Spring naar bijdragen

utorrent en nog meer gruwelijk traag


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  120
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

beste leden,

sins afgelopen week is utorrent gruwelijk traag met downloaden hij komt nog amper boven de 20kb/s uit!

dit was eerst niet toen kwam hij zonder poortjes teopene op 250kb/s of soms nog hoger. en dit vind ik vrij lastig worden ik ben nu al 6uur bezig om psp game binne tehalen. dit heb ik trouwens ook bij megaupload ik downloade daar meestal rond de 200kb/s nu niet meer dat is ook nog maat 25kb/s. wat kan hier het probleem van zijn? iemand enig idee want anders moet ik denk tog eens contact opnemen met provider

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 120
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Ik heb het sinds deze week in ieder geval ook, maar ik krijg bij tracker status (m.n. van piratebay) te staan dat de connection door de peer gesloten is. Ik zou niet weten waarom, maar ook torrents waar tegen de 8000 seeders zijn, lijken niemand online te hebben waar ik bij zou kunnen downloaden. Ik heb er vandaag bijna 8 uur over gedaan om een aflevering van Grey's Anatomy te downloaden (met dus 8000 seeders en 15000 leechers).. Balen, want normaal gaan dit soort afleveringen veel sneller (min. 1MB/sec)

In Bittorrent heb ik wel gewoon een groen vinkje staan, wat suggereert dat mijn network connection OK is. Ik weet niet of jij ook bij de tracker informatie wat vreemde dingen hebt staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314

  • Bijdragen:  120
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

oke ik heb even gekeken en idd 4van 8 trackers zijn offline/ongeldige url dit is gewoon zeer baalen dit heb ik bij al mun psp games die ik download nu ik ben ook een film aan het downloade en daar is het nog erger bij daar zijn er 7  van 10 offline/ongeldige url maar deze gaat wel iets sneller

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 120

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...