Gwenn Geplaatst Juli 11, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/10/09 Status: Offline Actief: December 17, 2012 Leeftijd: 64 Delen Geplaatst Juli 11, 2009 Toch maar vragen. Bij het downloaden van een film kan men daar een Nederlandse ondertiteling bijvoegen of is het eenvoudig niet mogelijk ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
filkill Geplaatst Juli 11, 2009 Bijdragen: 275 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/07/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2018 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 11, 2009 Dat is niet moeilijk je download je ondertiteling en je geeft het de zelfde naam als je film. En dan speelt hij het bestand met ondertiteling af. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 275
Slagers Geplaatst Juli 11, 2009 Bijdragen: 35 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/24/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 11, 2009 Ja maar als je een mapje hebt met .vob files? ipv .avi want dat is één bestand maar als je een film van 4,7 GB hebt. Zijn het toch .vob files? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 35
svenholtman Geplaatst Juli 11, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juli 11, 2009 nee, dan kan het niet. (naar mijn weten) enige mogelijkheid is om je dvd te converteren naar avi, je sub toevoegen en dan weer naar dvd omzetten. kost weer veel tijd en is erg omslachtig. het beste kun je gewoon avi dowloaden, sub toevoegen en dan een simpel menu maken en omzetten (mocht je geen divx speler hebben). doe ik zelf ook altijd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Gwenn Geplaatst Juli 12, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/10/09 Status: Offline Actief: December 17, 2012 Leeftijd: 64 Auteur Delen Geplaatst Juli 12, 2009 Dat is niet moeilijk je download je ondertiteling en je geeft het de zelfde naam als je film. En dan speelt hij het bestand met ondertiteling af. OK, maar waar staat de ondertiteling vermeld ? Vb.Ik zoek Peter Lorre en ga naar de film M van Maudit,waar staat dan de Nederlandse of Franse ondertiteling.Heb al naar verscheidene films gezien maar kan niets vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Gwenn Geplaatst Juli 12, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/10/09 Status: Offline Actief: December 17, 2012 Leeftijd: 64 Auteur Delen Geplaatst Juli 12, 2009 Martijn Werk aan de winkel, na de course begin ik en aan. Dank voor deze uitgebreide uitleg. G. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
kirstyn Geplaatst Juli 14, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 14, 2009 Hallo, Ik heb via jullie site alles gevolgd om films te downloaden. Nou is dit allemaal goed gelukt en heb nu al twee films klaar. Nou probeerde ik via VLC media player een ondertiteling onder de film fast and furious te plaatsen maar hij loopt niet gelijk met de film. Hoe kan ik dit oplossen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Kir Geplaatst Juli 22, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/22/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 22, 2009 Wat ik zelf gebruik is DivX Player & Author 1.5 Vaak speeltie bij Player de ondertiteling er al bij, doet ie dit niet? kan je het bij Author 1.5 erbij voegen. Je hoeft deze niet los te downloaden, maar gewoon als één pack via uTorrent, geen groot bestand. Als alles uiteindelijk bij elkaar zit, kan je het via VLC media player bekijken, hier kan je namelijk alle soorten bestanden op afspelen.. soms best handig. let wel op als je m brand, wat voor bestand het is (niet alle DVD's kunnen je soort aan) succes x Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie