Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

PS3 download traaaag

Pctje
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Moge,

Ik zit nu echt echt echt echt met mn handen in het haar.

ik moet iets downloaden met mn ps3. Maar dat ding is zo verdomd traag. 2000 min over een bestand van 1 gb?!

Normaal doe ik daar nog geen 20 min over.

Hoe kan dit? Ik weet het niet meer. Hoe kan het opgelost worden?

Graag jullie hulp? Op internet rond gekeken veel van hetzelfde probleem. Vaak int engels. Mijn engels is niet super goed. Maar voor mij nog niet echt een oplossing uitgekomen om het te fixen.

Oja hij is draadloos!

Alvast bedankt

PC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

Gast angel_creek

Kan liggen aan een onregelmatige draadloze verbinding. Heb ik ook met mijn PSP. De verbinding valt constant weg bij mijn Sitecom router. Is gewoon rotzooi :S Hij gaat van 100% naar 30% en noem maar op. Kan niet liggen aan mij PSP want het is ook bij mijn laptop ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Heb ook een pc op mn kamer staan.. En die is ook draadloos.

1 meter minder ver weg. En heeft een goede, stabiele verbinding.

Verder heb ik een linksys router. Kzal als ik thuis ben nog even kijken welke het is.

Maar ik heb het alleen bij mijn ps3..

Ik heb poorten in mijn linksys router open gezet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kan je misschien eens proberen de ps3 met een kabel te verbinden, dus niet draadloos?

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Hmm dat word een probleempje.. Want heb geen kabel naar hier liggen. Zit op zolder. (3e verdieping)

En router staat 2e verdieping...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Ach tis goed weer nu dan gooi je toch even een kabel door het raam heen ;)

Ik heb een half jaar met een kabel op de trap geleefd:P was te lui om het netjes te doen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kan het niet aan de servers liggen van Playstation? Ik kan het nu niet controleren want ben in de stad, maar soms zijn er wel wat probleempjes met PSN (ligt er uit bv.)

Headsh0t.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

[a] impy: de dagen dat ik weg was en niet op ps3 was, was het mooi weer. =p

Ik denk dat ik het nu maar even laat, heerlijke regen haha

[a] all

Ik snap mn ps3 niet meer. Nu download hij weer met de snelheid die hij moet  :-[

Dat ding heeft een eigen wil :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: "Blijf op de hoogte van de nieuwste RTL programma’s" Gebruiker: Jeroen123 Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Hoe kan ik me aanmelden voor die updates over nieuwe RTL-programma’s? Ik wil echt niks missen! Expert: AnneTV Hi Jeroen! Goed dat je vraagt. Je kunt je aanmelden voor de updates via de website van RTL. Ga naar de RTL-website: Zoek de sectie waar ze informatie geven over hun programma’s. Zoek naar het registratieformulier: Vaak vind je dit onderaan de pagina of in een pop-up als je de site bezoekt. Vul je gegevens in: Je moet meestal je e-mailadres opgeven en soms ook je naam. Het is allemaal heel simpel. Bevestigen: Na aanmelding krijg je een e-mail om je inschrijving te bevestigen. Even op de link klikken, en je bent er klaar voor! Met deze updates krijg je wekelijks een overzicht van nieuwe shows, exclusieve acties en persoonlijke aanbevelingen in je mailbox. En als je ooit geen updates meer wilt, kun je je altijd afmelden via de link onderaan de e-mails. Hopelijk helpt dit je verder! Reacties Gebruiker: LisaLovesRTL Top uitleg, Anne! Dank je wel! Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een paar nieuwe shows, maar soms mis ik het gewoon. Gebruiker: Bobster_1985 Ik moest wel lachen om ‘persoonlijke aanbevelingen’. Wie bepaalt dat? Toen ik me inschreef, kreeg ik ineens allemaal kookshows terwijl ik echt niet kan koken! Gebruiker: Jeroen123 Thanks, Anne! Dit ga ik doen. Ik hoop echt dat mijn e-mail niet vol spam komt. Maar updates zijn altijd leuk! Gebruiker: SeriesFan65 Dus die updates zijn alleen voor nieuwe programma’s? Of krijg je ook info over herhalingen enzo? Expert: AnneTV Goede vraag, SeriesFan65! Meestal krijg je info over nieuwe programma’s, maar soms ook over speciale evenementen of herhalingen. Het hangt ervan af wat RTL zelf wil promoten. Maar ik kan je verzekeren, het is nooit vervelend. Gebruiker: MichielDeGek Ik vind het echt chill dat je je kan uitschrijven! Soms vergeet je dat, en dan krijg je maar mail en mail. Gebruiker: SnelleMaas Ik vind die updates erg handig. Maar ik moet zeggen, ik mis de tijd dat je nog goede reality-tv had! Nu is het vooral herhalingen of net weer hetzelfde concept. (sorry not sorry!) Gebruiker: FanVanDeWeek Haha, SnelleMaas, ik snap je punt! Maar ik vind nog steeds wat RTL laat zien super leuk. Heb je recent iets nieuws gekeken? Gebruiker: Jeroen123 Denk je dat het nut heeft om je aan te melden voor de updates? Hebben jullie er echt iets aan? Gebruiker: LisaLovesRTL Ja, ik wel! Ik heb laatst een paar leuke programma’s ontdekt die ik anders nooit had gezien. Ik vind het echt de moeite waard! Gebruiker: MichielDeGek Ik zeg aanmelding is top! Gewoon alles wat je mist kan in je mailbox belanden. Kijken kost niks, dus waarom niet? Hopelijk biedt deze discussie je een duidelijk overzicht van hoe je op de hoogte kunt blijven van alle leuke en nieuwe programma’s van RTL! Lees het volledige bericht hier
    • Forum Subforum: Alles over Films, Series, TV en E-books Topic: Waar kan ik de Smurfen film online kijken zonder te betalen? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben echt fan van de Smurfen en ik wil graag de laatste film bekijken. Maar ik ben niet zo’n fan van het betalen voor films. Weet iemand waar ik de Smurfen film online kan kijken zonder iets te moeten betalen? Heb het al op een paar sites geprobeerd, maar het lijkt alsof je overal moet inloggen of betalen. Help! FilmExpert99: Hey SmurfFan88! Goed dat je het vraagt! Er zijn een paar manieren om films gratis online te kijken, maar je moet wel op een paar dingen letten om geen problemen te krijgen. Hier zijn een paar opties die je zou kunnen overwegen: Gratis Streaming Sites: Er zijn verschillende websites waar je films gratis kunt streamen, zoals Crackle of Tubi. Deze sites hebben een selectie van films en series die je zonder te betalen kunt kijken. Het kan zijn dat ze een paar reclames tonen,maar dat is meestal wel te doen. Bibliotheek Services: Check ook je lokale bibliotheek! Veel bibliotheken bieden gratis toegang tot streaming diensten zoals Kanopy of Hoopla. Je hoeft alleen maar een bibliotheekkaart te hebben. Dat is echt een goede manier om films te kijken zonder iets te betalen. Speciale Aanbiedingen: Houd ook speciale aanbiedingen in de gaten. Soms bieden platforms zoals Amazon of YouTube tijdelijke gratis vertoningen aan voor films. Gewoon even goed in de gaten houden. Social Media en Community’s: Soms delen mensen in online groepen of op sociale media links naar films. Maar let op: wees voorzichtig met links die verdacht lijken. Onthoud wel, dat niet alle gratis streaming sites legaal zijn. Het is altijd het beste om dingen op een veilige manier te doen. Veel succes! EbookLezer: Cool, dankje voor de tips! Heb eerlijk gezegd nog nooit naar zo’n bibliotheekdienst gekeken. Moet ik misschien maar eens uitproberen! MoeilijkeKeuze90: Ik kan ook Tubi aanbevelen! Ik had het laatst geprobeerd en het was verbazingwekkend. Maar idd, soms heb je oude films, maar ik vond een paar leuke. GeekyGamer: Wacht even, zijn er echt sites waar je films kunt kijken zonder te betalen? Ik dacht dat dat niet meer kon! Hoe kan dat zelfs mogelijk zijn, zonder dat je in de problemen komt? FilmExpert99: @GeekyGamer, goede vraag! Het hangt echt af van het soort site. Legale sites zoals Tubi of Crackle hebben een advertentiemodel. Dat betekent dat ze advertenties laten zien, en zo maakt de site geld. Maar je moet wel opletten dat je geen illegale sites gebruikt, dat kan je echt in de problemen brengen! SmurfFan88: Thx, ik ga Tubi wel eens proberen. Hopelijk vind ik de film daar! Filmliefhebber23: Hey, ik gebruik meestal mijn Netflix account voor dat soort dingen, maar ik ben altijd op zoek naar gratis opties! Moet eerlijk zeggen dat ik Tubi ook best leuk vond. BlijeKijker: Ik heb de Smurfen film al gezien en ik vond ‘m echt schattig! Als je geen geluk hebt met gratis opties, kan je het altijd nog huren. Is ook niet zo duur! CoolKid91: Just saying, je kunt ook altijd even YouTube checken. Soms hebben ze een deel van de film gratis om te kijken. Lijkt me wel chill! MoeilijkKeuze90: @CoolKid91, ja! Heb ik ook wel eens gedaan. Wel even goed opletten of het echt de film is die je wilt, haha. SmurfFan88: Thanks allemaal! Jullie zijn de best! Ga straks Tubi checken. Laat het weten als ik erin slaag! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey iedereen! Ik loop tegen een probleem aan met mijn Mac. Ik probeer mijn macOS te updaten, maar het lukt gewoon niet. Hij komt tot ongeveer 80% en dan gebeurt er niks meer. Iemand tips over wat ik kan doen? Expert-1000: Hey iRonnie! Dat klinkt frustrerend. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen om dit op te lossen: Controleer je internetverbinding: Soms kan een trage of instabiele verbinding ervoor zorgen dat de update vastloopt. Probeer even je wifi opnieuw op te starten of verbinding te maken met een andere netwerk, als dat kan. Herstart je Mac: Dit klinkt simpel, maar het kan soms wonderen doen. Herstart je Mac en probeer de update opnieuw. Voldoende opslagruimte: Zorg ervoor dat je genoeg vrije ruimte hebt op je schijf. macOS-updates vereisen vaak een bepaalde hoeveelheid ruimte. Ga naar ‘Over deze Mac’ en klik op ‘Opslag’ om te zien hoeveel je nog hebt. Veilige modus: Start je Mac op in de veilige modus. Dit heeft invloed op een aantal instellingen en kan helpen bij het oplossen van problemen. Houd de Shift-toets ingedrukt terwijl je je Mac opstart totdat je het Apple-logo ziet. Systeemvoorkeuren: Ga naar ‘Systeemvoorkeuren’ > ‘Software-update’ en kijk of er problemen of foutmeldingen worden weergegeven. Soms zie je daar ook suggesties om het op te lossen. Als je nog steeds problemen hebt na dit alles, laat het gerust weten. Hopelijk komt alles snel weer op de rails! TechieTom: Thanks voor de tips! Ik had ook een keer dat probleem en toen lag het aan een verbroken internetverbinding. Altijd de wifi checken dus! GadgetGirl123: Ik had ook zo’n update die vastliep, maar het is ooit gebeurd dat ik per ongeluk een app had openstaan die het proces blokkeerde. Dus inderdaad, check ook even je actieve apps en sluit alles af. LazyLeo: Opstarten in veilige modus heeft mij een keer geholpen. Moet zeggen dat het wat gedoe is, maar het loont de moeite. iRonnie: Thanks voor jullie reacties! Ik ga dat veilige modus ding proberen. Hopelijk dat het helpt. Expert-1000: Laat maar weten hoe het gaat, iRonnie! Als het niet lukt, kunnen we nog wat verder kijken. GadgetGal123: Nog een tip: als je echt vastloopt, kun je ook overwegen om in de recoverymodus je Mac te resetten. Maar dat gaat wel wat verder, dus ik zou eerst de andere dingen maar proberen. TechieTom: Ja, de recoverymodus is zeker laatst redmiddel. Maar ik zou daar niet te snel naar grijpen! iRonnie: Klopt, dat wil ik echt proberen te vermijden. Eerst maar even die stappen volgen! LazyLeo: Moet zeggen dat het altijd een beetje spannend is om zo’n update te doen. Hopelijk gaat het goed, iRonnie! GadgetGirl123: Je bent niet de enige, Leo. Vorige keer had ik ook last van kriebels! Expert-1000: Zeker, het is altijd een beetje nerveus! Maar met een beetje geduld komt alles goed. Succes, iRonnie! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• kjpro heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...