Spring naar bijdragen

videokaart doet vaag :S


Gast piwi10

Aanbevolen reactie

Heej . wat het betreft van computers weet ik niet veel. mr ik zit nou wel met een kut probleem

ik speel graag spellen op mooie kwaliteit. zoals jullie mss wel weten speel ik counter strike 1.6,een spel waar je geen goede kaart enz voor nodig heb.

en nog doet hij het niet mooi. als ik hem speel via opgen gl via de videokaart dus krijg ik allemaal blokjes en heb ik zoon verkankerd beeld. wij hebben een vrij nieuwe computer met een NVIDIA geforce fx 5600 videokaart. ik las in andere topics over de kaarten van gforce dat die juist aan te raden zijn. waarom is hij niet goed bij mij dan

ik hoop dat julie mij verder kunnen helpen.

bvd groeten dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

probeer eens op een andere mode te spelen dan open GL mss helpt dat wat

de drivers updaten van je videokaart naar de nieuwste drivers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ja heb ik gedaan via d3d doet hij precies het zelfde maar via software kan hij goed spelen maar is het niet echt mooi :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...