopt, ik zal even kijken of ik een nieuwe koop of mijn eigen gebruik. In mijn ''oude'' pc zit trouwens ook een dvd-brander van sony en een dvd-speler van pioneer. Weet helaas niet welk type enz omdat die pc niet meer wil opstarten en de kap er nog om zit.

Hiermee kun je uitstekend gamen, je houd geld over, voor als je later wilt upgraden naar bijvoorbeeld een Directx 11 videokaart.

Je kan nog (als je wilt) een leuke 22" monitor toevoegen.

Verder zou graag de naam van je oude dvd-brander en monitor willen weten.

Mijn dvd-brander is van sony en zit ook een dvd-speler in van pioneer, weet het type en de gegevens niet. Mijn monitor is een simpele Belinea CRT 17" 103026 1280x1024 72kHz TCO99. Geen flatscreen maar gewoon zo'n grote.

Nogmaals bedankt voor de hulp  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 22

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor alle reacties.

Ik waardeer zeer je inzet ;)

Maar ontopic:

Nou alle info die je mij hebt gegeven,

de Asus P5Q Pro, is een Socket 775 moederbord, dit houd in dat het alleen geschikt is voor Core 2 Duo en Core 2 Quad. Als je Core i7 wilt (socket 1366), wordt het wel wat duurder. Dit komt voornamelijk door het moederbord, processor en het DDR3 geheugen.

om maar even een idee te geven. Je ziet dus, een stuk duurder.

Je houd dus met de Core 2 Duo systeem meer geld over, om later te kunnen upgraden en/of een leuke nieuwe TFT monitor te kopen. Aan jouw de keus.

Het verschil van een 1GB en 512MB op een videokaart is voor hoge resolutie van belang.

Niet echt belangrijk dus als je gewoon voor een 22" beeldscherm gaat (tenzij die aardig hoge resolutie heeft), gewoon lekker voor de 512MB versie gaan, nog een stuk goedkoper ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ok, ik ben er redelijk uitgekomen.

Mijn vernieuwde set ziet er als volgt uit:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B42465%5D=1&product%5B79331%5D=1&product%5B82662%5D=1&product%5B199808%5D=1&product%5B56578%5D=1&product%5B91982%5D=1&product%5B200769%5D=1&product%5B27457%5D=1

Wat denken jullie ervan??? Ik heb trouwens geen koeling voor de processor, is dat erg??? Want de koeling zit er standaard al op staat er.

Nogmaals, en ik kan het niet vaak genoeg zeggen, ontzettend bedankt dat jullie(JFK in dit geval  ;)) hier de tijd voor nemen!

Edit: De hyperlink werkt niet echt mee zie ik wel :(

/edit JFK: heb je link even aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 22

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Laat mij er later nog even naar kijken, morgen ben ik er vast wel een half uurtje. Wat ik heb gezien, stemt mij nog niet voor 100% tevreden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja is goed  ;) Bedankt alvast.

Ik heb trouwens die pc builder ofzo van de site van alternate gebruikt. Erg handig al zeg ik het zelf.

Maar tips of verbeteringen zijn natuurlijk altijd welkom!  O0

Edit: Ik kies er toch maar voor om de pc te laten assembleren.

Dus ziet de set er nu als volgt uit:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B7517%5D=1&product%5B42465%5D=1&product%5B79331%5D=1&product%5B82662%5D=1&product%5B199808%5D=1&product%5B56578%5D=1&product%5B91982%5D=1&product%5B200769%5D=1&product%5B27457%5D=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 22

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Mwa, je geeft te gemakkelijk geld uit aan dingen die je niet nodig hebt. Om maar een paar voorbeelden te noemen: de E8500 i.p.v. de E8400 en de HD4870 met HyperMemory (?) i.p.v. een HD4870 van 30 euro minder. Voor het budget wat je nu hebt, kun je een prachtig AM3 systeem samenstellen, alleen zit de assemblage en HDD "in de weg" om het systeem echt optimaal voor je budget te maken. Ik heb het volgende voor je samengesteld:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B2144%5D=1&product%5B88569%5D=1&product%5B195961%5D=1&product%5B35578%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B42465%5D=1&product%5B82662%5D=1&product%5B200769%5D=1&product%5B212285%5D=1&product%5B198869%5D=1&product%5B80156%5D=1

Een goede CPU, de AMD Phenom II X4 945, op een redelijk AM3 moederbord dus. Wat mij betreft is dit de basis die je aan zou moeten houden als je nog wat aan de samenstelling gaat sleutelen, want als je daarop gaat bezuinigen door bijvoorbeeld de X3 720 te nemen, duikel je enorm naar beneden in de prestaties. Bij een AM3 systeem hoort in ieder geval DDR3 geheugen en aangezien AM3 het geheugen niet in triple-channel kan draaien, is 4GB zat.

Verder vroeg je nog of koeling van belang was. Als je gaat overclocken wel, anders minder. Ik heb toch maar een Vanquisher toegevoegd, aangezien die veel beter koelt dan de standaard (= boxed) cooler en ook nog stiller is. Bij een CPU koeler hoort koelpasta, dus dat heb ik ook toegevoegd omdat bij de Vanquisher geen koelpasta wordt bijgeleverd.

Als videokaart heb ik de XFX HD4870 toegevoegd, omdat die kaart zeer goedkoop is en nog lang zal voldoen. Mocht je echter over willen naar wat sterkers, raad ik je aan in ieder geval te wachten tot volgend jaar, aangezien de DX11 (Direct X 11) videokaarten dan volop op de markt zullen zijn. Qua voeding heb je bij deze kaart niet zo'n sterke nodig als ik nu heb toegevoegd (M620), want voor minder geld heb je de M520. Ik volg echter de opstelling van JFK, omdat ik niet precies weet wat je wilt. Met de M620 die nu in de opstelling staat kun je straks CFX draaien met twee lagere DX11 kaarten, oftewel twee ATI kaarten met elkaar verbinden zodat de prestaties veel hoger worden. Dat moeten de wat minder sterke kaarten zijn, omdat je anders niet genoeg PEG connectors (ingangen op de voeding om stekkertjes van de videokaart(en) met de voeding te verbinden) ter beschikking hebt.

De kast, brander en harde schijf zitten nog in de opstelling. Mocht je nu ergens op gaan besparen, zou ik dat op de harde schijf doen, maar ik begrijp het als je dat niet zou willen. Wat mij betreft is de opstelling die ik nu heb neergezet optimaal voor jouw doelen, al is het totaal wat duurder dan je had gehoopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dank je voor je feedback.

Die set die jij me gaf ziet er volgens mij zeer goed uit. Had zelf nog niet eens naar amd gekeken, maar als jij zegt dat dat in dit geval de best keus is geloof ik je  ;)

Ik laat denk ik die koeler voor de processor wel weg aangezien ik voorlopig niet van plan ben met overclocken te beginnen. Ik zal nog even rond kijken maar grote kans dat ik deze set ga kopen.

Ik had trouwens die HD4870 met HyperMemory gekozen omdat ik deze set waarschijnlijk via alternate ga bestellen en ik bij alternate om een vage reden alleen voor de HD4870 met HyperMemory kan kiezen.

De set is idd een beetje duurder geworden dan ik gehoopt had, maar dat komt voornamelijk omdat ik de pc in elkaar laat zetten. Dus wat dat betreft is het zowat perfect  O0

Mijn dank voor alle hulp!  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 22

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Via Alternate hoef je dus nu niet meer te bestellen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Enig idee hoe lang het ongeveer gaat duren voordat ik het binnen heb??? Ik ga namelijk over een paar weken op vakantie. Bij de dvd-brander staat bijv: Verwachte levertijd 14 dagen.

Edit: De video kaart is ineens weg uit die set van jou?? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 22

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik moest nog even een aanpassing van het systeem maken, aangezien ik zonet zie dat de HD4870 uit de handel is genomen. Ik heb een 3 euro duurdere PowerColor genomen.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B98140%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B198869%5D=1&product%5B212285%5D=1&product%5B200769%5D=1&product%5B82662%5D=1&product%5B42465%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B35578%5D=1&product%5B88569%5D=1&product%5B2144%5D=1

De brander is zo te zien het enige component wat naar verwachting wat langer op zich zal laten wachten, maar meestal is een component waar 14 dagen voor staat bij ongeveer de 4e of 5e dag al binnen. Iets langer dan de 2-3 dagen periode van de andere componenten dus. Dat kan ik je echter niet beloven, net als dat ik niet kan beloven dat alle producten van 2-3 dagen ook binnen die periode binnen zijn. De meeste echter wel. Als je een andere brander wilt, is de S223B een goede keuze. Die is ook nog net wat goedkoper dan de S223Q. Hier de opstelling met de S223B:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B219782%5D=1&product%5B98140%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B198869%5D=1&product%5B212285%5D=1&product%5B200769%5D=1&product%5B42465%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B35578%5D=1&product%5B88569%5D=1&product%5B2144%5D=1

Ik had je nog niet gevraagd of je nog een netwerkkaart nodig hebt. Is dat zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Die video kaart van PowerColor kan idd ook wel ja en hetzelfde geldt voor die brander.

Volgens mij heb ik geen netwerkkaart nodig, nee. Er zit toch een soort van netwerkkaart op het moederbord? Ik maak geen gebruik van wireless internet als je dat bedoelt. Dus gewoon met kabeltje. Dit kan toch wel op deze samenstelling? Of moet ik ook een netwerkkaart erbij doen voor ik op internet kan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 22

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Er zit een LAN-kabel ingang op het moederbord, ja. Dan heb je inderdaad geen netwerkkaart nodig en kun je gewoon zo aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ok, ik heb nog wel een vraagje. Deze processor is goedkoper (en beter?)

http://azerty.nl/8-1127-210544/amd-black-edition-processor-.html

dan die ik er nu in heb:

http://azerty.nl/producten/product_detail/1127/212285/amd-black-edition-processor-1-x-amd-phenom-ii-x4-945-3-ghz-socket-am3-l3-6-mb-box.html.

Kan ik dus ook beter die erin zetten??

En nog een vraagje over windows. Ik wil graag windows xp erop zetten (Ben niet zo'n fan van vista), maar welke is beter? Home edition of professional?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 22

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Klopt, die CPU is sneller. Eerst was 'ie duurder dan de X4 945, maar zo te zien hebben ze hem in een paar dagen flink naar beneden gebracht in prijs. Dat is dan sowieso de betere keuze en dan heb je zelfs nog aan je budget voldaan ook.

Dan even over dat andere... Ja, je kunt er zeker XP op zetten en ik zou dan XP Pro doen omdat dat toch een wat betere en nieuwere versie is dan XP Home, maar houd er wel rekening mee dat de 64-bits versie van XP niet zo geweldig is omdat Microsoft tijdens de ontwikkeling daarvan eigenlijk de aandacht gericht had op Vista en de 64-bits versies had afgeraffeld. Wat je ook kunt doen, is de Release Candidate van Windows 7 erop gooien en dan in oktober Windows 7 aanschaffen, dan hoef je nu dus nog niets te kopen (of te downloaden! werkt ook altijd). Persoonlijk zou ik voor dat laatste gaan, omdat je dan alvast een beetje kunt wennen aan Windows 7 en dan zonder al teveel problemen op de Retail versie kunt overgaan. Je kunt ook, en dat is misschien nog wel een goede, XP Pro 32 bits downloaden en daarvoor een kleine partitie aanmaken om hem op te zetten en je bestanden te draaien. Zodra je Windows 7 dan gekocht (of gedownload) hebt, kan die op de andere partitie en heb je een dual boot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dank je voor het antwoorden en voor de tips. (Heb gelukkig laatst met partities en dual boot gewerkt voor mijn laptop dus weet nu hoe dat moet ;))

Mijn final set ziet er dus als volgt uit:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B210544%5D=1&product%5B35578%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B42465%5D=1&product%5B200769%5D=1&product%5B198869%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B98140%5D=1&product%5B219782%5D=1

Zo ziet het er prima uit toch? Zo ja, dan besteld ik deze set vandaag nog ;D

Edit: Bij alle onderdelen is de verwachte levertijd 2-3 dagen, op voorraad bij leverancier. Dus kan het hopelijk redelijk snel binnenkrijgen! ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 22

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik zou dit er nog wel even bij doen:

http://azerty.nl/producten/product_detail/976/88569/ocz-vanquisher-koeler-voor-processor-socket-754-socket-775-socket-939-socket-am2-aluminium-met-koperen-basis.html

http://azerty.nl/producten/product_detail/1093/2144/arctic-silver-5-premium-silver-3-5g-thermische-pasta.html

Dat is wat stiller en dan kun je nog een stukje overclocken ook. Fysiek is AM2 trouwens gelijk aan AM3 dus de koeler past, in tegenstelling tot wat er in de specificaties staat. Als ze hem om die reden niet willen (zogenaamd "kunnen") monteren, moet je dat even zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ok, ik heb die set besteld via azerty! Op dit moment moet alleen de voeding nog binnenkomen ;D

Ontzettend bedankt voor je hulp Tom! Hetzelfde geldt natuurlijk voor jou JFK O0

Als jullie willen, post ik hier ook even wanneer ik het systeem binnen heb en alles werkt.

Zo nee, dan mag hier gerust een slotje op ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 22

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Jawel, dat is zelfs de bedoeling. ;) Als je tegen problemen aanloopt, kun je het hier altijd nog zeggen. :) In elk geval geen probleem, ik ben blij dat alles naar wens is verlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb hem eindelijk binnen!! :D

Sterker nog, dit bericht type ik erop ;)

Alles lijkt goed te werken gelukkig, alleen ik heb wel een probleempje met het geluid. Als ik namelijk mijn oordopjes aansluit aan de voorkant, dan krijg ik alleen geluid uit het linker oortje/boxje. Het ligt trouwens niet aan mijn oordopjes. Ik denk zelf dat het aan de drivers ligt, maar ik heb alles van de cd al geïnstalleerd.

Ik kom er ook net achter dat wanneer ik de laptop aandoe met internet, het internet van deze pc er af gaat.

Edit: Beide oordopjes doen het nu, alleen zit er nog wel een soort constant geruis doorheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 22

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Het kan zijn dat de draadjes naar de frontpanel niet helemaal goed zijn aangesloten of wat loszitten. Je kunt even kijken of je die nog aan kunt drukken of dat er iets niet goed zit. In ieder geval is het mooi dat hij binnen is, veel plezier ermee! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ok, ik heb de meeste drivers enz. geupdate en alles werkt nu perfect!

Beide oordopjes werken (nog wel een beetje ruis) en ook werkt het internet doet nu weer perfect!  ;D

JFK en Tom, ontzettend bedankt!!!  :friends:  O0

Alvast een goeie vakantie toegewenst!  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 22

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dank je wel en geen probleem. :) Ik zet er een slotje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...