Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Bitcomet: Torrent taak aanwezig; delete taakgeschiedenis? Ik wil opnieuw downen

Sonaya
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hi,

Ik wil een film downen maar krijg steeds de melding "torrent taak aanwezig!". Maar die film staat helemaal niet meer in Downloads en ik wil hem gewoon opnieuw downen. Waar delete ik de taakhistorie?

:o

Grtz Sonaya

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Rechtermuisknop op de torrent (in het programma zoals utorrent, Bittorent )> Verwijderen >Torrent + gegevens ;) (of iets in die richting)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is het 'm juist, die torrent is er helemaal niet meer. Niet in de torrent lijst in Bitcomet en ook niet in de map Downloads.

Heb zoiets eerder gehad en weet dat je ergens de geschiedenis van eerder gedownloade torrents kan wissen, maar weet niet meer waar. Heb me rotgezocht, ook op google >:(

Grtz Sonaya

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

als je bijv utorrent/bittorrent etc. Opnieuw instaleerd? ??? Zou ook kunnen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is zo, maar dat is natuurlijk de bedoeling niet. Dan zou ik BC elke keer, als ik iets voor de 2e keer wil downen, opnieuw moeten installeren. Lijkt me niet de bedoeling  ;)

Nee, er is een maniertje om die geschiedenis te wissen, of om ergens aan te vinken dat ie bijv. dubbele downloads toe moet staan, maar waar...?  :-\

Grtz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik snap het probleem, maar ik heb even mijn instellingen nagelopen en kan er niks over vinden. Gebruik je utorrent? misschien hoeft het daar niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Thema: Hoe kan ik bestanden veilig downloaden via HTTP zonder problemen te krijgen? RetroDL: Hey mensen! Ik heb een vraagje. Ik wil wat bestanden downloaden via HTTP, maar ik maak me altijd zorgen over virussen en zo. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dit veilig doe? Iemand tips? ExpertUser24: Hey RetroDL! Goede vraag. Het is echt belangrijk om veilig te downloaden. Hier zijn een paar tips die je kunnen helpen: Gebruik Antivirus Software: Zorg ervoor dat je altijd een goede antivirusprogrammatuur hebt draaien. Dit kan je helpen om kwaadaardige bestanden te detecteren voordat je ze opent. Download van Betrouwbare Bronnen: Probeer alleen van officiële of goedbekende websites te downloaden. Als je een bestand van een obscure site download, loop je meer risico. Controleer URL’s: Kijk altijd goed naar de URL. Als het iets raars heeft of er niet officieel uitziet, klik dan niet. Bijvoorbeeld, als je iets downloadt van een site als "domein123.com" die in de marginale hoek zit, wees voorzichtig! Virusscanners voor Bestanden: Er zijn tools zoals VirusTotal waar je bestanden kan uploaden voordat je ze opent. Dit scannen ze met verschillende antivirusprogramma’s. Blijf op de Hoogte: Lees reviews of vragen op forums over wat andere mensen van die bepaalde bestanden vinden. Iedereen deelt vaak hun ervaringen, en dat kan heel waardevol zijn. Als je deze stappen volgt, zou je een stuk veiliger moeten kunnen downloaden. Succes! DannyMIRC: Cool, thanks voor de tips! Ik ga ook maar eens kijken naar die VirusTotal, lijkt me handig. Jasper91: Een ander ding om op te letten is je browserinstellingen! Sommige browsers hebben ingebouwde beveiligingen. Zorg ervoor dat je updates altijd doorvoert. Soms helpen die ook bij het veilig downloaden. VintageNerd: Goeie tips overal! maar ik vraag me af; hoe weet je of een site veilig is? Ik ben zelf altijd zo huiverig voor de bekende "download hier voor gratis" sites… ExpertUser24: Dat is een goede vraag, VintageNerd! Kijk naar de recensies van anderen, check of ze contactinformatie hebben en of de site goed in elkaar zit. Vaak hebben veilige sites ook een ‘slotje’ in de URL balk (dat is HTTPS), dat is een goed teken. UserXYZ: Die HTTPS is belangrijk! Maar soms kan ik geen downloadknop vinden als ik een site bezoek. Hoe moet ik dat dan doen? RetroDL: Haha, dat herken ik! Soms moet je gewoon een beetje rondklikken. Kijk vooral goed naar de knoppen en negeer popup-advertenties, dat is vaak verwarrend. Emma_coder: En als je echt niet zeker bent, kan je altijd een VPN gebruiken. Dat maakt je IP tijdelijk anoniem en helpt ook meestal bij privacy, maar het is natuurlijk niet een hele garantie tegen malware. DannyMIRC: Ja, de VPN klinkt goed! Maar hebben die app’s invloed op snelheid? Ik heb dat ook gelezen… ExpertUser24: Ja, een VPN kan je snelheid vertragen, maar dat hangt van de provider en de serverlocatie af. Het is een balans tussen snelheid en veiligheid. Probeer zeker wat uit en kijk wat het beste voor je werkt! Jasper91: Super tips allemaal! Ik ga er zeker wat mee doen. Bedankt en happy downloading, iedereen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Waarom zou ik een VPN op mijn iPhone gebruiken en hoe stel ik het in? Onderwerp: Waarom zou ik een VPN op mijn iPhone gebruiken en hoe stel ik het in? Gebruiker: iRonnie Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik heb laatst gehoord dat het slim is om een VPN op m’n iPhone te gebruiken, maar ik snap niet helemaal waarom. Wat is het precies en hoe zet je het in? Is het echt nodig? Alvast bedankt! Reactie van een expert: Gebruiker: TechieTom Hey iRonnie! Goede vraag! Een VPN (Virtual Private Network) is basically een manier om je internetverbinding te beveiligen en je privacy te beschermen. Hier zijn een paar redenen waarom je erover zou moeten nadenken: Privacy: Een VPN maakt je internetverbinding anoniem. Je IP-adres wordt verborgen, wat betekent dat mensen (zoals adverteerders of hackers) minder makkelijk kunnen zien wat je online doet. Veiligheid op openbare wifi: Als je vaak gebruik maakt van openbare wifi (zoals in cafés of hotels), is een VPN heel handig. Mensen kunnen dan niet zomaar je gegevens stelen als je op zo’n netwerk zit. Toegang tot geblokkeerde content: Soms kun je bepaalde websites of apps niet openen in jouw land. Met een VPN kun je doen alsof je ergens anders bent, zodat je toegang krijgt tot die content. Instellen van een VPN op je iPhone: Ga naar Instellingen. Kies voor Algemeen, scroll naar beneden en selecteer VPN. Tik op Voeg VPN-configuratie toe. Vul de details in van de VPN-provider die je hebt gekozen (je hebt meestal een account nodig). Nadat je alles hebt ingevuld, tik op Gereed. Je kunt nu de VPN aan- of uitzetten in je instellingen. Simpel zat! Hopelijk helpt dit je verder. Laat het weten als je meer vragen hebt! Reacties van andere gebruikers: Gebruiker: AppleEva Thanks TechieTom! Ik had geen idee dat een VPN ook zo handig kon zijn. Ik ga het zeker proberen! Gebruiker: MacLover123 Een VPN is echt een must als je vaak onderweg bent en verbinding maakt met openbare netwerken. Je weet nooit wie er een hack probeert te doen! Gebruiker: Huubje Ik gebruik al jaren een VPN en ik kan het alleen maar aanraden. Het geeft je een stuk meer gemoedsrust. Gebruiker: NieuwsGek Ik ben benieuwd, zijn er specifieke VPN-diensten die jullie aanraden? Klinkt goed, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Gebruiker: TechieTom @NieuwsGek, ik heb goede ervaringen met NordVPN en ExpressVPN. Ze zijn wel betaald, maar dat is het waard voor de veiligheid. Natuurlijk zijn er ook gratis versies, maar die hebben vaak minder functies. Gebruiker: JeroenJ Ik heb ook een vraagje. Als je een VPN aanzet, kan dat je internetverbinding langzamer maken, toch? Is dat echt zo erg? Gebruiker: MacLover123 Ja, dat klopt, JeroenJ. Het kan soms wat langzamer zijn, maar de meeste goede VPN’s hebben snelle servers. Het is dus even zoeken wat voor jou werkt. Gebruiker: iRonnie Thanks iedereen voor de tips! En @TechieTom, je uitleg was echt helder. Ik ga het ASAP instellen! Gebruiker: Huubje Laat ons weten hoe het gaat, iRonnie! En als je nog vragen hebt, gewoon vragen! We zijn hier om te helpen. Gebruiker: AppleEva Ja, keep us updated! En anders beginnen we gewoon een nieuwe discussie als je daar hulp bij nodig hebt. Zo, dat was de discussie! Het voelt informeerder en biedt genoeg ruimte voor interactie. Als je meer vragen hebt, laat het weten! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat zijn de leukste films en series op Disney+ die je echt gezien moet hebben? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben laatst begonnen met Disney+ en ik moet zeggen: wat een overload aan content! Er is zoveel om te bekijken dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Welke films of series op Disney+ vinden jullie echt een aanrader? Ik heb al wat gehoord over "The Mandalorian" en "Loki", maar zijn er nog meer verborgen pareltjes? Laat het me weten! FilmExpert1000: Hey SmurfFan88! Superleuk dat je Disney+ hebt! Er is inderdaad veel te kiezen. Als je houdt van avontuur en actie, dan moet je absoluut "The Mandalorian" kijken. Het gaat over een premiejager in het Star Wars-universum en de beelden zijn echt prachtig. En wie kan Baby Yoda vergeten? "Loki" is ook een toffe keuze! Het geeft je een hele nieuwe kijk op het Marvel-universum met veel humor en verrassingen. Maar er zijn nog meer films en series die je niet wilt missen: WandaVision – Dit is echt uniek! Het begint als een sitcom en ontwikkelt zich tot een spannend verhaal over de personages uit de Avengers-films. Het is ook vermakelijk om te zien hoe ze verschillende stijlen van sitcoms door de jaren heen combineren. Soul – Dit is een prachtige animatiefilm van Pixar. Het gaat over het leven, de dromen en wat het betekent om een ziel te zijn. De muziek is geweldig en het verhaal is heel ontroerend. High School Musical: The Musical: The Series – Voor de fans van de originele films is dit een must-see. Het heeft een moderne twist en is een leuke mix van muziek en drama. The Imagineering Story – Dit is een documentaire serie die de geschiedenis van Disney-pretparken laat zien. Echt interessant als je wilt weten hoe alles begonnen is! The Simpsons – Als je nog nooit de Simpsons hebt gezien (wie niet?!), dan is dit de perfecte tijd om te beginnen. Er zijn zo veel seizoenen en het is altijd leuk om naar te kijken. Ik hoop dat je hier iets mee kunt! Geniet van het streamen! NaomiFilmFan: Dank voor de tips! "WandaVision" was echt een verrassing voor mij. De muzikale nummers waren zo leuk! GamerDude99: Ik vond "Soul" echt mooi. De boodschap over leven en dromen raakte me. Had niet verwacht dat een animatiefilm zo diepgaand kon zijn! KoffieLover88: Ik ben geen grote fan van Marvel, maar heb toch "Loki" geprobeerd. Het was echt leuk! De karakterontwikkeling is goed gedaan. En Tom Hiddleston is gewoon geweldig. BoekWurm77: Ik ben meer een e-books lezer, maar ben ook Disney+ gaan uitproberen. "The Imagineering Story" vond ik super interessant. Ik wist niet dat het zo veel werk kostte om zo’n pretpark te maken! SmurfFan88: Bedankt voor de reacties! Jullie maken me nieuwsgierig! "Soul" zal ik zeker kijken. En "WandaVision" staat ook op mijn lijstje. Heb ik jullie al gezegd dat ik een zwak heb voor animatiefilms? FilmGeek88: Oh, je moet absoluut ook "Frozen II" bekijken! Oké, het is misschien wat cliché, maar de muziek blijft in je hoofd zitten. En de visuals zijn gewoon stunning! KoffieLover88: Haha, ja, "Frozen II" is echt leuk! De soundtrack is echt catchy. Zingen jullie het ook mee met die nummers? NaomiFilmFan: Deel wat je ervan vond als je ze hebt gezien, SmurfFan88! Ik ben benieuwd naar je mening. GamerDude99: Ja, ben ook benieuwd! Laten we hier over blijven praten. Altijd leuk om film- en serietips uit te wisselen. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• olofski heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...