Jump to content
Ibriboy

[DS] Acekard 2i, zwart en blauw scherm

Recommended Posts

Hallo,

Als ik de flashcard opstart via het dsi menu krijg ik geen thema maar hij blijft op het bovenste scherm blauw en onder waar ik de spelletjes kan kiezen zwart. En als ik het thema wil veranderen door op start enzo te drukken blijft hij vast zitten. Kan iemand me helpen?

Zoals Robin al zegt: probeer eens die nieuwe firmware te downloaden en er op te zetten. Of probeer eens je SD-kaart naar FAT32 te formatteren. Misschien werkt dat?

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Aanbevolen nieuws

• Nu op het forum

• Dat is minder inderdaad. Mijn ervaring is prima met Amazon, ook als het aankomt op het retour sturen van een bestelling. Als een app me bevalt betaal ik er graag voor. Misschien is de prijs wat hoog (11 euro) voor een app als dit, maar je krijgt er wel standaard ruim 80 dynamische wallpapers (en wellicht meer bij nieuwe updates van de app) en prima support (merkte ik al) voor terug. Uiteraard heb ik zo me grenzen qua prijs voor een app Leuk voorbeeld: Ik maak al jaren gebruik van de app PDF Expert, toen betaalde je daar standaard iets van 10 euro voor. Nu is dat 80 euro. (los van eventuele tijdelijk korting). Dat vind ik echt te gortig voor een PDF reader.
    • Mogge allemaal. Fijn, de nieuwe premie. Totaal (basis + tandarts) ga ik bijna 9 euro per maand meer betalen. Dat wordt zeker even shoppen als alles bekend is.
    • Toch best geinig,  vroeger werkte Spotnet niet meer, Daarna kwam Spotnet 2.0. Die fixte veel bekende issues, en nu is Spotnet 2.0 stuk en vallen we terug op Spotnet classic.  
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Chernobyl

• Drama

Terminator: Dark Fate

• Actie
    • Sciencefiction

De Club van Lelijke Kinderen

• Actie
    • Avontuur

Wat is dan liefde

• Komedie
    • Romantiek