Spring naar bijdragen

www.nlondertitels.com


Gast .:beginner:.

Aanbevolen reactie

Gast .:beginner:.

hallo duken mensen,

ik download films en heb natuurlijk dan ook ondertiteling nodig.

deze haal ik van de site: www.nlondertitels.com.

ik er een vraagjes over: als ik op een film click dan staat er achter some v2 of v3 wat betekent dit????

alvast bedankt  O0

gr Toine


Post samenvoeging: april 10, 2010, 15:01:08

mensen ik heb het antwoord al gevonden !!  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hello dukers

Ben ook op zoek naar de betekenis van V2 of V3 (soms tot V9) die achter de naam van de film staan.

beginner heeft het al gevonden maar ik niet,haha

Alvast bedankt voor de hulp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

dat is gewoon de versie. niets belangrijks. als er dus v9 staat betekend dit dat er 9 ondertitels van deze film beschikbaar zijn. je zult dus simpelweg gewoon moeten proberen welke synchroon loopt

als je op info klikt komt er bij sommigen ook te staan van welke torrent deze is. moet je daar maar even bij kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Veel films en series waar al Nederlandse ondertitels ingebakken zit vind je ook op de bekende websites (Piratebay, Demonoid), zoek dan bijvoorbeeld op de vermelding NL Subs, of DivxNL. Je kunt ook eens kijken op het forum op DIVXNL-team.nl.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Som staan er vertaal fouten in de ondertiteling als er dan nieuwe subs worden uitgebracht door de zelfde groep waar de fout uit is gehaald zetten ze er bv v2 achter zo dat je weet dat er fouten uit zijn gehaald. Het komt er dus op neer hoe hoger het getal achter achter de v hoe kleiner de kans is dat de subs niet kloppen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Som staan er vertaal fouten in de ondertiteling als er dan nieuwe subs worden uitgebracht door de zelfde groep waar de fout uit is gehaald zetten ze er bv v2 achter zo dat je weet dat er fouten uit zijn gehaald. Het komt er dus op neer hoe hoger het getal achter achter de v hoe kleiner de kans is dat de subs niet kloppen

dat is 1 punt dat er gebruikt wordt gemaakt van v1 v2 etc. maar ook dat er gewoon van meerdere uploaders subs zijn.

het beste is dus om een ondertitel te downloaden waar gewoon bijvoorbeeld staat: Defendor.2009.LiMiTED.DVDRip.XViD-BULLDOZER.srt

in plaats van

defondor v1

defendor v2

etc etc

dan weet je meteen welke sub bij welke torrent hoort en hoef je ze niet eerst allemaal te proberen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...