Spring naar bijdragen

Wat te doen na het downloaden van FIFA11

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb FIFA11 gedownload via Vuze, daarna heb ik geprobeerd zoveel mogelijk uit te pakken. Maar er staat dat ik hem moet burnen of mounten, wat is dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Als het goed is zijn de bestanden die je heb gedownload rar bestanden die moet je uitpakken met WinRAR dan krijg je een iso bestand die moet je mounten met Daemon Tools na de installatie moet je de crack plaatsen in de map waar je fifa heb geïnstalleerd als je het in de goede map heb geplakt krijg je een bericht dat het bestand al aanwezig is kies dan voor overschrijven. De standaard map waar fifa in staat kan je vinden in deze computer - c - program files - ea of electronic arts

Als je download uit meerdere rar bestanden bestaat hoef je alleen de eerste uit te pakkend rest wordt dan automatisch uitgepakt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Het probleem is nu: De gedownloade en al geïnstalleerde fifa staat niet in de program file lijst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...