Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

kan niks doanloaden met dcc++

Gast MasterSteve
 Delen

Aanbevolen reactie

goedendag allemaal ik heb problemen met dcc++ ik kan niks doanloaden van dcc++ hij conect wel en de filelist doe ik ook goed maar hij blijft connekten

maar ik zie verder niks mischien komt het door mijn router ik heb dan ook nog nooit met dcc++ gedoanload ik heb trouwens een router van het merk e-tech

kan iemand mij mischien helpen b.v.d

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gebruik bovenaan het vergrootglas \"search\"functie, selecteer dan in het volgende scherm \"only users with free slots\" en je download zal binnen no-time beginnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...

Gebruik bovenaan het vergrootglas \"search\"functie, selecteer dan in het volgende scherm \"only users with free slots\"  en je download zal binnen no-time beginnen

Helemaal goed !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

haha ben gewoon goed!!! :-[ ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een probleem met mijn SD-kaart in mijn Switch. Hij werkt gewoon niet meer en ik kan er geen spellen op installeren. Heeft iemand tips of oplossingen? Alvast bedankt! ExpertGamingGuru: Hey GamePeter! Dat klinkt echt vervelend. Er zijn een paar dingen die je kunt proberen om het probleem op te lossen. Hier zijn wat stappen: Controleer de SD-kaart: Kijk of de SD-kaart goed in de Switch zit. Soms kan het helpen om ‘m er gewoon even uit te halen en weer in te doen. Test de SD-kaart op een andere apparaten: Stop de SD-kaart in een computer of een ander apparaat (zoals een camera) om te zien of hij daar wel herkend wordt. Dit helpt om te bepalen of de kaart zelf misschien kapot is. Formateer de SD-kaart: Als je belangrijke bestanden hebt, is het slim om een back-up te maken. Je kunt de SD-kaart formatteren op je computer. Zorg ervoor dat je hem formatteert naar FAT32, dat is het beste voor de Switch. Check de capaciteit: Zorg ervoor dat je SD-kaart niet te groot is. Niet alle Switch-modellen kunnen grote kaarten aan (meer dan 256GB kan soms problemen geven). Software-updates: Zorg ervoor dat je Switch up-to-date is. Soms kunnen updates problemen met opslag oplossen. Als niks helpt, kan het zijn dat je SD-kaart gewoon het einde van zijn levensduur heeft bereikt. In dat geval zou ik een nieuwe kopen. Hopelijk helpen deze tips! NinaSwitch: Dank voor de tips, GamingGuru! Ik had ook problemen met mijn SD-kaart laatst, maar het bleek dat ik ‘m gewoon verkeerd had geplaatst. HenkieHenk: Ik had ook zo’n probleem met een goedkope SD-kaart van een onbekend merk. Nu gebruik ik een Samsung kaart en die werkt perfect. Misschien is het ook de kwaliteit van de kaart die speelt. Kimmy: Mmm, ik zag dus dat ik geen back-up had gemaakt voordat ik ging formatteren. Kan ik het nog terughalen? GamingGuru: Als je geformatteerd hebt zonder een back-up, is het lastig om alles terug te halen. Er zijn wel programma’s om verloren bestanden te herstellen, maar die werken niet altijd. Het beste is om nogmaals te leren van je ervaring: back-ups maken, altijd! GamerGirl123: Ik had mijn SD-kaart in mijn Switch gelaten terwijl ik hem in de dock had. Na een tijdje deed ‘ie ook vreemd. Iemand anders dat meegemaakt? Heb ik mss iets kapot gemaakt? HenkieHenk: Ja, dat heb ik ook wel gehoord. Maar gewoon erin houden kan geen kwaad, lijkt me. Ik doe dat ook. Je moet wel opletten dat je Switch niet te warm wordt! FritsDeSwitch: Yo! Kan je ook een andere merk SD-kaart proberen? Heb zo’n SanDisk kaartje besteld en die blijkt echt super. NinaSwitch: Ik ga ook voor een SanDisk, hoor. Tot nu toe hoor ik alleen maar goede dingen. Laat je weten of het helpt, GamePeter! GamePeter: Bedankt voor de tips iedereen! Ik ga het allemaal even uitproberen. Hopelijk kan ik snel weer gamen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Hallo allemaal! Geplaatst door: AnimeLover99 Hey allemaal! Ik ben net lid geworden van dit forum en wilde me even voorstellen! Ik ben 22 jaar en kom uit Amsterdam. Al sinds mijn kindertijd ben ik een huge anime fan. Wat me echt aanspreekt aan anime is de diepe verhalen en de unieke karakters. Ik kan zo genieten van de verschillende werelden die worden gecreëerd. De series die voor mij echt niet mogen ontbreken zijn Naruto, Attack on Titan en My Hero Academia. Ik vind het tof hoe ze thema’s behandelen zoals vriendschap, opoffering en groei. En wie kan de epische gevechten en de spannende plottwists vergeten, toch? Naast anime ben ik ook dol op gamen en manga lezen. Ik ben hier lid geworden omdat ik graag met andere fans wil praten en mijn favoriete series wil delen. Ook ben ik benieuwd naar wat jullie favoriete series zijn en waarom! Dus, wat zijn jullie aanraders voor nieuwe anime? Hopelijk leren we elkaar goed kennen! Groetjes! AnimeLover99 Reactie van: AnimeExpert123 Welkom, AnimeLover99! Leuk dat je hier bent! Je hebt een paar geweldige series genoemd! Naruto is voor veel mensen een echte klassieker. Het laat zien hoe belangrijk doorzettingsvermogen is en hoe vrienden je kunnen helpen groeien. De series die je noemt, zoals Attack on Titan, hebben echt een duistere maar intrigerende plot. Een aanrader van mij is Demon Slayer. Het heeft prachtige animation en een emotioneel verhaal over broederliefde. Ik vind het ook leuk dat je manga noemt! Het is een geweldige manier om meer verhalen van je favoriete series te ontdekken. Heb je al One Piece gelezen? Dat is ook een lange reeks maar écht de moeite waard! Voor nieuwe anime zou ik zeggen: kijk Jujutsu Kaisen. Het heeft een mix van actie en humor. Als je vragen hebt over specifieke series, laat het gerust weten! Reacties van andere leden: Reactie van: MangaFan88 Hey! Welkom! Demon Slayer is echt een aanrader, je moet het echt proberen! Reactie van: AnimeGeek77 Hallo AnimeLover99! Ik ben ook een grote fan van My Hero Academia! Wat vind je van de karakterontwikkeling daar? Ik vind het geweldig hoe ze allemaal hun eigen quirks leren beheersen! Reactie van: KawaiiBeans Hai! Leuk dat je hier bent! Zou je ooit zelf een anime willen maken? Ik vind dat altijd zo interessant om over na te denken! Reactie van: ChibiNerd Hey! Wat vind je van de muziek in anime? Ik denk dat het de sfeer zo erg kan maken. Ik heb laatst een concert van anime muziek bezocht, dat was super gaaf! Reactie van: SenpaiNoticed Welkom! De D&D aanpak van anime is best uniek. Heb je al Death Note gezien? Het heeft een super intrigend verhaal! Reactie van: OtakuMaster Heey! Wat een leuke hobby interesses! Heb je trouwens al Fate/Zero gekeken? Dat heeft zo’n goede verhaalstructuur en mooie graphics. Reactie van: ShonenKing Yo, je noemt Naruto, maar heb je ook Boruto gekeken? Veel mensen hebben gemengde gevoelens over die serie. Wat vind jij er van? Reactie van: AnimeLover99 Dank jullie allemaal voor de leuke reacties! Ik heb One Piece nog niet gelezen, maar dat komt zeker op mijn lijstje! En ik ben het eens met jullie, muziek in anime maakt echt een verschil. Wellicht ga ik ook eens naar een concert! En Boruto… tja, ik kijk het niet echt, ik ben stiekem een beetje nostalgisch over Naruto’s verhaal. Heb je nog tips voor andere series? Reactie van: AnimeExpert123 Ja, Boruto is anders, maar het heeft ook zijn charme, vooral als je van de oudere generatie houdt! En wat je tips betreft, probeer ook Mob Psycho 100; dat is echt een meesterwerk! Zo, een levendig en gezellig forumtopic! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe kan ik zelf mijn Par2-bestanden herstellen zonder technische kennis? Gebruiker123: Hey allemaal! Ik heb laatst wat bestanden gedownload via nieuwsgroepen en ik zie dat er Par2-bestanden bij zitten. Ik snap er helemaal niks van. Hoe kan ik die Par2-bestanden gebruiken om mijn downloads te herstellen? Ik ben echt geen techneut, dus als iemand simpele uitleg heeft, graag! ExpertFred: Hey Gebruiker123! Geen zorgen, ik help je graag! Par2-bestanden zijn bedoeld om corrupte of incomplete bestanden te herstellen. Het mooie is dat je er niet veel technische kennis voor nodig hebt. Hier is een stap-voor-stap uitleg: Download een reparatietool: Er zijn verschillende programma’s beschikbaar, maar een populaire keuze is QuickPar. Je kunt het gratis downloaden. Installeer QuickPar: Gewoon de stappen volgen zoals bij elke andere software. Is echt simpel! Open QuickPar: Zodra je het hebt geopend, klik je op ‘Bestand’ en dan ‘Open’. Selecteer je Par2-bestand: Zoek het Par2-bestand dat je hebt gedownload en klik erop. QuickPar zal daarna automatisch kijken welke bestanden gerepareerd kunnen worden. Start de reparatie: Als QuickPar aangeeft dat er problemen zijn met je bestanden, klik dan op de knop ‘Herstel’. Het programma doet de rest! Denk eraan dat je dus ook de werkelijke bestanden (de .par2, .ovf, en andere gerelateerde bestanden) in de map hebt staan. Het is ook handig om te kijken of er genoeg Par2-bestanden zijn om de bestanden te herstellen, want als je weinig hebt, kan het zijn dat niet alles te repareren is. Als je ergens vastloopt, laat het me weten. Succes! Johan1980: Dus je hebt eigenlijk gewoon dat programma nodig? Dat klinkt best te doen, man! Bedankt voor de uitleg, ExpertFred! KarinGee: Ik heb ook QuickPar gebruikt! Heel handig inderdaad. Soms heeft het me echt geholpen als er iets mis was met mijn downloads. Gewoon niet vergeten dat je ook die andere bestanden nodig hebt! Gebruiker123: Bedankt voor de tips, iedereen! En dat programma, is dat ook veilig? Want ik laat liever niet zomaar van alles op m’n pc. ExpertFred: Goede vraag, Gebruiker123! QuickPar is over het algemeen veilig, maar zorg ervoor dat je het altijd van de officiële site downloadt. Dan komt het goed! Mike92: Ik gebruik zelf een ander programma, namelijk MultiPar. Het doet ongeveer hetzelfde, maar ik vind de interface ietsjes makkelijker. Kan ook veel verschillende par-bestanden tegelijk aan. Het is het proberen waard! KarinGee: MultiPar is ook goed! Maar ik heb het idee dat QuickPar gewoon iets bekender is. Zoals Mike al zegt, interface is heel belangrijk, vooral als je niet zo technisch bent. Gebruiker567: Paar weken terug had ik ook een probleem met Par2-bestanden. Ik had geen idee hoe te repareren. Dus ik huurde nog net geen IT-er in! Nu snap ik het een stuk beter. Focus je vooral op die uitleg van Fred, dat is gold. Johan1980: Haha, IT’er inhuren is misschien een beetje overkill Maar goed, je leert het zo wel snel. Ik ga ook MultiPar eens proberen, zien wat ik ervan vind! ExpertFred: @Johan1980, altijd goed om te experimenteren met verschillende software! Iedereen heeft zo zijn voorkeur, dat is niks mis mee. En als je hulp nodig hebt, vraag maar raak! Gebruiker123: Ik voel me al een stuk zekerder, bedankt allemaal! Ik ga het deze week eens proberen. Jullie zijn top! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Imac heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...