yourick Geplaatst Februari 7, 2010 Bijdragen: 93 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 7, 2010 Weet iemand van jullie de beste webdesign software , wand zouw graag men eigen site Maken ;D alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 93
svenholtman Geplaatst Februari 7, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Februari 7, 2010 bedoel je echt zo'n programma die bijna kant en klare websites maakt of wil je zelf ook met code (HTML, CSS) aan de gang. je kunt met dreamweaver werken. als je hier in het vormgevingspallet werkt dan word de code automatisch voor je gemaakt (leuker is natuurlijk om alles helemaal zelf te maken, maar hier heb je wel enige kennis voor nodig) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Erwin. Geplaatst Februari 8, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Februari 8, 2010 ik maak het design altijd in photoshop en dan met de slice tool maak je gebieden aan die aanklikbaar moeten worden (buttons) of je maak tabellen aan (voor stukken tekst) dat converteer ik naar dreamweaver en pas het daar verder aan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
svenholtman Geplaatst Februari 8, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Februari 8, 2010 ik gebruik alleen notepad++ en photoshop natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Ramoniazzz Geplaatst Februari 20, 2010 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 20, 2010 Weet iemand van jullie de beste webdesign software , wand zouw graag men eigen site Maken alvast bedankt Je zegt het zo van: Dat doe ik even.Een eigen website zoals www.straks.nu maak je niet zomaar.Ik heb zelf een eigen website omdat ik bij xs4all zit. Daarmee kan je een eigen website maken. Als jij helemaal niet weet hoe en wat, dan raad ik je aan eerst eens uit te gaan zoeken of je er wel geld aan wil betalen. Anders wordt het zo'n freewebs.com/blablabla website, en daar is geen lol aan.Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie