Spring naar bijdragen

Nederlandse nintendo spelletjes


bunnie

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

Ik ben opzoek naar de volgende 2 spelletjes.

# eindeloos games top 10

# 42 spel klassiekers.

Ik heb al diverse sites geprobeerd. Maar ik kan ze niet vinden. Ik ben met name opzoek naar de nummers van de spelletjes zodat ik gerichter kan zoeken. Wie weet hiervan de nummers of een directe link naar die spelletjes.

Tevens probeer ik mario and luigi inside browsers story draaiende te krijgen. Ook ik blijf steken bij het begin menu. Ik heb al geprobeerd nieuwe software voor de R4 kaart op te halen maar helaas tot nu toe zonder resultaat. Wie weet er nog een oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  48

Op romulations.net staat hij er bij! In elk geval die 42 klassiekers.

Het nummer weet ik niet, maar ik zet de lijst op alfabetische volgorde en dan ben je er zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

op espalnds.esp zullen ze er ook op staan maar is in het spaans wel ( de site he, niet de games)

Is btw mijn 500ste post :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Op http://www.artefolio.nl kun je gemakkelijk zoeken welke spellen allemaal in het Nederlands zijn uitgekomen. Vervolgens kun je dan op de bekende sites op het nummer zoeken ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  114
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

dat is nog een goede site

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 114

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Marcel1962

    Geplaatst

    Goedenavond,   Ik wil graag de volgende vraagstellen, ik doe meestal bestanden downloaden via Spotlite, als ik een bestand hebt gevonden dan zie ik een link staan naar NZB index, NZB.cc, Binseach en Misterbin, allen op geen site staat het bestand om te downloaden. Doe ik iets verkeerd in deze, als server heb ik Usesnet xsnews.

    Drifter

    Geplaatst

    Altijd leuk om van anderen te horen wat de bereidheid is om ergens voor te betalen of steekt de gemiddelde Hollandse gewoonte om het liefst zoveel mogelijk gratis te krijgen de boventoon. Ik kon het even niet nalaten om een analyse te maken die een discussie wellicht wat aantrekkelijker maakt. Betaalde privacy-vriendelijke zoekmachines: Een uitgebreide analyse In de moderne digitale wereld zijn zoekmachines een onmisbaar hulpmiddel geworden. Terwijl veel mensen zich wenden tot gratis zoekmachines zoals Google en Bing, is er een groeiende belangstelling voor privacy-vriendelijke alternatieven, waaronder betaalde zoekmachines als Kagi. Dit artikel onderzoekt de voordelen en nadelen van betaalde zoekmachines ten opzichte van veelgebruikte gratis opties, met een focus op privacy en gebruikservaring. Wat zijn betaalde privacy-vriendelijke zoekmachines? Betaalde privacy-vriendelijke zoekmachines zijn zoekmachines die hun gebruikers laten betalen voor een advertentievrije en privacygerichte zoekervaring. Ze zorgen ervoor dat gebruikersgegevens niet worden verkocht aan adverteerders en bieden vaak een schonere, minder verstoorde interface. Deze zoekmachines hebben als primaire doel om de privacy van hun gebruikers te beschermen en een betere kwaliteitsservice te bieden zonder afhankelijk te zijn van adverterende inkomstenbronnen. Voorbeelden van betaalde zoekmachines 1. **Kagi**: Kagi is een zoekmachine die speciaal is ontworpen voor gebruikers die waarde hechten aan hun privacy. Kagi belooft geen persoonlijke gegevens te verzamelen of te delen. Gebruikers betalen een maandelijkse vergoeding voor toegang tot de dienst, wat helpt om de kosten te dekken en de kwaliteit van de zoekresultaten te waarborgen. 2. **Neeva**: Neeva is een andere opkomende naam in de wereld van betaalde zoekmachines. Gelanceerd door voormalige Google-executives, biedt Neeva een advertentievrije zoekervaring en belooft het geen gebruikersgegevens te verkopen aan derden. Ook Neeva werkt op basis van een abonnementsmodel. 3. **Startpage Premium**: Hoewel de gratis versie van Startpage beschikbaar is, heeft deze zoekmachine ook een premium model waarin zij extra privacyfuncties biedt en advertenties volledig elimineert. Net zoals Kagi en Neeva, vraagt Startpage Premium een vergoeding voor de verbeterde dienstverlening. Voordelen van betaalde zoekmachines 1. **Privacybescherming**: Het grootste voordeel van betaalde zoekmachines is de bescherming van de privacy. Deze zoekmachines verzamelen geen persoonlijk identificeerbare informatie, waardoor gebruikers een hogere mate van anonimiteit hebben. 2. **Advertentievrije ervaring**: Doordat inkomsten worden gegenereerd door abonnementsgelden in plaats van advertenties, zijn betaalde zoekmachines meestal advertentievrij. Dit zorgt voor een schone en niet-opeisende zoekervaring. 3. **Ondersteuning van hoge kwaliteit zoekresultaten**: Betaalde zoekmachines kunnen meer middelen inzetten voor het verbeteren van de algoritmen en het kwalitatief toetsen van zoekresultaten omdat hun financiële model niet afhankelijk is van adverteerders. 4. **Gebrek aan filterbubbels**: Omdat zoekresultaten niet worden beïnvloed door gepersonaliseerde advertenties en gebruikersprofielen, bieden betaalde zoekmachines vaak een neutralere weergave van informatie, wat gebruikers helpt om een breed scala aan bronnen te raadplegen. Nadelen van betaalde zoekmachines 1. **Kosten**: Het meest voor de hand liggende nadeel is de daarbij betrokken kosten. Niet iedereen is bereid of in staat om te betalen voor een zoekmachine, vooral als ze gewend zijn aan gratis alternatieven. 2. **Beperkte functies**: Terwijl gratis zoekmachines zoals Google een breed scala aan geïntegreerde diensten en toepassingen bieden (zoals Gmail, Google Docs, enz.), hebben betaalde zoekmachines zich vaak beperkt tot alleen zoekfunctionaliteit. 3. **Kleinere gebruikersbasis**: Omdat niet zo veel mensen betaalde zoekmachines gebruiken, kan dit invloed hebben op features zoals real-time zoekvolumes, gepersonaliseerde resultaten op basis van algemene trends en soms een minder diepe indexering van het web. Gratis zoekmachines: Een vergelijking 1. **Google**: De meest gebruikte zoekmachine ter wereld biedt uitgebreide functies en integraties met andere Google diensten. Echter, Google verzamelt uitgebreide gebruikersgegevens voor advertentiedoeleinden, wat de privacy van gebruikers aanzienlijk kan inperken. 2. **Bing**: Van Microsoft, Bing biedt een vergelijkbaar model als Google en is gebaseerd op advertenties en gegevensverzameling voor het personaliseren van zoekresultaten en advertenties. 3. **Yahoo**: Ook een advertentie-gedreven krachtpatser, wat betekent dat het veel van dezelfde privacykwesties deelt als Google en Bing. 4. **DuckDuckGo**: Hoewel gratis, richt DuckDuckGo zich meer op privacy door geen gebruikersinformatie te verzamelen. Echter, om gratis te blijven, toont DuckDuckGo wel advertenties gebaseerd op de zoekwoorden (niet op gebruikersprofielen). Conclusie Betaalde privacy-vriendelijke zoekmachines zoals Kagi en Neeva bieden een waardevol alternatief voor gebruikers die zich zorgen maken over hun privacy en die op zoek zijn naar een advertentievrije zoekervaring. Hoewel ze kosten met zich meebrengen en mogelijk minder geïntegreerde diensten bieden dan gratis alternatieven zoals Google en Bing, kunnen ze een neutrale en niet-verstorende zoekervaring bieden zonder de zorgen over gegevensverzameling en privacy-inbreuken. Het kiezen van de juiste zoekmachine hangt uiteindelijk af van de persoonlijke prioriteiten en waarden van de gebruiker.

    Monkie

    Geplaatst

    Middag allemaal.  Dat is toch weer even geleden dat ik hier actief was op het forum.  Laatst op het werk hadden we het over zoekmachines. Wie welke gebruikt en waarom. Was een leuke discussie.   Bij iemand kwam de betaalde privacy-vriendelijk zoekmachine Kagi ter sprake. Zelf had ik nog niet eerder van deze zoekmachine gehoord.  Maar ja, 'betalen voor een zoekmachine' dacht ik al snel. Aan de andere kant, bij een 'gratis' zoekmachine zijn wij het product. Besloten om het als test voor een maand te betalen. En ik moet zeggen, ik heb er tot nu toe geen spijt van. Prima zoekresultaten en ik hoef eigenlijk nooit terug te vallen naar een andere zoekmachine. Zeker de mogelijk tot  gepersonaliseerde resultaten deden het onder andere voor mij. Dan kun je websites blokkeren (waardoor je geen zoekresultaten ziet van de betreffende site) Een site pinnen (Resultaat komt bovenaan te staan. Vind ik zelf erg handig als ik specefieck iets zoek). Ook url-doorverwijzingen vind ik een mooie functie. Dit gebruik ik zelf voor Youtube (vanwge het blokkeren van adblockers).  Een zoekresultaat van een Youtube filmpje verwijst dan in mijn geval door naar Piped video.  Tot nu toe ben ik erg enthousiast. Misschien maak ik binnenkort weer eens een review. Wellicht leuk om het er hier ook eens over te hebben? Welke zoekmachine(s) gebruiken jullie. Zijn jullie bereid om voor dit soort dingen (in de toekomst) te betalen.    
  • Recente prestatie

    • The_Achouffe heeft zojuist een badge verdient
      Gaat meedoen
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...