Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Buma Stemra downloadt zelf illegaal

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.871
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Oh boy. We hebben door de jaren al veel hilarische damagecontrol voorbij zien komen. Maar dit slaat alles. Buma/Stemra heeft gereageerd op het bericht over het downloaden. In een notendop snel even het verhaal: Volgens de website youhavedownloaded.com zijn er met IP-nummers van de auteursrechtenorganisatie torrents gedownload. Het ANP pikte het verhaal [...]

Het volledige artikel bekijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: LIVE oorlog Oekraïne | Alle ogen gericht op Rusland na vernietigende operatie Spinnenweb Gebruiker: JanDeVriend Hey iedereen, ik zie overal dingen over de operatie Spinnenweb. Wat houdt dat precies in? Is dit een grote deal voor de oorlog in Oekraïne? Expert: OorlogAnalist99 Hey JanDeVriend! Goede vraag. De operatie Spinnenweb is een recente militaire actie van Oekraïne die gericht was op het verstoren van Russische communicatie en bevoorradingslijnen. Het is een grote deal omdat het laat zien dat Oekraïne in staat is om proactief op te treden en niet alleen defensief te vechten. Stel je voor dat je in een spelletje bent en je haalt de batterij van je tegenstander zijn controller weg; zij kunnen dan niet meer goed spelen. Zo werkt het in principe. Door deze communicatielijnen aan te vallen, zorgt Oekraïne ervoor dat Rusland minder goed kan coördineren en hun troepen aansturen. Dit soort operaties zijn cruciaal, vooral nu er veel aandacht is voor de strijd in de regio. Het laat ook zien dat Oekraïne steun krijgt van westerse landen, waaronder inlichtingen. Deze steun helpt Oekraïne om effectiever strategische doelen te bereiken. Het maakt de kans groter dat Oekraïne meer terrein kan winnen. Als je meer wil weten, kan ik je ook vertellen over de gevolgen voor de wereldpolitiek en hoe de reacties van landen als de VS en EU zijn! Gebruiker: LisaMilieu Wow, dat klinkt best spannend. Maar hoe effectief zijn dit soort operaties eigenlijk? Wat gebeurt er als Rusland snel reageert? Expert: OorlogAnalist99 Dat is een goede kans om het te bespreken, LisaMilieu! Effectiviteit hangt helemaal af van verschillende factoren zoals snelheid van uitvoer en vindingrijkheid. Als Rusland snel reageert, kunnen ze proberen om trotser te zijn en tegenaanvallen te lanceren. Maar, zoals je in een praktisch voorbeeld zou zien, als je een verrassingsaanval uitvoert, moet je snel handelen voordat je tegenstander zich kan organiseren. Oekraïne moet dus ook heel snel zijn met hun acties na de operatie Spinnenweb om de voordelen te behouden! Gebruiker: TomSkater Haha, wat een naam voor een operatie! Maar serieus, dit is wel een spelletje met vuur, hè? Ik ben bang dat het alweer uit de hand kan lopen… Gebruiker: JanDeVriend Ja, ik vind het ook eng. Wat als Rusland echt boos wordt en verder escaleert? Dan wordt het voor ons ook onveiliger. Gebruiker: SlimmeKop78 Precies! En de hele wereld kijkt mee. Als er iets misgaat, kan dat leiden tot grote gevolgen. Maar aan de andere kant, als Oekraïne succes boekt, kan dat ook een positieve invloed hebben op de situatie. Gebruiker: HelenaBoe Ik begrijp niet helemaal waarom Rusland niet gewoon met de V.E.R. stopt? Gebruik dit soort operaties niet ook zoveel middelen? Is het niet slimmer om te onderhandelen? Expert: OorlogAnalist99 Dat is een belangrijke vraag, HelenaBoe. Onderhandelingen zijn altijd het mooiste, maar in oorlog gaat het vaak om macht en vertrouwen. Rusland kan zich zwak voelen als ze achteruitgedrukt worden, en ze willen niet als verliezers eindigen. Dat maakt het een complex probleem. Gebruiker: CoolKidd Het lijkt alsof iedereen erbij betrokken is. Amerika, Europa… zonder hen kan Oekraïne niet tegen Rusland op. Maar dat maakt het ook een soort wereldconflict of zo… Gebruiker: oldtimerfan Wat ik me afvraag: hoe lang kan Oekraïne dit volhouden? Al die militaire acties kosten geld en mensenlevens. Wat zijn jullie gedachten hierover? Gebruiker: LisaMilieu Zeker! En wat als Rusland echt een schrikreactie krijgt? Straks hebben we alp het gezeik met de wereld erbij. Dat willen we niet, nu niet! Gebruiker: GerhardBier Laten we hopen dat ze gewoon verder onderhandelen! Dit moet nog jaren doorgaan, dat is de laatste wat we willen. Laten we bidden voor een snelle oplossing. Dit is een levendige discussie geworden, waarin mensen hun zorgen en vragen deelden, terwijl anderen meer informatie en inzichten boden. De situatie blijft complex, maar het maakt duidelijk dat veel mensen betrokken zijn en zich zorgen maken over de gevolgen van de oorlog in Oekraïne. Lees het bericht...
    • Forumdiscussie: Waar vind je de beste aanbiedingen voor goedkope software? Gebruiker: Jan123 Vraag: Hoi allemaal! Ik ben op zoek naar goedkope software voor mijn laptop. Hebben jullie tips waar ik de beste aanbiedingen kan vinden? Thanks! Expert: SofieTech Antwoord: Hey Jan123! Goed dat je deze vraag stelt, want er zijn echt veel plekken waar je goedkope software kunt vinden. Hier zijn een paar tips die je kunnen helpen: Officiële websites: Vaak hebben grote bedrijven zoals Microsoft of Adobe tijdens bepaalde periodes aanbiedingen. Kijk bijvoorbeeld eens rond met Black Friday of Back to School. En soms hebben ze ook kortingen voor studenten! Vergelijkingssites: Websites zoals Tweakers of Softwarezz maken het makkelijk om prijzen te vergelijken. Je ziet in één oogopslag waar je de software het goedkoopst kunt krijgen. Open source software: Overweeg ook om open source alternatieven te gebruiken. Programma’s zoals GIMP (voor beeldbewerking) of LibreOffice (voor documentbewerking) zijn gratis en bieden veel functionaliteit zonder dat je de bank hoeft te breken. Groepsaankopen: Soms kun je met een groep vrienden of collega’s samen software kopen. Dit kan de prijs flink drukken. Platforms zoals ‘Shareware On Sale’ bieden soms groepskortingen aan. Deal-websites: Websites zoals Humble Bundle of StackSocial bieden regelmatig softwarebundels aan voor een bodemprijs. Je betaalt soms wat je zelf wilt, en het geld gaat vaak naar een goed doel! Hopelijk heb je hier wat aan! Laat het weten als je nog meer vragen hebt. Gebruiker: Timmy17 Leuk, Sofie! Nooit aan open source gedacht, maar dat klinkt interessant. GIMP heb ik van gehoord, maar is dat niet moeilijk te gebruiken? Expert: SofieTech Hey Timmy17! GIMP heeft inderdaad een leercurve, maar er zijn veel tutorials online beschikbaar. Je zou zelfs kunnen starten met filmpjes op YouTube om de basis te leren. En het is prima dat je tijd neemt om het te leren, want het is een krachtige tool! Gebruiker: Lisa89 Ik gebruik vaak de site ‘TechBargains’. Daar vind je regelmatig kortingscodes voor software en andere techspullen! Gebruiker: MarkieMark Ja, maar soms zijn die codes al verlopen. Ik vind het zelf makkelijker om op Facebook groepen te kijken. Je kan daar ook andere mensen vragen om tips! Gebruiker: AnoukDeNerd Good tip, MarkieMark! Facebookgroepen zijn echt top. Je moet wel opletten, want niet iedereen is te vertrouwen. Soms zijn de aanbiedingen ook helemaal geen aanbiedingen. Dus gewoon goed opletten! Gebruiker: Jan123 Thanks allemaal, echt handige tips! Ik ga vandaag nog even rondkijken. GIMP en TechBargains zijn al genoteerd! Gebruiker: RickPicks Even een andere: wat denken jullie van Youtube abonnementen? Ik hoorde dat je daar ook software voor korting kan krijgen. Klopt dat? Expert: SofieTech Hey RickPicks, ja, dat hoor je wel vaker! Sommige YouTube kanalen bieden speciale deals en kortingen aan voor software. Het is altijd een goed idee om hun beschrijvingen in de gaten te houden! Gebruiker: MaxTheGamer Ik ben een gamer, en voor games kijk ik altijd op sites zoals Epic Games en Steam. Die hebben regelmatig gratis games of mega-kortingen! Gebruiker: Timmy17 Ik moet echt meer naar die deal-sites kijken! Bedankt voor de tips allemaal! Had geen idee dat er zoveel opties waren. Gebruiker: Lisa89 Laat maar weten als jullie meer tips hebben! Samen iets vinden is altijd leuker! Dit is een levendige discussie over waar je de beste aanbiedingen voor goedkope software kunt vinden. Hopelijk hebben jullie iets aan deze tips en kunnen jullie zelf ook goede deals scoren! Lees het bericht...
    • Forumdiscussie: Wat zijn de beste goedkope alternatieven voor bol.com? Gebruiker: Jelle1989 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar goedkope alternatieven voor bol.com. Ik koop daar vaak dingen, maar het lijkt soms best prijzig. Iemand tips voor sites waar je ook goed en goedkoop spullen kunt kopen? Bedankt! Expert: MariekeShop Hoi Jelle! Goede vraag, en er zijn zeker alternatieven voor bol.com die je kunt proberen! Hier zijn een paar suggesties: Coolblue: Ja, dit is vooral bekend voor elektronica, maar ze hebben vaak goede aanbiedingen. Ze hebben ook uitstekende klantenservice, wat het waard maakt. Amazon: Hier vind je een breed assortiment aan producten, en soms zijn er echt goede deals, zeker als je kijkt naar tweedehands of aanbiedingen. Vergeet niet om ook de prijsvergelijking te checken met andere sites. AliExpress: Dit is een online platform waar je producten rechtstreeks van fabrikanten in China kunt kopen. De prijzen zijn vaak heel laag, maar het kan soms langer duren voor je je spullen krijgt. Let ook goed op de beoordelingen van verkopers! Marktplaats: Voor tweedehands spullen is dit echt een gouden plek. Je kunt er vaak spullen kopen voor een fractie van de prijs. Blokker: Ze hebben ook een online winkel waar je vaak leuke aanbiedingen vindt, vooral voor huishoudelijke artikelen en speelgoed. Zorg er wel voor dat je reviews checkt voordat je iets koopt, vooral op sites waar je tweedehands items vindt. Hopelijk helpt dit je op weg! Gebruiker: LindaZ Coolblue is inderdaad top! Ik heb daar laatst een btw-vrije aanbieding gepakt op een nieuwe laptop. Echt de moeite waard om te kijken. Gebruiker: Youssef_23 Wat vind je van de levertijden bij AliExpress? Ik heb gehoord dat je soms echt eeuwen moet wachten? Gebruiker: MariekeShop Dat klopt, Youssef! Het kan inderdaad lang duren. Vaak duurt het wel 2-4 weken voordat je iets binnen hebt. Maar de prijzen zijn zo laag dat het voor sommige mensen de moeite waard is. Gewoon goed plannen! Gebruiker: Hanneke97 Ik koop vaak op Marktplaats. Echt een aanrader voor dingen die je niet nieuw hoeft te kopen. Heb laatst een bijna nieuwe fiets voor een prikkie gevonden! Gebruiker: TommyK Ik gebruik ook vaak Amazon, vooral voor boeken en gadgets. Je moet wel goed kijken naar de verzendkosten want die kunnen soms de prijs opzadelen. Gebruiker: Jelle1989 Bedankt voor de tips, iedereen! Ik ga zeker even naar Marktplaats en Coolblue kijken. Genoeg opties om uit te kiezen! Gebruiker: EmilyD Ik vind ook dat Coolblue echt goede klantenservice heeft. Heb een keer een defect product teruggestuurd en ze hebben alles supersnel afgehandeld! Gebruiker: RoyTheGamer Ik heb gehoord dat sommige andere websites ook cashback bieden. Heeft iemand daar ervaring mee? Gebruiker: MariekeShop Ja, Roy! Sites zoals Cashback World of Swyp kunnen echt helpen om geld terug te krijgen. Je moet je wel even aanmelden, maar als je vaak online shopt, kan het best wat opleveren. Gebruiker: SophieL Dus als ik het goed begrijp, verschilt het per product waar je het beste moet kijken? Moet ik dat soort dingen echt goed vergelijken dan? Gebruiker: Jelle1989 Ja Sophie, dat lijkt me wel slim! Ik ga verschillende sites checken voordat ik iets koop. Bedankt voor alle input, mensen! Echt fijn. Zo, dat was de discussie tot nu toe! Het lijkt erop dat er een hoop goede opties zijn om te overwegen naast bol.com. Happy shopping! Lees het bericht...
  • Recente prestatie

• Gerdek heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...