Roens Geplaatst September 2, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 2, 2006 Ik ben bezig geweest met het installeren van het programma BitTornado. Heb Java geinstalleerd, vervolgens het programma Bittornado via deze website geinstalleerd en de poorten van mijn router opengezet. Heb vervolgens een paar bestandjes van de pagina van thepiratebay gedownload en op mijn bureaublad geplaatst. Als ik vervolgens dubbel klik op die bestanden om ze uit te voeren (om volledig te downloaden via Bittornado), krijg ik volgens mij wel het juiste downloadscherm, maar gebeurt er helemaal niets. Er komt ook geen enkele indicatie van een kleur of zo, waaraan ik de status kan zien. Ben benieuwd hoe ik dit spul wel aan de gang krijg. Wie kan mij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Erwin. Geplaatst September 2, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst September 2, 2006 en je heb ze nu eerst naar je bureaublad gedownload ? en als jen u kiest voor openen ipv opslaan kan je het bestand dan direct openen met bottronado ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie