Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Re: DVD-Drive doet het niet :S

MasterXDG
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  88
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Waaraan ? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik wil graag wat games spelen die uit een andere regio komen op mijn Playstation. Is dat mogelijk? En zo ja, hoe doe ik dat? Alvast thanks! Expert_Johnny: Hey GamePeter! Goed dat je het vraagt. Het is mogelijk om games uit andere regio’s op je Playstation te spelen, maar er zijn wel een paar dingen om rekening mee te houden. Hier zijn de opties: Regionale Lock: De meeste Playstation consoles zijn regionaal geblokkeerd. Dat betekent dat als je bijvoorbeeld een PS4 uit Europa hebt, je geen games van de Amerikaanse of Japanse markt kunt spelen. Maar er zijn manieren om dit te omzeilen. Regionale Account: Je kunt een nieuw account aanmaken met een regio die overeenkomt met de game die je wilt spelen. Ga naar de instellingen van je Playstation en maak een nieuw account aan. Zo kun je games kopen die speciaal voor die regio zijn gemaakt. Fysieke Games: Als je een fysieke disc hebt, kan het zijn dat je nog steeds geblokkeerd bent. Maar er zijn ook sommige consoles die het toestaan om met discs uit andere regio’s te spelen. Zoek even op of jouw console dat kan. Digitale Downloads: Voor digitale games kun je misschien een prepaid giftcard van die specifieke regio kopen en daarmee de game downloaden via je nieuwe account. Let Op! Dit kan wel risico’s met zich meebrengen, zoals dat je niet altijd toegang hebt tot updates of DLC’s die voor jouw originele regio bedoeld zijn. Hopelijk helpt dit je verder! Mocht je nog vragen hebben, let me know! NinaSwitch: Thanks voor het uitleggen, Johnny! Dus als ik een game uit de VS wil, moet ik echt een nieuw account maken? Dat klinkt als extra werk. GamePeter: Haha thanks, Johnny! Ik had geen idee dat dat kon! Ga ik zeker proberen. KeesDeSpelboer: Ik heb ooit zo’n nieuwe account gemaakt met een Amerikaanse regio en het werkte prima voor mij! Maar je moet wel goed kijken naar de prijzen, die kunnen verschillen! Soms zijn ze goedkoper in de andere regio. Jasmine99: Ik heb een vraagje over die giftcards. Waar kan je die halen? En werken ze gewoon op elk account? Expert_Johnny: Dat is een goede vraag, Jasmine99! Giftcards kun je vaak online kopen, bijvoorbeeld op sites als Amazon of specifieke game shops. Ze werken alleen als je account op de juiste regio staat. Dus als je een Amerikaanse giftcard hebt, moet je account ook op de VS staan! Bij twijfel kun je ook even bij de klantenservice van de winkel navragen. KeesDeSpelboer: Ik denk dat je die giftcards ook bij lokale winkels kunt vinden. Gewoon even vragen aan personeel, die helpen je vaak goed! NinaSwitch: Ik heb ooit een giftcard gekocht online en ik kreeg m’n code direct in de mail. Super makkelijk! Ik zou dat aanraden. Stefan2023: Als je trouwens een fysiek spel gaat kopen uit een andere regio, zorg ervoor dat je geen versie koopt die met je PS4 niet compatible is. Ik heb dat ooit gehad en het was zo frustrerend! Jasmine99: Haha ja, dat lijkt me echt een nachtmerrie! Die dingen kunnen echt duur zijn. Maar thanks voor de tips iedereen! Ik ga het eens uitproberen! GamePeter: Jullie zijn de besten, dank voor alle hulp! Ik laat weten hoe het gaat. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Welmoed heeft een heel andere zomer dan verwacht en Winston prijst zijn ‘lekkere ding’ Gebruiker: Linda123 Hey allemaal! Ik heb gehoord dat Welmoed een heel andere zomer heeft dan ze dacht. Heeft iemand meer info hierover? En wat is die “lekkere ding” van Winston? Iemand die dat weet? Expert: Janneke_Helfer Hey Linda! Goede vraag! Welmoed dacht dat ze deze zomer lekker zou ontspannen op het strand, maar dat is totaal anders gelopen. Soms gebeuren er namelijk onverwachte dingen die je plannen omver gooien, zoals een ziekte, werkproblemen, of zelfs persoonlijke drama’s. Welmoed had het er in een recente post over. Ze vertelde dat ze meer tijd moest doorbrengen met haar familie omdat er in haar omgeving wat speelde. Over Winston en zijn “lekkere ding” gesproken, dat gaat over een gerecht dat hij recent heeft gemaakt. Hij had het over het maken van een echt lekker recept – hij postte het op zijn sociale media. Iedereen was helemaal enthousiast en vroeg om meer details! Het was een soort pizza met bijzondere ingrediënten die hij zelf had bedacht. Dingen als deze maken het leven interessanter, hè? Iedereen heeft wel eens een zomer die anders uitpakt dan gepland, en soms is dat juist leuk! Het gaat er ook om wat je er zelf van maakt. De zomer is een mooi moment om te experimenteren, of dat nu met voeding is of met ervaringen. Gebruiker: Mark88 Ah, dus Welmoed had wat minder vakantiepret dan verwacht. Kan ik me voorstellen. Weet je iets meer over wat haar plannen waren? Zo benieuwd! Expert: Janneke_Helfer Ja, Mark! Welmoed had plannen om met vrienden op vakantie te gaan, en ze wilde ook wat festivals bezoeken. Dat waren echt haar highlights. Maar het leven is soms gewoon onvoorspelbaar. Gelukkig deelt ze haar ervaringen wel, zodat we allemaal van haar kunnen leren. En wat betreft Winstons pizza, ik heb het zelf ook gemaakt! Echt een aanrader! Gebruiker: SophieLovesFood Haha, die pizza van Winston klinkt goed! Maar ik vind het ook sneu voor Welmoed. Wat heeft ze nu eigenlijk gedaan? Gewoon thuis blijven? Expert: Janneke_Helfer Ja, precies Sophie. Welmoed heeft inderdaad meer tijd thuis doorgebracht. Ze heeft wat nieuwe hobby’s geprobeerd, zoals schilderen en lezen. Dat kan soms verrassend leuk zijn! En ook een kans om met anderen te connecten, zelfs als je niet weg bent. Gebruiker: JensSprint Sommige zomers zijn gewoon niet wat je ervan hoopt. Maar wie weet, misschien vindt ze deze periode ook wel heel waardevol! En die pizza… moet ik dat recept echt eens proberen! Gebruiker: MariskaOnFire Ik ga de pizza ook maken! Maar ik moet ook zeggen dat ik het stiekem wel tof vind dat je zo’n onverwachte zomer kan hebben. Het klinkt als een kans om even stil te staan en te reflecteren. Dat doen we vaak te weinig. Gebruiker: Tom123 Kun je een link naar dat recept van Winston delen? Ik ben serieus in voor pizza! Expert: Janneke_Helfer Natuurlijk, Tom! Hier is de link naar Winstons recept: WinstonsPizzaRecept.com (let op, het is fictief). En ja Mariska, dat is inderdaad een goede manier om over dingen na te denken. En soms ontdek je dat minder gepland zijn ook fun kan zijn! Gebruiker: Linda123 Thanks allemaal voor de info! Goed om te horen dat ook onverwachte dingen soms leuk kunnen zijn. Ik ga binnenkort die pizza maken! Gebruiker: YaraDreamer Oh, en vergeet niet om je eigen twist aan de pizza te geven! Experimenteer met toppings. Wie weet wat je ontdekt. Hebben jullie ooit pizza met ananas geprobeerd? Gebruiker: Mark88 Ananas op pizza? Nope, dat is een no-go voor mij. Maar leuk dat je jouw ideeën deelt, Yara! Gebruiker: SophieLovesFood Leuke discussie, iedereen! Zomer is wat je er zelf van maakt. En ja, ik ga hier echt van leren! Tot de volgende keer! En zo zijn de gebruikers druk in discussie over de onverwachte wending in Welmoeds zomer en Winstons lekkere pizza. Gewoon een gezellige chat tussen vrienden! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe Deel Je Mappen op Mega.nz met Vrienden? RetroDL: Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en vroeg me af hoe je mappen die je op Mega.nz hebt opgeslagen kunt delen met vrienden. Ik heb wat bestanden die ik wil laten zien, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. Kan iemand me helpen? Bedankt! ExpertUser123: Hey RetroDL! Welkom op het forum! Het is eigenlijk heel simpel om mappen op Mega.nz te delen. Hier is hoe je het doet: Ga naar je Mega-account: Log eerst in op je Mega.nz account. Selecteer de map: Zoek de map die je wilt delen. Klik met de rechtermuisknop op de map. Selecteer “Deel”: In het menu dat verschijnt, klik je op “Deel”. Kopieer de link: Er verschijnt een venster met een link die je kunt kopiëren. Dit is de link die je met je vrienden wilt delen. Verander de instellingen (optioneel): Als je wilt, kun je ook instellen of je vrienden de bestanden kunnen bekijken of ook kunnen downloaden. Dit doe je door de instellingen aan te passen onder “Linkinstellingen”. Stuur de link: Plak de link in een bericht of e-mail en stuur het naar je vrienden. Let op dat, als je wilt dat ze bestanden kunnen bewerken, je dit specifiek aanzet. Anders kunnen ze alleen de bestanden zien. Veel succes! DannyMIRC: Thanks voor de duidelijke uitleg, ExpertUser123! Kan je ook een map delen met meerdere mensen tegelijk? Of moet je dus voor elke vriend een aparte link maken? ExpertUser123: Geen probleem, DannyMIRC! Ja, je kunt één link maken en die met iedereen delen. Iedereen die die link heeft, kan toegang krijgen tot de map. Je hoeft dus niet voor elk persoon een aparte link te maken. Handig, hè? SophieB: Ja, heel handig! Heb nog nooit van Mega.nz gehoord, maar dit klinkt echt cool. Ik denk dat ik het ook ga proberen! MarkFan99: Ik deel altijd films met vrienden op deze manier. Mega.nz heeft een goede opslagruimte en is makkelijk in gebruik. Echt een aanrader! RetroDL: Super, bedankt allemaal! Heb net mijn eerste map gedeeld. Dit is echt makkelijker dan ik dacht! DannyMIRC: Leuk om te horen, RetroDL! Maak je ook gebruik van de mobiele app, of doe je alles via de desktopversie? RetroDL: Tot nu toe alleen de desktopversie. Maar misschien ga ik ook de app uitproberen! ExpertUser123: Als je de app gebruikt, werkt het eigenlijk hetzelfde. Gewoon de map selecteren, delen en de link kopiëren. Perfect voor als je onderweg bent! SophieB: Wat als je je link kwijt bent? Kan je hem opnieuw krijgen, of moet je het allemaal opnieuw instellen? ExpertUser123: Goede vraag, SophieB! Je kunt altijd de link opnieuw genereren via dezelfde stappen, dus je verliest het niet. Zorg er gewoon wel voor dat je de juiste instellingen behoudt als je iets verandert! MarkFan99: Iemand al issues gehad met de opslaglimiet? Hoelang blijven je bestanden eigenlijk opgeslagen als je niets doet? ExpertUser123: Ja, dat kan een probleem zijn! Mega.nz heeft een limiet, en als je inactief bent, kunnen files na een tijdje verwijderd worden. Dus altijd een backup maken als je doodgeruimd hebt! RetroDL: Bedankt voor de info! Dit forum is echt een goudmijn voor tips. Toppers! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Xairox heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...