kockiekoi Geplaatst November 17, 2010 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/08/10 Status: Offline Actief: Juni 15, 2013 Delen Geplaatst November 17, 2010 Via Grabit een spel gedownload, staat nu als nzb-bestand in een map. Hoe nu verder? Voor de "reorganisatie" van mijn computer heb ik al eerder ds spellen gedownload en heb ik deze uitgepakt met Izarc. Maar toen waren het volgens mij al geen nzb-bestanden meer. Volgens mij sla ik ergens een stap over. Wie weet raad? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
Zombymario Geplaatst November 17, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 17, 2010 Je kan ook gewoon je spellen downloaden van: rom-freaks.net downloadfreeroms.kamranweb.com/ nitroroms.com ndsuniverse.com/ (registratie nodig om te kunnen downloaden) Die kan je daarna uitpakken met Winrar!. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie