Spring naar bijdragen

andere grafische kaart dan vermeld


jann

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo,

ik heb vandaag voor school een asus n61j laptop gekregen.

normaal gezien zit hier een Nvidia Geforce GT 325m videokaart in. Hiervan staat er ook een sticker op de laptop zelf.

maar bij dxdiag staat dat ik een intel hd graphics videokaart heb. Ook pc wizard geeft deze videokaart.

als ik naar de site van nvidia ga en ik laat de grafische kaarten automatisch detecteren, dan krijg ik zowel de Intel® HD Graphics als de NVIDIA GeForce GT 325M

bij beide kaarten staat de huidige geïnstalleerde driver op 0.0

ik heb de driver geïnstalleerd voor de nvidia kaart, maar wanneer ik de pc opnieuw moet opstarten, dan start hij effectief opnieuw op, maar voor de rest doet hij niets, geen spoor meer van de installatie van de driver.

iemand een verklaring?  het is niet dringen hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 94
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik heb het vermoeden dat je de notebook niet op de hoogste prestaties hebt staan. Pas bij de hoogste prestaties wordt de videokaart aangezet, de chip dient als oplossing voor energiebesparing in de lagere modi. Ik stel voor om hem eens op de hoogste prestaties te zetten en dan nogmaals dxdiag te runnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

bedankt voor de zeer snelle reactie.

ik heb ondertussen ontdekt dat Nvidia Optimus daar voor zorgt. maar als ik alles zo eens goed doorlees schakelt deze automatisch in. ik heb nog niets gevonden om hem handmatig in te schakelen.

Hoe kan ik nu het best zien of ik de juiste drivers hiervoor heb geïnstalleerd ?

bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 94

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...