Spring naar bijdragen

Probleempje


Gast RowanG

Aanbevolen reactie

Ik heb dus een laptop met windows 7. Mijn probleem is dat bijne elk spel dat ik heb (gedownload) na een tijdje gaat haperen. Ik hoor allemaal gekraak en het beeld gaat heel sloom reageren. Na een tijdje houdt dat dan weer op, en dan begint het weer opnieuw. Ik weet cker dat ik een goede videokaart heb. Kan iemand me helpen? :(

alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Een laptop is niet optimaal voor gamen, hoogstwaarschijnlijk trekt je laptop het gewoon niet.

Controleer het even door naar www.srtest.com te gaan en dan een screenshot van je resultaten te maken en hier te posten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

De meete games doen het niet omdat ik windows 7 het. Dat kan kloppen want volgens mij deden ze het met vista nog wel.

Ik denk dat ik heb snap.

Bedant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...