heavenleigh Geplaatst Juli 8, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 8, 2009 Gek wordt ik ervan ! :-[ Ik download en upload al enige tijd met Utorrent 1.8.2 diverse bestanden naar 4 verschillende sites. Dit gaat op alle sites prima. Nu wil ik op een andere site ook uploaden en krijg ineens de melding dat de DHT nog aanstaat. Deze staat in Utorrent dus NIET aangevinkt! Op advies van iemand ben ik terug gestapt op Utorrent 1.6 maar ook hier kan ik de torrent niet plaatsen op de gewilde site en krijg weer de melding dat DHT aan zou staan. Op de andere sites kan ik ondertussen WEL gewoon mijn ups plaatsen, zonder problemen. Ik heb de prive-gegevens al gewist uit Utorrent, ook zonder resultaat. De instellingen nagelopen, ook niks gevonden dat dit euvel verklaard. Nu houd mijn leken-kennis :redface:dus wel een beetje op en hoop hier wat hulp of advies te krijgen gr. HeavenLeigh Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Erwin. Geplaatst Juli 8, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst Juli 8, 2009 kijk even in de bijlage naar de instellingen. Het eerst rood omringe moet je uitvinken. Kijk onderin even of DHT op uitgeschakeld staat (rechtermuisknop erop voor in of uitschakelen) Waarschijnlijk staat het bovendste nog aangevinkt, en dan schakel je nog steeds DHT in voor nieuwe torrents. [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
heavenleigh Geplaatst Juli 8, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 8, 2009 kijk even in de bijlage naar de instellingen. Het eerst rood omringe moet je uitvinken. Kijk onderin even of DHT op uitgeschakeld staat (rechtermuisknop erop voor in of uitschakelen) Waarschijnlijk staat het bovendste nog aangevinkt, en dan schakel je nog steeds DHT in voor nieuwe torrents. Stond al uitgevinkt, en onderaan stond die ook al UIT. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kaasbroodje Geplaatst Juli 8, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Juli 8, 2009 heb je peer exchange ook al uitgezet ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie