timothy250 Geplaatst April 3, 2010 Bijdragen: 30 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 3, 2010 Ik heb deze klik torrent gedoawnload, maar zoals je ziet zijn dit 5 discs. In die discs staan allemaal .rar bestanden, en als je die uitpakt komen er images bestanden uit. Maar hoe moet ik die .rar betanden uitpakken? Alvast Bedankt [gmod]linken naar illegale content is verboden. Lees hiervoor de huisregels eens goed door![/gmod] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 30
annefien Geplaatst April 3, 2010 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/26/09 Status: Offline Actief: April 11, 2014 Leeftijd: 73 Delen Geplaatst April 3, 2010 rechts klikken in het geladen bestand En dan "open bijhorende map" daarna op één bestand klikken Dan opent winrar zich en dan uitpakken in...... bv Video's en het is goed (zo doe ik het) als het een video is natuurlijk. Als het een spelleke is dan maak ik een bureau mapje Succes Anne Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Gast angel_creek Geplaatst April 3, 2010 Delen Geplaatst April 3, 2010 Bekijk deze handleiding: winrar! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast angel_creek Geplaatst April 3, 2010 Delen Geplaatst April 3, 2010 Als je de eerste uitpakt pakt hij de rest ook automatisch uit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
timothy250 Geplaatst April 3, 2010 Bijdragen: 30 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 3, 2010 maar ik zie dat het eigenlijk iso zijn (de ingepakte bestanden zijn iso) kan ik die dan ook met deamon tools starten, of moet ik ze dan eerst uitpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 30
Gast angel_creek Geplaatst April 3, 2010 Delen Geplaatst April 3, 2010 Die moet je met deamon tools openen. Iso bestanden moet je nooit uitpakken. Daemontools! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Rikkert. Geplaatst April 12, 2010 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst April 12, 2010 Je kan het iso bestandje uitpakken en dan op de setup klikken... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie