henrico_uno Geplaatst September 20, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 20, 2009 Hallo, zoals meerderen onder ons ontvang ik momenteel de melding dat mijn office 2007 prof. pakket niet legaal is ik heb andere code's maar kan me iemand vertellen hoe ik de huidige code (waarvan hij nu zegt dat t niet klopt) kan vervangen door een andere? alvast bedankt Post Merge: september 22, 2009, 08:58:10 am "collega" "downloaden" , ik zie je naam bij veel vragen staan, maar er staan weinig antwoorden/oplossingen/tips achter. zo ook bij mijn vraag. weet niet wat dat voor nut heeft??? gr. Henry Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie