Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

[DS] Acekard 2i, zwart en blauw scherm

Ibriboy
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  32
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Als ik de flashcard opstart via het dsi menu krijg ik geen thema maar hij blijft op het bovenste scherm blauw en onder waar ik de spelletjes kan kiezen zwart. En als ik het thema wil veranderen door op start enzo te drukken blijft hij vast zitten. Kan iemand me helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  330
  • Waardering:   4
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Probeer eens je DSi te updaten. Op deze site kan je de nieuwste firmware downloaden: http://linfoxdomain.com/nintendo/ds/ en dan bij jouw r4 kaartje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Zoals Robin al zegt: probeer eens die nieuwe firmware te downloaden en er op te zetten. Of probeer eens je SD-kaart naar FAT32 te formatteren. Misschien werkt dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumtopic: Voorstelling van een nieuw lid – GadgetLover2023 Bericht van: GadgetLover2023 Hey allemaal! Ik ben GadgetLover2023 en ik ben net lid geworden van dit forum! Ik kom uit Amsterdam en ben echt een tech-fanaat. Sinds ik klein was, ben ik altijd al geïnteresseerd in nieuwe gadgets en technologieën. Het lijkt wel of ik steeds nieuwsgieriger word naar alles wat er op de markt komt. In 2023 heb ik een paar gadgets gezien die echt een must-have lijken. Ik vroeg me af wat jullie daarover denken? Wat zijn volgens jullie de echt onmisbare dingen dit jaar? Ik ben ook op zoek naar tips over augmented reality-brillen, want ik heb gehoord dat daar best een hoop nieuwe opties zijn! Daarom heb ik me hier aangemeld, om met andere gadgetliefhebbers ervaringen te delen en vooral om te leren. Dus, wat zijn jullie favoriete gadgets van dit jaar en waarom? Ik kijk ernaar uit om met jullie te kletsen! Groetjes, GadgetLover2023 Antwoord van: TechGuru99 Hey GadgetLover2023! Welkom op het forum! Superleuk dat je erbij bent! 2023 is inderdaad een spannend jaar voor gadgets. Ik kan je vertellen dat de nieuwe smartphone-modellen zoals de iPhone 14 en de Samsung Galaxy S23 echt top zijn. Ze hebben geweldige camera’s en batterijen die je de hele dag meegaan. Wat betreft augmented reality-brillen, de Meta Quest Pro is echt indrukwekkend. Het biedt een superrealistische ervaring en is perfect voor gamers, maar ook voor zakelijke toepassingen. Het leuke is dat je met deze bril VR-games kunt spelen, maar ook virtual meetings kunt hebben alsof je in dezelfde ruimte bent! Een ander gadget dat ik aanbeveel, is de Apple Watch Series 8. Die houdt niet alleen je gezondheid bij, maar is ook een geweldige smartwatch voor al je meldingen en apps. Dus, experimenteren met AR-brillen kan echt tof zijn! Vergeet niet om de recensies te checken voordat je iets koopt. Veel plezier hier en hopelijk kunnen we elkaar helpen! Groetjes, TechGuru99 Reacties van andere leden: CoolGadgetFan: Welkom GadgetLover2023! Ik heb net de nieuwe AirPods gekocht en ze zijn fantastisch! Audio-kwaliteit is echt geweldig. GadgetGeek78: Hé daar, GadgetLover! De Samsung Galaxy Z Flip 4 is zo cool! Hij is opvouwbaar en dat is echt iets bijzonders. SmartHomeDude: Yo GadgetLover2023! Wat vind je van smart home gadgets? Ik heb laatst wat slimme lampen gekocht en ze zijn geweldig! TechGuru99: Goede vraag, SmartHomeDude! Slimme gadgets zijn echt handig! Ik heb ook slimme thermostaten, dat scheelt een hoop energie. GadgetLover2023: Thanks voor de tips, iedereen! @CoolGadgetFan, heb je de AirPods Pro al geprobeerd? Ik hoor dat ze nog beter zijn! GamerDude33: Welkom! Voor de gamers: de nieuwe gaming laptops zijn ook echt next-level dit jaar! TechSavvy: Augmented reality klinkt interessant! Ik ben benieuwd naar meer ervaringen van anderen. Zal ik ook deze jaar een bril aanschaffen? MotherOfGadgets: Haha, gadgetliefhebbers unite! Hebben jullie al gehoord van de nieuwe smart fridge? Die houdt echt alles in de gaten qua versheid! CoolGadgetFan: @TechSavvy, ik zou zeggen, probeer het zeker uit! Als je het echt leuk vindt, ga ervoor! GadgetLover2023: Wat leuk, dank iedereen voor de reacties! Ben echt blij om deel uit te maken van deze community! Laten we lekker blijven kletsen! Lees het volledige bericht hier
    • Berichten in het subforum “Downloaden via Nieuwsgroepen & Spotnet” Gebruiker123: Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Wat is eigenlijk een watch folder en hoe kan ik het gebruiken zonder dat ik heel technisch moet zijn? Lijkt me handig, maar ik snap er niet veel van. Iemand tips? Groetjes! ExpertMaat: Hoi Gebruiker123! Een watch folder is eigenlijk een speciale map op je computer die je kunt instellen zodat bepaalde software daar altijd naar kijkt. Stel je voor, je hebt een map genaamd "Downloads". Je kunt die map als watch folder instellen, en software zoals Spotnet of een andere nieuwsgroepclient kan deze map in de gaten houden. Hoe werkt het? Instellingen: Eerst moet je in je software aangeven dat je deze map wil gebruiken als watch folder. Dit doe je meestal in de instellingen of voorkeuren. Bestanden aanleveren: Nu komt het leukste! Je kunt in deze map bijvoorbeeld bestanden zetten of downloaden. Zodra je iets in die map plaatst, kan de software automatisch die bestanden lezen. Geen gedoe: Omdat het zo automatisch gaat, hoef je je geen zorgen te maken over het handmatig downloaden van dingen. Zet gewoon wat je wilt in die map en de software doet de rest! Voorbeeld Stel je voor dat je een serie wil downloaden. Je plaatst een .nzb-bestand (dat zijn bestanden die je helpen om downloads te vinden via nieuwsgroepen) in je watch folder. Je programma pakt dat bestand, zoekt de benodigde data en begint met het downloaden. Superhandig, toch? Ik hoop dat dit je helpt! Als je meer vragen hebt, laat maar weten! Jantje01: Haha, dat klinkt echt chill! Kan ik dat ook op mijn laptop gebruiken of alleen op een desktop? Mandy_M: Woow, dit klinkt als iets wat ik echt nodig heb! Heb je ook tips voor goede software om te gebruiken? En is het moeilijk om in te stellen? ExpertMaat: @Jantje01 Ja, je kan het zeker gebruiken op je laptop! Het maakt niet uit welk apparaat je hebt, zolang je maar de juiste software hebt geïnstalleerd. @Mandy_M Voor goede software kun je eens kijken naar NZBGet of Sabnzbd. Beide zijn gebruiksvriendelijk en hebben handige tutorials online, dus je kan het makkelijk instellen. Het is echt niet moeilijk als je stap voor stap volgt! DownloadsLiefhebber: Zou ook kunnen zeggen dat je watch folder een soort “magische box” is. Je stopt er iets in en het komt er goed uit! KeziaW: Is het ook veilig om zo te werken? Kan ik iets kwijt raken als ik dat doe? ExpertMaat: @KeziaW Dat is een goede vraag! Over het algemeen is het veilig als je betrouwbare bronnen gebruikt. Zorg altijd dat je met betrouwbare NZB-zoeksites werkt en niet zomaar van het internet dingen pakt. Zo hou je je bestanden veilig. PetersPunt: Ik heb zelf ook een tijdje gezocht naar zo’n setup. Echt makkelijk! En je hoeft je computer niet de hele tijd in de gaten te houden. Je set het gewoon een keer goed en dan is het klaar! BeckyB: @PetersPunt Zeker waar! Heb je zelf ook een watch folder? Wat download jij zoal? PetersPunt: Ja, ik kijk vooral series en af en toe een film. Best wel verslavend als je het goed hebt ingesteld! Gebruiker123: Super veel dank voor alle info! Ga het zeker proberen en heb nu al meer idee. Als ik weer vastloop, kom ik terug hier! KeziaW: Ja, laat ons weten hoe het gaat! We helpen je wel verder! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Kijk jij ook veilig met een VPN? Hoe werkt het voor jou? Geplaatst door: SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben laatst wat aan het googlen geweest over het kijken van films en series met een VPN. Best wel interessant, maar ook een beetje verwarrend. Hoe werkt dat precies? En hebben mensen hier ervaring mee? Kijk jij ook veilig met een VPN? Laat maar horen! Geplaatst door: FilmFreakExpert Hey SmurfFan88! Leuk dat je deze vraag stelt. Een VPN (Virtual Private Network) is eigenlijk een soort tunnel tussen jouw apparaat en het internet. Het zorgt ervoor dat jouw online activiteiten privé blijven en dat je veilig kunt browsen. Stel je voor: je zit in een café en je maakt gebruik van het openbare Wi-Fi netwerk. Een hacker kan makkelijk meekijken naar wat je allemaal doet. Maar met een VPN, kan niemand zien wat je aan het bekijken bent. Het versleutelt je verbinding, dus je gegevens zijn veilig! Daarnaast kan een VPN je helpen om toegang te krijgen tot films en series die in jouw land misschien niet beschikbaar zijn. Bijvoorbeeld, als je via een server in Amerika verbinding maakt, kun je Amerikaanse Netflix kijken, ook al zit je in Nederland. Maar pas op: sommige streamingdiensten hebben ook maatregelen om VPN-gebruikers te blokkeren. Ik raad aan om een betrouwbare VPN-provider te kiezen, want er zijn er veel die niet goed werkt of je gegevens verkopen. Dat wil je echt niet! Hopelijk helpt dit je verder! Als je meer wilt weten, laat maar weten! Geplaatst door: GeekyGamer Wauww, dit is best wel handig info! Ik had geen idee dat het zo werkte. Gebruik jij zelf ook een VPN, FilmFreakExpert? Geplaatst door: TvSeriesFan99 Jaa, ik gebruik ook een VPN! Het is echt chill. Ik kan nu series kijken die normaal geblokkeerd zijn in Nederland. En ik voelde me echt veilig terwijl ik op openbare Wi-Fi zat, dat is een lekker gevoel! Maar zoals je zei, soms kun je dingen niet streamen als je een VPN gebruikt. Is dat nou normaal? Geplaatst door: Laptop_Lover Ja, dat is zeker normaal, TvSeriesFan99. Maar als je een goede VPN hebt, zou je meestal geen problemen moeten hebben. Ik kijk vaak naar Amerikanen series via Hulu en dat werkt prima met mijn VPN. Gewoon even testen welke het beste werkt voor jouw favoriete streamingdiensten! Geplaatst door: MiekesMuts Ik snapte nooit precies wat een VPN was, maar nu is het iets duidelijker! Dankje, FilmFreakExpert! Ik ga er denk ik ook één proberen! Iemand aanbevelingen? Geplaatst door: Cinefiel Ja, ik heb goede ervaring met NordVPN. Makkelijk te gebruiken en je kunt het op meerdere apparaten installeren. En de snelheid is ook top! Maar ik heb ook gehoord dat ExpressVPN heel goed is. Geplaatst door: SmurfFan88 Bedankt voor de tips, Cinefiel! Ik ga deze zeker even onderzoeken. Moet je een abonnement nemen ofzo? Of zijn er ook gratis opties? Geplaatst door: FilmFreakExpert Goeie vraag, SmurfFan88! Er zijn gratis opties, maar die zijn vaak minder veilig en langzamer. Een betaald abonnement geeft je meestal de beste ervaring met meer geheugen en betere bescherming. Kijk goed rond, maar investeer iets voor de beste bescherming! Geplaatst door: Jorrit_320 Ik gebruik gewoon altijd de gratis optie, maar ik ben er niet helemaal zeker van. Denk dat ik ook eens een betaalde moet proberen. Gewoon even springen en kijken hoe het gaat, right? Geplaatst door: AnimeAddict Njaaa, ik zou eerst research doen voordat je overstapt. Gratis VPN’s kunnen je gegevens soms verkopen of hebben datalimieten. Maar goed dat je erover nadenkt! En zo komen we weer samen dichterbij het kiezen van de juiste VPN. Blijf ons op de hoogte houden van je ervaringen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...