Spring naar bijdragen

Normale temperaturen voor hardware in PC


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

zijn dit voor een nivida 7600GT normale temps staat een pijl naar. die daar onder heeft goeie temps blijft altijd zo ook onder load. dit is dus idle.fan speed is 31% dit regeld de kaart standaart. kan wel zelf gaan knoeien en de fan harder zetten alleen dat wordt hij erg luidruchtig. en moet ik hem onder het gamen nog in de gaten houden. als hij onder load is gaat hij zo boven de 100 graden dan wordt de fan pas een beetje actief.

esw7zb.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 57
  • Reacties 10
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  240
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

het is wel heel hoog meschien moet je de fan's toch wat hoger zetten want 100 graden dat is toch best wel gevaarlijk met de video kaart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 240

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

dit is na 5 minuten stressen met landwirtschafts simulator op high detail resolutie van 1024 keer 768. rond deze temp komt de fan in actie maar slaat zo weer af. weet iemand hoe je die standaart instellingen kunt aanpassen dat die dat eerder doet uit zichzelf? dit is zwaarder als bathlefield 2 in de hoogste detail met alles high met dezelfde resolutie.

imphj9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 57
Gast angel_creek

Weejoow dit is erger dan mijn laptop. Is dit niet veelste hoog voor hardware? Misschien is er iets binnen in je pc verkeerd? Stof etc?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Wat doen jullie raar? Doe zelf eens een stresstest zou ik zeggen, wedden dat de temperatuur van je GPU boven de 95 graden uitkomt? 100 graden is niet zeer bijzonder, maar het feit dat de fan niet aan schijnt te gaan wel. Ik vraag me trouwens af of Speedfan hier wel de juiste temperaturen geeft, dat gebeurt bij mij ook wel eens niet.

Download en installeer GPU-Z even, kijk dan hoe warm de GPU is op idle (bij mij al 80 graden, even ter vergelijking) en op hoeveel procent van het totaal de fan draait (bij mij 27%) en stress daarna de GPU met ATI Tool of iets dergelijks terwijl GPU-Z aan blijft. Na een half uur moet de GPU zijn max toch wel bereikt hebben. Geef dan de idle en full-load temperaturen en fansnelheden even door, dan kunnen we bepalen of het nu wel of niet goed zit. Ik verwacht geen problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

GPU-z zecht het zelfde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 57

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Geef dan de idle en full-load temperaturen en fansnelheden even door, dan kunnen we bepalen of het nu wel of niet goed zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

idle 74 graden fan speed 31%

load 105-110 graden fan komt rond deze temps in actie en stopt dan weer onder de 100 graden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 57

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Mwa, ik vind dat geen extreme resultaten. Wellicht dat de standaard fan op de videokaart niet zo goed presteert, maar dat dat normaal is voor die kaart. Ik zou er niets aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ok alsnog bedankt voor het advies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 57

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

topic mag dicht weet al wat meneer de videokaart dwars zat. een verstofde koeler enven goed door blazen met de compressor(fan wel fast houden natuurlijk). en hij was direct 20 graden koeler wat stof allemaal doet met zoiets onvoorstelbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 57

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Mafketel

    Geplaatst

    Voor mail natuurlijk Proton.  Het fijne van Proton is dat ze nog een paar andere Gratis diensten hebben waaronder ProtonVPN.. Handig voor bijna alles maar niet echt geschikt voor p2p.  Zoekmachine is Google maar dan in de browser "Soul"  deze is beschikbaar op Android en is volledig aanpasbaar naar je eigen wensen dus waarschijnlijk ook qua zoekmachine.  Er zit ook een ad blocker in en een vpn.  De VPN heb ik nog niet geprobeerd omdat ik zelf TrustZone gebruik.  Een echte aanrader voor elke Android gebruiker die graag zelf bepaald wat je browser wel of niet doet, kan en mag van de gebruiker.  Intresse? Te downloaden via de Play Store.    Over de app Soul Browser    Snelle en schone browser   🏆 Krachtige advertentieblokkering 🏆 Krachtige videodownload 🏆 Krachtige aanpassing   Alles is aanwezig. Alles is krachtig. Alles is eenvoudig.   Stijlvolle browser met alle functies Een geavanceerdere browser     Belangrijkste kenmerken: ⭐ Automatische vertaling ⭐ Ga terug zonder te vernieuwen ⭐Gegevens opslaan ⭐Schone modus ⭐Snelle download ⭐ Lay-out bewerken ⭐ Menu bewerken ⭐ Zoekbalk bewerken ⭐ Tabbalk bewerken ⭐ Gebaar bewerken ⭐ Modus met één hand ⭐ Donker thema ⭐ Schermfilter ⭐ Lezermodus ⭐ Tekst vergroten ⭐ Lettertype wijzigen ⭐ Tekst naar spraak ⭐ TV-cast ⭐ Toetsenbordbeveiliging ⭐ Vergrendelscherm ⭐ Incognitomodus ⭐ Scrollende schermafbeelding ⭐ Alleen afbeeldingen bekijken ⭐ Bewaar alle afbeeldingen ⭐ Video downloaden ⭐ QR-code ⭐ PDF-viewer ⭐ Foto-editor ⭐ DNS-wijzigingsfunctie (met Android "VpnService")   En nog veel meer functies   Vereiste machtigingen ⭐ Geen   Optionele machtigingen ⭐ ACCESS_FINE_LOCATION: op verzoek van de gebruiker van de site bezoekt ⭐ RECORD_AUDIO: op verzoek van de gebruiker van de site bezoekt ⭐ CAMERA: fotobijlage of barcodescanning ⭐ READ_EXTERNAL_STORAGE: Bestandsbeheer ⭐ REQUEST_INSTALL_PACKAGES: gebruikers kunnen apps downloaden van sites die ze bezoeke n. Wanneer een gebruiker een gedownloade app installeert

    The_Achouffe

    Geplaatst

    hoi Marcel, misschien is die site waar je de nzb's zoekt niet meer goed, dat had ik destijds ook met nzbserver.com  via https://www.clubnzb.com/ lukte het toen wel, misschien is dat voor jou ook de oplossing.
  • Recente prestatie

    • NOFate heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...