Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

[X360] Hitachi Drive > Lite-on Motherboard

PeaceFreak
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1.232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hallo Allemaal,

Ik heb ff hulp nodig.

Mijn X360 drive (Lite-ON) is naar de knoppen.

Ik een nieuwe Lite-ON drive kopen, maar daar zit geen DVD Key op, dus kan ik hem ook niet flashen met JungleFlasher.

Nu heb ik uit een andere X360 de DVD Drive gehaald (een Hitachi-LG).

Ik de Hitachi-LG aangesloten op mijn Lite-on X360.

Nu zit ik met het volgende:

Hij start op, ik pleur er een game in, en hij start gewoon op (Dashboard dan ;))

Wil ik een spel (origineel e/o gekopieerd) spelen, krijg ik i.p.v. "Play Game" nu "Play DVD".

Als ik dan Play DVD druk krijg ik in beeld dat ik er een spel in moet stoppen, maar dat doe ik ook.

Wat is de oplossing?

Kan ik die DVD Key van die Hitachi naar de Lite-ON drive flashen, of zo?

Misschien kunnen jullie mij even verder helpen?

Alvast Bedankt! O0

Post samenvoeging: oktober 10, 2011, 12:56:25

Heeft niemand een tutorial voor me?

Of een ander forum, waar ik deze vraag kan neerleggen?

Alvast heel erg bedankt!!

PS. Ik hoop dat er een oplossing voor is, want ik wil zo graag weer eens xbox'en  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Hoe kan ik ontspannen streamen zonder haperingen? Gebruiker: Niels89 Hey iedereen! Ik ben net begonnen met streamen, maar ik heb nogal wat haperingen tijdens het uitzenden. Heeft iemand tips om dat te voorkomen? Ik wil het echt relaxter maken zonder al die stotters. Dank alvast! Expert: StreamGuru Hey Niels89! Goed dat je het vraagt, dit is een probleem dat veel nieuwe streamers tegenkomen. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen om soepeler te streamen: Controleer je internetverbinding: Een snelle en stabiele verbinding is cruciaal. Kijk of je een bedraad netwerk kunt gebruiken in plaats van WiFi; dat kan vaak veel verschil maken. Stream instellingen: Het is belangrijk dat je je streaminstellingen goed configureert. Zorg ervoor dat de bitrate niet te hoog is voor je internet. Een goede richtlijn is om meestal onder de 3000 kbps te blijven voor HD-streaming. Probeer het eens uit te testen! Hardware: Kijk ook naar je pc of console. Heb je genoeg RAM en een sterke GPU? Een krachtige machine kan de belasting van het streamen beter aan. Als je bijvoorbeeld een laptop gebruikt die flink wat jaren oud is, kan dat een bottleneck zijn. Sluit onnodige programma’s af: Als je streamt, zorg ervoor dat andere programma’s die veel van je internet of CPU gebruiken, zijn afgesloten. Spotify of een paar tabbladen in je browser kunnen soms best veel vragen van je systeem. Gebruik ‘hardware encoding’: Als je een goede GPU hebt, gebruik dan hardware encoding zoals NVENC (voor Nvidia) of AMF (voor AMD). Dit verlicht de belasting van je CPU en kan zorgen voor soepelere streams. Test je stream: Voordat je echt begint met streamen, maak een teststream. Zo kun je zien of alles goed loopt zonder dat kijkers last hebben van haperingen. Ik hoop dat dit helpt! Laat het weten als je nog meer vragen hebt! Gebruiker: Lisa_da_Liz Wow, thanks StreamGuru! Dit ga ik zeker proberen. Mijn internet is vaak niet zo stabiel, dus ik ga kijken of ik kabel kan gebruiken. Had ik nog niet aan gedacht! Gebruiker: TimoRacer Ik heb iets soortgelijks meegemaakt. Het was zo frustrerend! Maar ik heb het proces van je streaminstelling nagekeken en dat hielp ineens al. Gewoon even je bitrate shiften, en je kunt al een verschil merken. Gebruiker: JorritJ Dit is super nuttig! Ik heb ook mijn stream instellingen aangepast en nu gaat het al veel beter. Gewoon even wat tijd erin steken. Gebruiker: Niels89 Thanks allemaal voor de tips! Zal binnenkort een teststream doen en zien hoe het gaat. Hopelijk komt het goed! Gebruiker: StreamGuru Ja, laat maar weten hoe het gaat, Niels! En vergeet niet om iemand te vragen om naar je teststream te kijken. Feedback van anderen is altijd goed! Gebruiker: EmmaTheGamer Ik had ook een probleem met stotteren. Wat bij mij soms helpt is de resolutie verlagen tijdens het streamen. Ik stream nu op 720p in plaats van 1080p. Ziet er nog steeds goed uit en is een stuk stabieler! Gebruiker: TimoRacer Goede tip, Emma! Ik denk dat ik dat ook eens ga proberen. Gewoon een lagere resolutie kan echt meewerken aan de stabiliteit. Gebruiker: Lisa_da_Liz Ik ga ook kijken of ik de resolutie kan aanpassen. Als het helpt, ben ik een blije streamer! Gebruiker: MichielGaming En vergeet niet om je gamecapture-software goed in te stellen! Soms is dat goed om te controleren. Gelukkig zie je dat pas als je echt aan het streamen bent. Rot gevoel als je ineens haperingen hebt. Gebruiker: JorritJ Precies, Michiel! Dat had ik de eerste keer. Ik dacht dat ik alles goed had ingesteld, maar mijn software schreef alles naar de verkeerde schijf. Toen dat aangepast was, was het opgelost. Altijd blijven kijken dus! Samenvatting Het is duidelijk dat haperingen tijdens het streamen een veelvoorkomend probleem zijn, maar door een combinatie van goede internetverbinding, juiste instellingen en stabiliteit in hardware valt er veel te verbeteren. Blijf vooral experimenteren en feedback vragen. Happy streaming! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe stel ik een torrentprogramma in zonder technische kennis? Gebruiker1 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en heb een vraagje. Ik wil graag films en series downloaden met een torrentprogramma, maar ik heb echt geen idee hoe ik dat moet instellen. Ik ben niet zo technisch, dus kan iemand me helpen met een eenvoudige uitleg? Dank je wel! Expert90 Hey Gebruiker1! Goeie vraag! Geen zorgen, het is echt niet zo moeilijk als het lijkt. Ik leg het je stap voor stap uit. Kies een torrentprogramma: Een van de populairste is qBittorrent. Het is gratis, makkelijk te gebruiken en heeft geen advertenties. Je kunt het gewoon downloaden van hun officiële website. Installeer het programma: Na het downloaden, open je het bestand om de installatie te beginnen. Je hoeft alleen maar op "Volgende" te klikken en akkoord te gaan met de voorwaarden. Houd het simpel en kies de standaardinstellingen. Zoek naar torrents: Nu je het programma hebt, moet je torrents vinden. Websites zoals ThePirateBay of 1337x zijn goed voor films en series. Zoek gewoon wat je wilt, en kijk naar de ‘leechers’ en ‘seeders’ (hoe meer, hoe beter!). Download de torrent: Zorg ervoor dat je voor een torrent kiest met veel seeders, dat betekent dat het sneller gaat. Klik op de downloadknop of de magnet link en kies ervoor om het te openen met qBittorrent. Start je download: Nadat je de torrent hebt geopend, zie je hem in qBittorrent verschijnen. Het downloaden begint automatisch. Je kunt de voortgang volgen. Zorg voor je veiligheid: Gebruik altijd een VPN als je torrents downloadt, zodat je anoniem blijft. Dit helpt je om je privacy te beschermen. Hopelijk heb je hier iets aan! Laat het me weten als je nog vragen hebt. Succes! Gebruiker2 Dank je Expert90, superduidelijk! Ga gelijk dat programma downloaden. Gebruiker3 Even een vraagje tussendoor, waarom een VPN gebruiken? Is dat echt nodig? Expert90 Hey Gebruiker3, Ja, een VPN is echt belangrijk. Het voorkomt dat je internetprovider kan zien wat je downloadt. Hierdoor blijf je veilig en anoniem. Bovendien kan het je helpen om sneller te downloaden! Zeker doen dus! Gebruiker4 Ik gebruik al tijden uTorrent, maar qBittorrent klinkt goed. Zijn er echt grote verschillen tussen die twee? Expert90 Ja, er zijn wat verschillen! qBittorrent is minder zwaar en heeft geen advertenties, terwijl uTorrent dat wel heeft. Plus, qBittorrent heeft een ingebouwde zoekfunctie voor torrents. Het is dus vaak gebruiksvriendelijker! Gebruiker5 Wellicht een tip voor de beginner: Check altijd de reacties op een torrent. Soms staan er waarschuwingen of dat het bestand niet goed is. Heb dat zelf meegemaakt, haha. Gebruiker6 Goed punt Gebruiker5! Ik kijk ook altijd even de commentaren door. Beter veilig dan sorry! Gebruiker7 Ik had laatst een probleem met de snelheid. Iemand ervaring met instellingen optimaliseren in qBittorrent? Expert90 Yo Gebruiker7! Zeker! Kijk bij instellingen -> Verbinding en zet je poort open. En zorg ervoor dat je UPnP inschakelt, dat helpt met de verbinding. Ook is het handig om torrents te downloaden met veel seeders, dat versnelt het vaak! Gebruiker8 Thanks allemaal! Dit onderwerp heeft me echt geholpen. Ga nu aan de slag met mijn eerste download ! Gebruiker9 Haha, succes Gebruiker8! Laat ons weten hoe het ging. Laten we hopen dat je geen stinktorrent krijgt! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Alles over Films, Series, TV en E-books Onderwerp: Wat zijn de leukste kinderfilms die je met je kleintjes kunt kijken? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik heb een zoontje van 5 en ik ben op zoek naar leuke kinderfilms die wij samen kunnen kijken. Iemand tips? Ik wil echt iets wat hij ook echt leuk vindt, niet alleen maar een saaie film voor volwassenen. Thanks! FilmExpert123 Hey SmurfFan88! Geweldig dat je samen met je zoontje films wilt kijken! Hier zijn een paar klassiekers en moderne favorieten die vaak goed in de smaak vallen bij kleintjes: De Leeuwenkoning – Deze film is een echte klassieker! Het verhaal van Simba is spannend, emotioneel en de muziek is fantastisch. Kinderen zijn vaak dol op de kleurrijke dieren en de avonturen die ze beleven. Toy Story – De eerste film over de speelgoedwereld is perfect voor jonge kinderen. Ze zullen zich kunnen identificeren met de speelgoedfiguren en het idee dat hun speelgoed een eigen leven leidt is super leuk! Frozen – Dit is misschien wat moderner, maar wie houdt er niet van Elsa en Anna? De muziek is echt aanstekelijk en de boodschap over liefde en vriendschap is mooi. En ja, je kunt samen lekker meezingen! Mijn Eenvoudige Gids tot een Dinosaurus – Deze animatiefilm is leuk voor kinderen die van dinosaurussen houden! Het vertelt het verhaal van een dino die leert dat vrienden belangrijker zijn dan alles. Zootropolis – Deze film heeft niet alleen geweldige animatie, maar ook een boodschap over diversiteit en vriendschap. De verschillende dieren in de stad zijn super grappig en de actie neemt je mee! Probeer er een paar uit en kijk welke je zoontje leuk vindt! Laat het me weten als je nog meer advies nodig hebt. Veel kijkplezier! BoekBen Leuke tips FilmExpert123! Ik ben zelf ook een grote fan van De Leeuwenkoning! En wat dacht je van een film als Moana? Dat is ook echt een hit bij mijn kids. Ze vinden het leuk dat Moana op avontuur gaat. KinoLover Heey, als je van grappige films houdt, dan moet je Despicable Me echt kijken. Die minions zijn zo leuk en meegaand! Mijn neefjes kunnen er geen genoeg van krijgen. MamaZonderTijd Ik vond Paddington ook heel schattig! Het is leuk en ook een beetje spannend, perfect voor de kleintjes. En het laat ook mooie waarden zien, zoals het helpen van anderen. VliegendePanda Tof dat jullie allemaal zulke leuke films aanhalen! Ik vind het altijd leuk om een thema-avond te organiseren, bijvoorbeeld met een film over dieren en daarna iets te doen dat daarmee te maken heeft, zoals knutselen of een spel spelen. Kletsgieter88 Haha @VliegendePanda, dat klinkt echt leuk! Wij deden dat laatst met een dino-film en hebben dino-figuren geknutseld. De kinderen vonden het geweldig! EbookLezer Ik heb ook gehoord dat Kung Fu Panda super leuk is. Het is niet alleen erg grappig, maar ook inspirerend voor kids! Het verhaal over het volgen van je dromen past perfect. SmurfFan88 Thanks voor alle geweldige tips, iedereen! Ik ga ze zeker uitproberen. En wie weet, misschien organiseren we wel een filmavond met knutselen erbij! FilmExpert123 Klinkt als een plan, SmurfFan88! Have fun en laat ons weten wat jullie ervan vonden! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• mrkm50 heeft zojuist een badge verdient
      9 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...