eddie1968 Geplaatst September 13, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst September 13, 2009 hallo allemaal, ik weet niet of dit het goede topic is maar ik heb een probleempje.... ik heb een paar films die ik wil branden, en datdeed ik eerst met nero 9.trail versie. deze is verlopen en ik dus deze verwijderen en opnieuw proberen erop te zetten, maar wat ik ook doe geen enkele nero kan ik meer instaleren. ik gebruikte nero om img, en avi's films goed te branden, en dan gebruikte ik vision en burning rom van nero. weet iemand waar ik wel een goede versie hiervan kan vinden? of een ander brandproggie dat dit ook kan, ? ik heb trouwens alles van nero kunnen verwijderen, want als ik onder zoeken nero intoets dan vind hij niets meer, en ook niet in het register. ik werk met windows xp. alvast bedankt voor de moeite, en ik hoop op een bruikbare reactie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
eddie1968 Geplaatst September 13, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Auteur Delen Geplaatst September 13, 2009 alvast bedankt voor je reactie, en ik ben het proggie al aan het downloaden, alleen jammer van het watermerk dat ik zou krijgen, maar ja ik kan niet alles hebben, je link naar nero deed het niet, maar weet jij toevallig ook of bij die versie van nero ook vision op zit? ik hoop het wel, groeten en bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Fredpascal Geplaatst September 13, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 13, 2009 Ja die zit er bij, Vision versie 4 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
eddie1968 Geplaatst September 13, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Auteur Delen Geplaatst September 13, 2009 hoi Martijn, bedankt voor de reactie, en ik heb het nu meteen uitgeprobeerd, en het werkte groetjes Ed ps: had je nog een link voor een wel werkende nero? sorrie dat ik zoveel vraag, maar alvast bedankt voor de moeite Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie