E7691 Geplaatst Januari 6, 2011 Bijdragen: 278 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Maart 6, 2017 Delen Geplaatst Januari 6, 2011 Hye, Ik heb mij de dvd's van Lost gekocht. Nu wil ik de afleveringen (met ondertitels) Op mijn iPod Touch (iPhone) zetten. Met welk programma kan ik dat doen? Xx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 278
ipodtouchmania Geplaatst Januari 6, 2011 Bijdragen: 181 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/20/10 Status: Offline Actief: Mei 28, 2014 Delen Geplaatst Januari 6, 2011 je hoeft het niet met een programma te doen, je kan gwn de serie synchroniseren met itunes en dan via video op je ipod zetten. graag wat meer info over of er al ondertiteling opstaat of niet? en of je wel genoeg schijf ruimte hebt. ipodtouchmania Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 181
Bart' Geplaatst Januari 6, 2011 Bijdragen: 3237 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 6, 2011 Volgens mij kun je het niet zomaar vanaf een dvd'tje op een iOS-device zetten. Oorspronkelijk spelen de iOS-devices alleen maar .mp4 bestanden af maar mbv de VLC Media Player app kun je in principe meer bestandsoorten afspelen maar voor zover ik weet nog steeds geen dvd-formaat. Je zou eerst het dvd-formaat om moeten zetten naar bijvoorbeeld .mp4 of .avi. Volgens hun site kan dit met dit programma (http://www.mydvdtools.com/dvd-to-avi-converter.htm), heb er zelf geen ervaring mee overigens. Of de ondertiteling hierbij bewaart blijft weet ik niet, wellicht kun je dit met het programma instellen. Ik hoop dat dit je helpt, anders hoor ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 3.2k
E7691 Geplaatst Januari 9, 2011 Bijdragen: 278 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Maart 6, 2017 Auteur Delen Geplaatst Januari 9, 2011 Ik heb dat progje gedownload, Maar ik denk dat de dvd's beveiligt zijn.Omdat hij een foutmelding weergeeft. En er verschijnt dat het niet meer reageert.Heeft iemand een ander progje gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 278
marco1 Geplaatst Januari 9, 2011 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 9, 2011 Handbrake dan dvd's converteren: http://handbrake.fr/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
E7691 Geplaatst Januari 22, 2011 Bijdragen: 278 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Maart 6, 2017 Auteur Delen Geplaatst Januari 22, 2011 Bedankt,Ik doe het zo:Op pc zetten via dvdshrinkdan via subrip de ondertitels eruit halenen dan converteren via video ultra converter.Alles gaat goed, maar dvd shrink 'vergeet' altijd de laatste 5minvan een aflevering, wat dus echt niet fijn is. Hoe kan ik dat oplossen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 278
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie