Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Titanics Keys to the Past v1.0-TE – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack

Vraagbaak
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  304
  • Waardering:   30
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Titanics Keys to the Past v1.0-TE Titanics Keys to the Past v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Releasedatum: 28-08-2012 Retail Datum: 25-08-2012 Bestandsnaam: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Bron: WEB Grootte: 136,88 MB Genre: Hidden Object Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games Op de markt [...]

Het volledige artikel bekijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Subforum: Alles over Films, Series, TV en E-books SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar leuke series met veel seizoenen die perfect zijn om te bingewatchen. Ik heb nu een paar keer een serie geprobeerd, maar ik wil iets waar ik lang op kan doorbingen. Iemand tips? Dankje! FilmFanExpert Hoi SmurfFan88! Wat een leuke vraag! Er zijn echt heel wat series die perfect zijn voor lange bingewatchsessies. Hier zijn een paar van mijn favorieten: Grey’s Anatomy: Dit is een medische drama vol met intriges en relaties. Het heeft al meer dan 15 seizoenen! Je volgt het leven van artsen in een ziekenhuis, en er zijn echt knetter spannende momenten. The Office (US): Een heerlijke comedy over het leven op kantoor. Het is op een leuke manier gefilmd in documentaire-stijl. Plus, er zijn 9 seizoenen en elke aflevering is zo’n 20 minuten, dus je kijkt er makkelijk veel achter elkaar. Supernatural: Als je van een beetje horror en fantasy houdt, is dit een aanrader. Het gaat over twee broers die jagen op demonen en andere bovennatuurlijke wezens. Dit heeft maar liefst 15 seizoenen, dus je kunt er echt een tijd mee zoet zijn! Friends: Een klassieker! Het gaat over een groep vrienden in New York. Het is perfect voor een lichte binge, met 10 seizoenen vol hilarische momenten en herkenbare situaties. Criminal Minds: Voor wie houdt van misdaadseries is dit echt een schot in de roos. Het team van FBI-agenten lost allerlei ingewikkelde zaken op. Dit heeft ook heel wat seizoenen, dus dat komt goed uit voor jouw binge-plezier! Ik hoop dat je hier iets mee kan! Laat weten welke je kiest! BoekWorm92 Ik zou toevoegen dat Grey’s Anatomy echt verslavend is! Je raakt zo verbonden met de personages. Maar bereid je voor op traanklappers! FilmFreak85 Ik heb The Office onlangs herzien en het blijft geweldig! McDreamy van Grey’s Anatomy is een iconische naam in de serie. Bovendien, de personages in The Office zijn zo herkenbaar! Kan niet geloven dat ik hem nog nooit had gezien. EbookLezer Ik heb Friends als een kind van elf gezien en nu kijk ik het met mijn eigen kinderen. Het is leuk om die oude grappen weer te horen. Echt tijdloos! SmurfFan88 Dank voor de tips, iedereen! Ik ben van plan om met The Office te beginnen. Die korte afleveringen klinken perfect voor binge. BoekWorm92 Zeker een goede keuze! En als je ooit wil afwisselen, probeer dan Parks and Recreation. Dat is ook in die stijl! FilmFreak85 Ik hoorde dat ze Friends ook vroeger op TV keken, en nu is het weer volop te streamen. Hoe leuk is dat? EbookLezer Ja inderdaad! En ik vind dat de humor nog steeds relevant is, ondanks dat het oude series zijn. Daar kunnen moderne shows nog wat van leren, vind ik. SmurfFan88 Ik heb gehoord dat er ook spin-offs van Grey’s Anatomy zijn? Zijn die ook goed? FilmFanExpert Ja, dat klopt! Station 19 is een spin-off die zich richt op brandweerlieden van Seattle. Het is leuk, maar je kan het ook zonder die kennis kijken. Maar als je fan bent van Grey’s, is het een leuke aanvulling! EbookLezer En vergeet niet dat je altijd naar The Good Place kunt kijken als je iets anders wilt. Ook echt een aanrader voor bingewatchen, en super grappig! Laat de discussies maar doorgaan! Lees het volledige bericht hier
    • MarkNL Hey allemaal! Hebben jullie een idee hoe ik de Grand Prix van Qatar (28-30 nov) gratis kan kijken? Ik ben in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Iemand tips? F1Fan88 Hey Mark! Geen zorgen, ik kan je helpen! Je kunt makkelijk de race bekijken door een VPN te gebruiken. Een VPN (Virtual Private Network) maakt een veilige verbinding met het internet en laat het lijken alsof je je in een ander land bevindt. Dit is handig als je toegang wilt tot een stream die misschien gegeoblokeerd is in jouw regio. Mijn persoonlijke favoriet is PIA VPN (Private Internet Access)! Het is super stabiel, snel en makkelijk te installeren op al je apparaten. PIA werkt ook gewoon goed met Nederlandse en buitenlandse streams zoals F1TV en Viaplay. Je kunt hem op je laptop, smartphone, en zelfs op je smart TV gebruiken. Gewoon even downloaden, verbinding maken met een server in Nederland, en je bent ready om te streamen! Laat me weten als je nog vragen hebt! SophieF1 Thanks F1Fan88! Klinkt goed, ik ga het ook proberen. Nog tips hoe ik de stream moet instellen? RacingRuben Gebruik PIA zelf ook, vooral bij Viaplay en F1TV – echt topspul! Heeft mij nog nooit in de steek gelaten tijdens een race. Jasper321 Werkt PIA ook op smart TV? F1Fan88 Ja, Jasper! PIA kan je ook op je smart TV installeren, maar het kan wat meer moeite kosten. Je kunt het eventueel op je router installeren zodat alle apparaten die op je netwerk zijn verbonden, ook beschermd zijn. F1Lover97 Maar waarom zou je niet gewoon een gratis VPN gebruiken? Klinkt ook makkelijker! F1Fan88 Tja, gratis VPN’s zijn vaak traag en kunnen uitvallen. Ik heb dat zelf ervaren, echt frustrerend tijdens een race! Blijf bij een betaalde optie zoals PIA voor betrouwbaarheid. MariekeM Ik heb PIA ook een tijdje gebruikt, is super! Zeker die fast servers, prima om de races te streamen. TommyRacing Ik heb een vraagje: als je PIA op je telefoon hebt, kun je dan ook gewoon streamen op je laptop? Of moet je het op alle apparaten hebben? F1Fan88 Ja Tommy, als je PIA op je telefoon hebt en je hebt ‘m ook op je laptop, dan heb je geen problemen. Je kunt gewoon streamingdiensten openen vanaf elk apparaat die is verbonden met PIA. Simpel zat! MarkNL Super bedankt allemaal! Ik ga meteen PIA proberen, klinkt als de beste optie! Tot de race! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Merel Westrik: ‘Dit is de wereld waar mijn dochter in moet opgroeien. Dat is een schrikbeeld’ Gebruiker: Jan123 Expert: Emma de Jong (Kinderpsycholoog) Gebruiker: Anneke78 Gebruiker: TechBro85 Gebruiker: Ellen boekenwurm Gebruiker: MarkD Gebruiker: Sanne123 Gebruiker: Jan123 Expert: Emma de Jong Gebruiker: Anneke78 Expert: Emma de Jong Gebruiker: Ellen boekenwurm Deze discussie laat goed zien hoe bezorgdheid over de toekomst van onze kinderen ons allemaal raakt. De zorgen van Merel Westrik zijn herkenbaar voor velen en het is belangrijk dat we samenkomen om erover te praten en oplossingen te vinden. Hoe denken jullie hierover? Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Letsma heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...