blacksenda Geplaatst Juli 19, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 19, 2009 Dag mensen, Ik heb afgelopen nacht één game gedownload met Torrents. Dit ging allemaal leuk en aardig, totdat hij helemaal klaar was met downloaden. Ik kwam er namelijk achter dat het ongeveer zo'n 40 (rar) bestanden zijn, waarvan de computer er maar 30 ongeveer herkend (met winrar). Mijn probleem nu is dat ik niet weet, hoe ik deze bestanden moet openen (ik snap wel dat het met winrar moet). Ook snap ik niet waarom hij sommige bestanden niet herkend. Ik heb zo via via gehoord dat je alleen het eerste bestand hoeft te openen en dat hij de rest van zelf vindt.. maar ik weet niet of dit klopt?? Verder had ik nog één vraag: klopt het dat je met Deamon Tools games kunt spelen zonder cd? Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Alvast héél erg bedankt! Groetjes Mark Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Erwin. Geplaatst Juli 19, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst Juli 19, 2009 Hoi mark, Klopt je hoeft alleen maar het eerste rar bestand uit te pakken, dan wordt er een map aangemaakt waarin het hele spel wordt uitgepakt. Je kan met deamon tools zonder cd spelen, daarvoor moet je nog wel een nocd downloaden. De meeste kun je vinden op gamecopyworld. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
blacksenda Geplaatst Juli 19, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 19, 2009 Oke! Ik ga eens kijken, bedankt voor de (snelle) reactie!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie