lilwayne71 Geplaatst April 26, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/26/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 26, 2010 Heej mensen ik ben naar isohunt gegaan en heb daar het programma fotoshopcs3 gedownload... het probleem is nu dat het in Utorrent staat, 100% gedownload en als ik nu bij bestanden kijk en ik het wil openen het niet werkt. fout 21 (nogwat..) nu heb ik daemon tools gedownload, Maar ik kan het bestand dat in utorrent staat niet vinden moet je dan gewoon utorrent mounten ofzow? mvg, lilwayne Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
svenholtman Geplaatst April 26, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 26, 2010 utorrent mounten?? dan wens ik je daar veel succes mee doe het volgende: klik met de rechtermuisknop op de torrent en doe 'open in bijbehorende map' dan zal de map geopend worden waar je bestand in staat en zie je dus zodoende de locatie. vervolgens deamontools openen en naar de map gaan om te mounten vervolgens gewoon de setup.exe aanklikken en de installatie start Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
lilwayne71 Geplaatst April 26, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/26/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 26, 2010 ik kan wel openen in zo'n mapje maar er staat niet bij waar die map ongeveer zou moeten staan... het is gewoon een apart naamloos mapje.ik heb geprobeerd het bestand te kopieren naar mijn documenten dat is gelukt maar nu als ik hem wil openen krijg ik een error.. kan de schijf niet lezen de inhoud is mogelijk beschadigd of de schijf is in een indeling die niet compatibel is met windows (ik zag nu ook dat het een rar. bestand is kweenie of dat iets uitmaakt??) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
svenholtman Geplaatst April 26, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 26, 2010 dat rar bestand moet je uitpakken met winrar! dan heb je daementools niet eens nodig.vervolgens op setup.exe klikken en installatie volgen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie