tijssen Geplaatst Maart 11, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 11, 2010 Sinds een defecte geheugenkaart van mijn computer is vervangen, werkt alles weer, alleen het branden van Wii-spellen en films (.iso bestanden) duurt voortaan 50 minuten tov vroeger 20 minuten. Ik brand met NERO 7 Express Essentials en soms met IMGBurn. Weet iemand een oplossing? Ps: ik brand Wii spellen met snelheid x4, en films x8. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast angel_creek Geplaatst Maart 11, 2010 Delen Geplaatst Maart 11, 2010 Gebruik de nieuwste nero dat is Nero 9. Misschien dat dat het probleem verhelpt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
tijssen Geplaatst Maart 28, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 28, 2010 Ik heb het kunnen oplossen; de instelling bij de IDE ATAPI drivers stond op PIO in plaats van DMA. Ga naar: START-DEZE COMPUTER-(rechtermuisknop)-EIGENSCHAPPEN-HARDWARE-APPARAATBEHEER-(klik op "+" voor IDE ATA/ARAPI-CONTROLLERS). Kijk welk van de 2 kanalen op PIO staat(Primair of Secundair Kanaal) Verander PIO in DMA, start opnieuw de computer op, en het branden gaat weer als vanouds. Er kan een slotje op deze topic. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie