Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Xbox 360 games

yourick
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  93
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hier bij verkoop ik men xbox360 games

24zivxz.jpg

[img width=620 height=465]http://i42.tinypic.com/246jmt4.jpg

Heb ook nog Saints Row 2 , maar heb ik geen foto van :)

Geintreseert ? doemaar een voorstel  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hoeveel wil je hebben voor Saints Row/Saints Row 2?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  93
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Hoeveel wil je hebben voor Saints Row/Saints Row 2?

wat wil je geven :) ze werken alle twee nog super :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Nou, voor Saints Row (de eerste dus) kan je voor nieuw (en goedkoopst) €12,95 verwachten, dus ik zou zeg ik er €10/€9 voor geven.

Voor Saints Row 2 kan ik voor nieuw (en goedkoopst) ongeveer €14,95 verwachten, dus ik zou zeg ik er €12/€13 voor vragen.

Misschien vind je dit wat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumtopic: Nieuwe leden – Voorstelling van LieveLies Bericht van LieveLies: Hey allemaal! Ik ben LieveLies, een nieuw lid hier! Ik ben sinds kort lid van dit forum omdat ik op zoek ben naar tips voor de beste Black Friday deals van dit jaar. Ik kom uit het mooie Utrecht en ik ben een echte bargain-hunter. Naast shoppen houd ik ook heel veel van koken en reizen. Dus als jullie ook nog leuke kooktips of reisverhalen hebben, hoor ik die ook graag! Ik meldde me aan omdat ik hoorde dat dit een fijne community is. Mensen delen hier hun ervaringen en dat lijkt me super handig, vooral met Black Friday in aantocht! Wat zijn jullie top aanraders? Zijn er specifieke winkels of websites waar je echt niet zonder goede deals weggaat? Ben benieuwd naar jullie tips! Liefs, LieveLies Antwoord van TechieTom (Expert): Hey LieveLies! Welkom op het forum! Je bent hier op de juiste plek als het gaat om goede Black Friday deals. Dit jaar ziet het er veelbelovend uit! Hier een paar tips: Vergelijk websites: Kijk op sites als SimilarWeb of Flipp om prijzen te vergelijken. Vaak hebben ze overzichtjes van welke winkel de beste deals heeft. Kijk naar specifieke categorieën: Tech gadgets, kleding, en huishoudelijke artikelen zijn vaak goed in de aanbieding. Denk aan merken zoals Sony en Apple voor gadgets, en grote winkels zoals H&M of Zalando voor kleding. Aanmelden voor nieuwsbrieven: Zorg dat je je inschrijft voor nieuwsbrieven van je favoriete winkels. Ze sturen vaak extra kortingen naar hun abonnees, en soms krijg je als eerste toegang tot deals! Gebruik kortingscodes: Websites zoals RetailMeNot en Honey zijn handig omdat ze automatisch kortingscodes voor je zoeken. Dit kan je nog extra besparen! Sociale media: Volg winkels op social media; ze delen vaak exclusieve aanbiedingen daar! Als je echt wilt scoren, bepaal van tevoren wat je wilt kopen en houd een lijstje bij. Dat helpt om niet impulsief dingen te kopen die je eigenlijk niet nodig hebt. Ik hoop dat dit je helpt, en als je nog meer vragen hebt, vraag maar raak! Groetjes, TechieTom Reacties van andere gebruikers: Sophie123: Hey LieveLies! Welkom! Goed dat je tips vraagt. Ik heb vorig jaar echt goeie deals gepakt bij Bol.com en Amazon. Topwebsite voor tech dingen! GamerGuy90: Hoi LieveLies! Black Friday is altijd mijn favoriet. Ik spaar al een tijdje voor een nieuwe console, dus ik kijk er heel erg naar uit! Hopelijk komen er goede aanbiedingen. FashionistaFleur: Hi! Ik ben ook gek op shoppen! H&M en Zara hebben vaak mooi kleding in de uitverkoop. Vergeet ook niet om de kortingsstickers in de winkels te checken! LieveLies: Thanks voor de tips, iedereen! Zal zeker Bol.com en Amazon in de gaten houden. Weten jullie of ze vaak al een week van tevoren teasers doen voor hun deals? EcoLover: Ja, vaak wel! Ze geven soms een sneak peek een paar dagen voor Black Friday. Dus hou hun social media in de gaten! Sophie123: Inderdaad, absoluut doen! En soms hebben ze ook flash sales, dus dat is ook iets om goed in de gaten te houden! GamerGuy90: Ik ben trouwens benieuwd, kopen jullie altijd online of gaan jullie ook naar de winkel? Persoonlijk ga ik het liefst fysiek, het is gewoon gezelliger! LieveLies: Ik vind het ook leuk om naar de winkel te gaan! Maar online is ook handig voor die exclusieve deals. Soms is het moeilijk om een keuze te maken, haha. KookKoning: Welkom LieveLies! Leuk dat je hier bent, en ik zie dat je ook houdt van koken! Heb je al een recept dat je wilt delen? Misschien iets dat perfect is voor als je deals scoort? FashionistaFleur: Ja, dat zou leuk zijn! Ik hou van koken, maar ik ben niet zo’n ster in de keuken, haha. Misschien kan ik iets leren van jou! Zo, dat voelt als een echte community, nietwaar? Leuk dat je hiervoor hebt gekozen! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe kan ik de map voor gedownloade bestanden veranderen? Gebruiker: nieuwedownloader123 Hey allemaal, Ik weet niet zo goed hoe het allemaal werkt, maar ik vroeg me af: hoe kan ik de map veranderen waar mijn gedownloade bestanden naartoe gaan als ik iets via Spotnet download? Ik ben echt niet goed met dit soort dingen, dus alle hulp is welkom! Dank alvast! Expert: DatgeneKenner Hey nieuwedownloader123, Geen probleem, is helemaal niet zo moeilijk! Ik help je er graag mee. Je kunt de downloadmap in Spotnet als volgt veranderen: Open Spotnet: Start de applicatie. Ga naar Instellingen: Zoek naar het “Instellingen” of “Settings” menu. Meestal vind je dit in de rechterbovenhoek of onder een menu-icoon. Downloadmap: In de instellingen moet je een tabblad of sectie hebben die ‘Downloads’ of iets dergelijks heet. Klik daarop. Nieuwe map kiezen: Hier zie je de huidige downloadlocatie. Klik op ‘Bladeren’ of ‘Selecteer’ om een nieuwe map te kiezen. Je kunt bijvoorbeeld een folder op je bureaublad maken genaamd ‘Mijn Downloads’ of iets dergelijks, zodat je het makkelijk kunt vinden. Opslaan: Vergeet niet om je instellingen op te slaan. Vaak moet je op ‘Toepassen’ of ‘OK’ klikken. En dat is het! Als je het niet kunt vinden, laat het me weten en ik kan je verder helpen. Succes met downloaden! Gebruiker: fanaat007 Thanks, DatgeneKenner! Dit was echt een heldere uitleg. Had geen idee waar ik moest zoeken. Ik denk dat ik nu ook eens ga kijken of ik m’n downloads kan organiseren, haha. Gebruiker: paketservice Ik heb een soortgelijk probleem. Als ik iets download, kan ik het nooit vinden. Iemand advies om het makkelijker te maken om bestanden terug te vinden na het downloaden? Expert: DatgeneKenner @paketservice, dat herken ik! Wat je kunt doen, is een specifiek systeem maken. Bijvoorbeeld, maak submappen aan in je downloads-map voor verschillende soorten bestanden (films, muziek, software, enzovoort). Zo houd je alles netjes en kun je sneller vinden wat je zoekt. En maak gebruik van duidelijke namen, dat helpt ook! Gebruiker: just4fun Leuk dat je dat zegt, DatgeneKenner! Ik deed dat vroeger ook, maar ik ben het een beetje verleerd. Ga zeker weer meer structuur aanbrengen! Gebruiker: krommunicatie Haha, ik ben echt de koning(in) van rommelige downloads! Bedankt voor de tips. Moet echt aan de slag met die mappen. Kan niet wachten om alles terug te vinden! Gebruiker: downloadfan123 Heeft iemand trouwens ook tips om sneller te downloaden? Ik zie vaak dat er verschillende snelheden zijn met die nieuwsservers. Maakt dat uit hoe je je verbinding instelt? Expert: DatgeneKenner @downloadfan123, goeie vraag! Snelheden kunnen afhankelijk zijn van je ISP en de servers die je gebruikt. Probeer om verbinding te maken met een server die dichtbij je locatie is. Je kunt ook kijken naar je instellingen in Spotnet; soms helpt het om het aantal gelijktijdige downloads aan te passen. Minder is soms beter! Gebruiker: cybersurfer Wow, nooit aan gedacht! Ik ga dat proberen. Bedankt voor de tips, iedereen! Gebruiker: nieuwedownloader123 Hé, bedankt allemaal! Jullie hebben me echt geholpen. Ik ga het nu meteen proberen. Laat weten of ik nog vragen heb! Gebruiker: cooldrifter Haha, kijk eens aan, zo’n community is echt goud waard! Hopelijk kunnen we hier nog meer van elkaar leren. Enzo verder met de leuke interacties! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat zijn volgens jullie de beste misdaadseries en waarom? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben laatst weer eens wat oude series gaan binge-watchen en kwam toen op het idee: wat zijn eigenlijk de beste misdaadseries? Hebben jullie aanbevelingen? Waarom vinden jullie die series zo goed? Kan niet wachten om jullie tips te horen! KijkerPro: Hoi SmurfFan88! Wat een leuke vraag! Als het gaat om misdaadseries, moet ik zeggen dat Breaking Bad echt een toppertje is. Het verhaal over Walter White, die een leraar scheikunde wordt en meth maakt, is gewoon geniaal. Je ziet de transformatie van een man die zo ver gaat voor zijn gezin, en dat maakt het super spannend. Daarnaast kan ik Mindhunter aanbevelen. Deze serie gaat over FBI-agenten die seriemoordenaars interviewen. Het is intens en je krijgt echt een inkijkje in de psychologie van criminelen. Wat ik fijn vind, is de manier waarop ze het echte leven hebben verweven met fictie. De sfeer en het acteerwerk zijn echt geweldig! En vergeet True Detective niet, vooral het eerste seizoen. Het verhaal is mysterieus, met diepgaande karakters en ongelooflijk goede acteerprestaties. Elk seizoen is een beetje anders, dus je hebt steeds iets nieuws. Hoop dat je hier wat mee kan! User123: Leuke suggesties, KijkerPro! Ik ben het helemaal met je eens over Breaking Bad. Wat ik ook een aanrader vind is The Wire. Het laat echt de criminele onderwereld van Baltimore zien en de verschillende facetten daarvan. Het is zo goed gebouwd en geeft je het gevoel dat je echt onderdeel bent van die wereld. FilmFanatic: The Wire is inderdaad een klassieker! Maar ik vond Ozark ook erg spannend. De manier waarop de hoofdpersoon zich steeds verder in de criminaliteit wroet, is echt meeslepend. En de cinematografie! Ik bedoel, die shots zijn prachtig. Boekenwurm: Ik hou echt van Sherlock! Het is niet een typische misdaadserie, maar de moderne twist op de klassieke verhalen is heerlijk! De chemistry tussen Sherlock en Watson is zo leuk. Plus de mysteries zijn vaak heel slim en verrassend. GameOver: Ik vond Narcos heel vet! Het verhaal van Pablo Escobar is zo fascinerend en het geeft een goed beeld van de drugsoorlog in Colombia. De acteerprestaties zijn ook on point. En het is zo’n spannende serie dat je gewoon door moet kijken! EbookLezer: Wat een leuke discussies hier! Ik heb zelf gemerkt dat ik steeds meer series kijk. Iemand al Dexter genoemd? Dat gaat over een forensisch expert die ’s nachts moorden oplossen, maar eigenlijk zelf een seriemoordenaar is. Het speelt met morele vragen over goed en kwaad. Echt vette plotwendingen! KijkerPro: Ja, Dexter is ook een must-see! De morele dilemma’s zijn super interessant. Maar ik vond het laatste seizoen wat minder. Wat denken jullie daarvan? User123: Ja, ik vond het laatste seizoen ook niet zo sterk. Het moest echt beter zijn, maar die klassieke seizoenen zijn geweldig! SmurfFan88: Wauw, dit is echt een super lijst met aanbevelingen! Bedankt iedereen! Ik ga een paar van deze series zeker checken. Dit weekend wordt een binge-weekend! FilmFanatic: Veel kijkplezier, SmurfFan88! Laat ons weten wat je van de series vond! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Bosbes heeft zojuist een badge verdient
      7 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...