Gast dibyo Geplaatst Augustus 4, 2009 Delen Geplaatst Augustus 4, 2009 Hallo, Ik download met Alt.Binz en over de snelheid heb ik niet veel te klagen, maar ik kan mijn gedownloade files niet meer vinden? Heel raar. Er is ondertussen wel ruimte van mijn computer weg. Wie denkt het probleem te weten? Groeten, Dibyo Barua Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dibyo Geplaatst Augustus 4, 2009 Delen Geplaatst Augustus 4, 2009 Boven in Alt.binz kun je via nzb met dat pijltje een nzb binnen halen. En daarnaast staat "download". Hier staan uw gedownload bestanden in. Succes. Bedankt, maar er staat dat ie map leeg is :'( :-[ Nog een idee of iemand anders? Groeten, Dibyo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dibyo Geplaatst Augustus 4, 2009 Delen Geplaatst Augustus 4, 2009 Doe dit eens : Start "Alt.binz" op --> Ga naar setup --> nzb --> kijk welke file onder "default nzb folder" staan. Waarschijnlijk kunt U hier Uw files vinden. Dit kunt U veranderen door op het mapje erachter te klikken. En anders was het bestand misschien te oud. Succes. Nee lukt niet :'( :-\ U hoeft trouwens geen u te zeggen ben 15 jaar Groeten, Dibyo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dibyo Geplaatst Augustus 5, 2009 Delen Geplaatst Augustus 5, 2009 En hoe oud was het bestand dat je gedownload hebt? 1 minuut na download Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie