gnieuwe1 Geplaatst Maart 25, 2011 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/11 Status: Offline Actief: Februari 3, 2017 Delen Geplaatst Maart 25, 2011 Ik ben op zoek naar makkelijke nds games voor jonge kinderen. Hoe selecteer ik deze het makkelijkst? ??? :zwaai: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
jelmer11 Geplaatst Maart 26, 2011 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Delen Geplaatst Maart 26, 2011 Ik zou zeggen, kijk bv op een speelgoedwinkel als bartsmit of zo, en als je een geschikt spel ziet zoek je daar een download van... Dat doe ik tenminste! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie