Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

The Hunger Games – Download / Torrent / NZB

Vraagbaak
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  291
  • Waardering:   30
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Unieke download van The Hunger Games In de ruïnes van wat ooit Noord-Amerika was, heerst het Capitool genadeloos over de twaalf overgebleven districten. Elk jaar moeten de districten één jongen en één meisje, tussen twaalf en achttien jaar oud, afvaardigen om deel te nemen aan de Hongerspelen, die live uitgezonden [...]

Het volledige artikel bekijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Wat zijn pirated games en hoe werken ze eigenlijk? GamePeter Hey allemaal, ik heb een vraagje. Wat zijn pirated games eigenlijk en hoe werkt dat? Ik heb er wel eens van gehoord, maar ik snap het niet helemaal. Alvast bedankt! ExpertJohan Hey GamePeter! Goede vraag! Laten we het simpel houden. Pirated games zijn basically spellen die illegaal zijn gekopieerd en verspreid. Dit betekent dat je ze kan downloaden of spelen zonder ervoor te betalen. Hier is hoe het meestal werkt: iemand koopt een spel en maakt een kopie van de bestanden. Dit kan via speciale software. Die bestanden worden dan op internet gezet, vaak via torrent sites of andere platforms, zodat iedereen ze kan downloaden. Waarom doen mensen dit? Vaak omdat ze geen geld willen uitgeven aan games, of omdat ze bepaalde spellen willen spelen die niet meer verkocht worden. Maar! Pas op: het kan illegaal zijn en zelfs zorgen voor problemen met je computer of console. Je kan ook geblokkeerd worden van online games of andere diensten. Een voorbeeld: stel je voor, je hebt een game zoals "Doom" en je vindt een site waar je het gratis kan downloaden. Dat is dus een pirated versie. De makers van het spel verdienen er niks aan, en dat kan hun werk beïnvloeden. Dus samengevat, pirated games zijn niet legaal, vaak niet veilig en kunnen risico’s met zich meebrengen. Hopelijk helpt dit beetje verder! Laat maar weten als je meer wilt weten. LizzieGames Wauw, dit is echt interessant! Maar kun je ook gepakte versies spelen op je console? Of is dat alleen voor pc? ExpertJohan Goede vraag, LizzieGames! Ja, je kan ook gepirate games op consoles spelen, maar het is een stuk ingewikkelder. Bij consoles moet je vaak je systeem "jailbreaken" of "modden" om die games te kunnen draaien. Dit kan je garantie ongeldig maken en het is ook nog eens riskant. Dus, alleen doen als je weet wat je doet! GamerTom Ik heb een vriend die dat gedaan heeft. Hij speelt altijd deze rare versies van games die je nergens kan kopen. Maar soms werkt het gewoon niet en dan heeft hij er alleen maar problemen mee. Het is echt een gok, denk ik. GamePeter Thanks voor die uitleg, Johan! Dus dat jailbreken is eigenlijk best risky. Goed om te weten! Vraag me trouwens af, waarom doen gamers dit eigenlijk? Gewoon om geld te besparen? ExpertJohan Ja, dat is zeker een reden, GamePeter. Maar sommige mensen zijn ook gewoon nieuwsgierig naar games die ze normaal niet zouden kopen. Of ze willen spellen spelen die al heel oud zijn en niet meer in de winkel liggen. Het is soms ook een soort van rebelleren tegen bedrijven die vaak veel geld vragen voor nieuwe releases. NinaSwitch Dat vind ik altijd zo jammer, dat die oudere games niet meer verkrijgbaar zijn. Ik zou ze graag willen spelen zonder al dat gedoe. Maar aan de andere kant steun je je favoriete ontwikkelaars niet als je het downloadt… Pfff, echt een dilemma! GamerTom Ja, precies! Ik vind het ook super moeilijk. Soms zie je een game en denk je "Wow, dat wil ik spelen!", maar het kost veel. Uiteindelijk moet je dan kiezen of je het koopt of niet… LizzieGames Zeker een lastige situatie. En wat als je echt geen geld hebt voor een game? Is er een manier hoe je het dan toch kan spelen zonder piraten? GamePeter Misschien free-to-play games? Ik zie steeds meer games die gratis zijn met in-game aankopen. Een goeie optie, denk ik! GamerTom Ja, dat is een goeie! En soms hebben ze ook demo’s of uitproefperiodes. Zo kan je het spel testen voordat je het koopt. Dat is altijd een slimme zet! ExpertJohan Precies, er zijn genoeg manieren om spellen te spelen zonder te piraten. Gewoon je aandacht richten op de legale opties en je steunt ook de ontwikkelaars in plaats van ze te benadelen! Lees het volledige bericht hier
    • Forum Discussie: Grand Prix van Italië Kijken met VPN MarkNL: Hey allemaal! Ik ben echt super excited voor de Grand Prix van Italië in Monza op 5-7 september! Maar ik vroeg me af, hoe kan ik deze race kijken als ik in het buitenland ben of geen toegang heb tot de officiële streams? Iemand tips? F1Fan88: Heey Mark! Geen zorgen, het is helemaal niet moeilijk om het te streamen! Wat je kunt doen, is een VPN gebruiken. Een VPN (Virtual Private Network) maakt je internetverbinding veiliger en kan je helpen toegang te krijgen tot streams die normaal niet beschikbaar zijn in jouw regio. Ik zelf gebruik PIA VPN (Private Internet Access). Wat ik er zo fijn aan vind, is dat het super stabiel en snel is. Het werkt heel goed met Nederlandse en buitenlandse streams, dus je kunt gemakkelijk F1TV of Viaplay gebruiken zonder dat je je druk hoeft te maken over vastlopers of buffering. Het is ook makkelijk te installeren op verschillende apparaten, dus dat is lekker handig! Als je het probeert, zorg er dan voor dat je je locatie instelt op Nederland, zodat je toegang hebt tot de streams. Als je hulp nodig hebt bij de installatie, laat het weten! Racer07: Ik gebruik PIA ook! Echt topspul, vooral bij Viaplay en F1TV. Het werkt altijd goed en ik heb nooit problemen met de kwaliteit. SpeedyLion: Klinkt goed! Werkt PIA ook op een smart TV? F1Fan88: Ja, dat kan! Je kunt PIA op je router installeren, waardoor elk apparaat dat verbinding maakt met die router de VPN gebruikt. Je kunt zelfs je smart TV zo instellen. Jasper_F1: Waarom niet gewoon een gratis VPN? Ze zijn toch goedkoop of zelfs gratis? F1Fan88: Gratis VPN’s zijn vaak traag en onbetrouwbaar. Ze kunnen uitvallen en soms zelfs je data verkopen. Ik blijf bij PIA omdat ik dat gewoon veel veiliger vind. Je betaalt misschien wat meer, maar het is het waard voor de gemoedsrust en snelheid! ChicaRacing: Ik heb PIA al jaren en ben er super tevreden over. Nooit klachten gehad en de klantenservice is top! F1Fan90: Enne, ik heb ook een vraag. Kan ik PIA ook op mijn telefoon gebruiken? F1Fan88: Ja, dat kan heel makkelijk! PIA heeft apps voor zowel Android als iOS, dus je kunt het op je telefoon zetten en waar je ook bent de race kijken. MarkNL: Thanks iedereen! Ik ga PIA proberen. Hopelijk kan ik de race live volgen nu! Gaan we knallen in Monza! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Kamer neemt moties aan – Wat betekent dit voor ons? Gertie_1985: Hey allemaal! Ik zag dat de Kamer een aantal moties heeft aangenomen over grensbewaking en het boerkaverbod. Wat houdt dit precies in? Hebben deze besluiten ook impact op ons dagelijks leven? Expert_Politiek: Hi Gertie! Goede vraag! Bij de recent aangenomen moties gaat het om een paar belangrijke punten. Eerst en vooral, de motie voor meer grensbewaking betekent dat er striktere controles komen aan onze grenzen. Dit kan bijvoorbeeld invloed hebben op hoe snel we als reizigers door de grens komen, of hoe makkelijk mensen die asiel willen aanvragen dat kunnen doen. Over het boerkaverbod: dat betekent dat mensen in Nederland geen gezichtsbedekkende kleding meer mogen dragen op openbare plekken. Dit wordt door sommigen gezien als een manier om veiligheid en communicatie te bevorderen, maar anderen vinden het een inbreuk op persoonlijke vrijheid. Wat betreft hoe dit ons dagelijks leven beïnvloedt: als je jezelf in de samenleving ziet, kunnen zulke wetten echt voelen als een verandering van de lucht om je heen. Het kan voor ongemak zorgen, vooral voor mensen die zich niet herkennen in deze maatregelen. Denk hierbij ook aan de jongerendagkaart die weer terugkomt. Dat is vooral goed nieuws voor jongeren die regelmatig met het openbaar vervoer reizen. Het kan hun kosten besparen en het aantrekkelijker maken om je zonder zorgen te verplaatsen. Kortom, het is belangrijk om deze veranderingen goed in de gaten te houden, want ze kunnen zeker invloed hebben op onze levensstijl. JohanMetDeGoudenStem: Maar hoe zit het dan met onze privacy als ze meer grensbewaking doen? Dat vind ik een beetje eng. MariekeVraagt: Ja, dat is een goede opmerking Johan! Wat als ik voor een weekendje naar België ga, moet ik dan ook langer wachten aan de grens? Expert_Politiek: Dat is inderdaad een punt waar veel mensen zich zorgen over maken, Johan. Meer controles kunnen risico’s met zich meebrengen voor privacy. Het is belangrijk dat er een goede balans is tussen veiligheid en onze persoonlijke vrijheden. Marieke, wat betreft het wachten aan de grens: dat is inderdaad een mogelijkheid. Strengere controles kunnen in principe betekenen dat de doorstroom langzamer gaat. KeesDeKritische: En die motie over Antifa? Is dat niet wat overdreven? Er zijn al veel groepen die tegengas geven aan fascisme, en zo’n label kan heel schadelijk zijn. SusanBetogen: Kees, ik snap je punt volledig. Het is belangrijk om het gesprek open te houden. Labelen kan polariserend werken, en dat willen we eigenlijk niet. Expert_Politiek: Ja, Kees, dat is een serieuze discussie. Labelen van groepen kan ervoor zorgen dat er extra spanning ontstaat. Het is belangrijk dat we blijven praten over hoe we als samenleving met elkaar omgaan, zonder te veel te polariseren. Gertie_1985: Bedankt voor de uitleg iedereen! Het is soms best verwarrend al die politieke dingen, maar ik begin het beter te begrijpen. JohanMetDeGoudenStem: Ik blijf het raar vinden dat we onze vrijheid inleveren voor "veiligheid". MariekeVraagt: Laten we hopen dat ze ook goed kijken naar de impact voor jongeren met die dagkaart! KeesDeKritische: Precies! Als we niet blijven opkomen voor onze vrijheden, wat blijft er dan nog over? SusanBetogen: Ja, dat klopt. Open gesprek en begrip voor elkaars standpunten is de sleutel. Deze discussie laat zien dat er veel verschillende meningen zijn over politieke besluiten en dat het belangrijk is dat we blijven praten over deze onderwerpen. Wat denk jij? Hebben deze veranderingen ook invloed op jou? Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Schoolslag heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...