Spring naar bijdragen

Hoi.......


Gast spanker

Aanbevolen reactie

Ik ben Lenny, en ben nieuw op deze site.

Heb er al wel vaak goede tips vanaf gehaald, dus dacht, zal me eens inschrijven.

Ik ben 42 jaar, en altijd op zoek naar muziek, voor mezelf, en films voor de rest van de familie.

Douwnload op het ogenblik met Bittornado, en ben gelijk op zoek hoe ik het beste kan delen met anderen, krijg net een bericht dat de ratio te laag is........

Ben nu druk bezeg om uit te vogelen hoe ik het beter kan krijgen.

Als ik er niet uit kom, zien jullie me wel terug bij het forum met een vraag hierover!!! help.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Gast MightyMarco

Als je ratio te laag is moet je zelf torrents gaan posten ( op de site waarvan je torrents download ) dan kunnen anderen jou torrents downloaden en dan gaat je ratio weer omhoog :laugh: dan ben je weer blij omdat je dan je familie weer blij kunt maken met leuke films B)

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ja je moet elke download die je maak minimaal tot een ratio van 1.0 hebben en meestal maximaal sharen tot 1.5

of als je idd je ratio snel omhoog moet krijgen zelf bestanden uploaden maar hiervoor moet ook de mogelijkheid zijn bij de site waar je download.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...