Gast eagles Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 Ik heb het volgende probleem sinds een paar weken zijn wij \"overgegaan\" van internetserver en hebben nu @home. maar sinds wij ons bij @home hebben aangemeld heb ik de volgende problemen: als ik bij Ondertitel.nl op het forum een reply wil posten krijg ik na een paar seconden \"Kan pagina niet vinden\", ik kan dus wel gewoon inloggen en alles bekijken maar een reactie plaatsen lukt niet meer!! een soortgelijk probleem met tinypic.com, ik kan de pagina gewoon openen en naar mijn Gif bladeren daarna druk ik op host image en weer kan hij ook hier de pagina niet vinden!! heb zelf geen idee waar het aan zou kunnen liggen hebben jullie een idee? I NEED THESE SITES!!!!!!! :evil: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 word dat normaal niet geopend in pop ups of met reclame oid dan heb je kans dat \"@homo\" dat blokt snap je Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 wij hadden ook @home, sommige sites die opende hij niet goed of helemaal niet, was echt irritant, dus zijn we overgestapt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 Is daar dan geen \"simpele\" configuratie voor? Anders gaat ik die @homo\'s indd eens even optelefoneren!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Martijnn Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 Kans lijkt me klein dat dit aan @home ligt? Heb je al eens een andere browser geprobeerd? (mozilla/firefox oid) ik heb zelf btw ook at home Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst April 8, 2006 Delen Geplaatst April 8, 2006 @martijnn, hoe moet ik dat doen dan? heb nog nooit met mozilla/firefox gewerkt! alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst April 8, 2006 Delen Geplaatst April 8, 2006 www.mozilla.com, download daar de nieuwste versie van MF Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Martijnn Geplaatst April 8, 2006 Delen Geplaatst April 8, 2006 eagles schreef: Citaat @martijnn, hoe moet ik dat doen dan? heb nog nooit met mozilla/firefox gewerkt! alvast bedankt http://www.mozilla.com/firefox/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst April 8, 2006 Delen Geplaatst April 8, 2006 ik snap hier echt niks meer van, met firefox ook niet!! Ik Citeer: \" De verbinding werd geherinitialiseerd De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina. * Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over enkele ogenblikken opnieuw. * Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden. * Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.\" Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 8, 2006 Delen Geplaatst April 8, 2006 ff in je firewall instellen dat ie firefox niet blokt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst April 8, 2006 Delen Geplaatst April 8, 2006 sorry, firefox werkt wel maar het probleem blijft zoals ik in het topic vertelde! als een reactie wil plaatsen krijg ik die melding!! heb vandaag nog op een andere pc geprobeert en daar ging het wel!!!! Het is dus iets op/in/ door/ achter mijn Pc waardoor hij het niet doet. iemand nog een ideetje? edit) ook een andere inlognaam werkt niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie