Jump to content

hummbee ervaring / hummbee.com slechte ervaringen




Recommended Posts

Na aanleiding van conflict tussen mijn vrouw en een webwinkel wil ik graag de ervaring en de email wisseling delen. Dit zodat andere bezoekers vanuit Google hier hun voordeel mee kunnen doen met een Hummbee review.

Het gaat hier om een bestelling bij de webwinkel hummbee.com. Na een aantal bestellingen is zonder poes pas een account gesloten en de klantenservice nogal ver te zoeken is. Een koude douche dus, zeker aangezien we al wat bestellingen bij Hummbee.com hebben geplaatst Zie onderstaand:

31 maart - Bericht van Webwinkel Hummbee na het retourneren van een artikel in een bestelling.

Beste,

Hierbij de credit nota van uw bestelling.

U ontvangt dit bericht omdat er bijvoorbeeld een retour is binnengekomen of omdat de er een artikel uit uw bestelling is gehaald.

RETOUR

Voor het bedrag wordt een terugboeking gemaakt naar de rekening waar de betaling vandaan kwam.

RUILING

Het bedrag wordt (op uw verzoek) aangewend voor een nieuwe bestelling. U krijgt hier zo spoedig mogelijk bericht van.

Eventuele porto kosten wordt niet in dit overzicht weergegeven

Retour: € 26,52

15 april - Bericht aan Hummbee

Beste Hummbee,

Ik heb nog steeds geen geld retour via Pay Pal. Klopt dit of is er iets mis gegaan?

Vriendelijke groet

15 april - Bericht van Hummbee

Beste,

Terugboekingen vinden plaats tussen de 7 en 14 werkdagen. Ze zal spoedig op uw rekening staan.

M vr gr,

Hummbee

22 april - Bericht aan Hummbee

Beste Hummbee,

Ik heb nog steeds geen geld retour ontvangen. Ik vind dit wel heel lang duren. 31 maart hebben jullie het retour ontvangen. Veel meer dus dan 7 tot 14 dagen zoals jullie vorige keer terug mailde.

Met vriendelijk groet,

26 april - Bij Paypal een zaak geplaatst over de bestelling met het verzoek om de 26,52 terug te storen (dit is geen claim)

Paypal zaak staat open met het bericht om de 26,52 te voldoen.

26 april - Bericht van Hummbee

Beste terugbetalingen duren tussen de 7 en 14 werkdagen. Tevens worden ze op volgorde afgewikkeld. Als iemand vaker maild gaan wij niet sneller terugboeken.

Iedere klant krijgt bij ons altijd zijn geld terug. Er is geen enkele reden waarom wij iets niet zouden terugboeken want dan kunnen we net zo goed gelijk stoppen.

U heeft bij ons vaak gekocht en de retour was nog binnen een redelijke termijn dus ergens begrijpen wij uw Paypal claim niet helemaal.

In ieder geval is het geld teruggeboekt. We hebben wel het vriendelijke verzoek dat u uw volgende aankoop elders doet. We zijn een klein bedrijf en werken voor ons plezier.

Alvast bedankt

Hummbee

26 april - Bericht aan Hummbee.com (Account blijkt te zijn verwijderd?!)

Beste Hummbee,

Jullie hebben mijn retour op 31 maart ontvangen, dit was een bestelling van 22 maart. Dat is dus ruim boven de 14 dagen. Ik heb hier na de eerste mail dus ook gewoon op gewacht. Vier dagen geleden heb ik hierover weer een mail gestuurd omdat ik elk bedrijf wel eens iets vergeten wordt. Hier heb hier geen reactie op ontvangen.

Omdat we geen reactie ontvangen met uitleg over de lange wachttijd heeft mijn man hier een paypal "case" van gemaakt. Dan blijkt het gelukkig wel snel terug te komen.

Ik vind u reactie erg klant onvriendelijk. Overigens geeft mijn man aan dat dit geen claim was. Een claim kan pas plaatsvinden als er op het eerste bericht geen reactie of actie plaats vind.

Daarnaast zie ik dat ik uit jullie systeem ben verwijderd, jammer om te zien dat op deze wijze de zaken verlopen aangezien ik diversen bestellingen bij jullie hebt geplaatst.

Hoop op een reactie anders voel ik mij genoodzaakt om na de prettige ervaringen ook deze onprettige ervaringen te delen.

Mvg,

26 april - Bericht van Hummbee

Beste,

De bestelling was van de 23e de retour van de 31e.

Wij begrijpen best dat het prettiger is om een retour gelijk teruggeboekt te krijgen maar dit kan niet omdat we het ook nauwkeurig moeten doorboeken. Meestal doen we dit in een weekend als het hier rustig is.

Wij hebben geen aparte afdeling boekhouding dus daar is niet iemand dagelijks mee bezig. We hanteren lage prijzen op de site en dit kan alleen omdat we weinig personeel hebben.

Wij hebben uw account verwijderd omdat u niet accoord gaat met onze voorwaarden en dan moeten we ook niet samenwerken. Alleen al het feit dat we nu weer een dreigement krijgen dat u van alles gaat delen is al reden genoeg.

Zoals ik al zei het moet voor ons leuk blijven en zover ik kan zien doen we niets verkeerd.

M vr gr,

Hummbee

26 april - Bericht aan Hummbee

Beste,

Voor kleine bedrijven heb ik alle begrip, langer wachten ook.

23 maart besteld, 31 retour, vandaag 26 april dus 26 dagen.

Begrip, uitleg en excuses zijn helaas ver te zoeken.

Ik had gehoopt om dit netjes te kunnen afsluiten, het was al helemaal geen dreigement..

Het verwijderen van het account omdat we niet akkoord gaan met de voorwaarden vind ik ook erg vreemd. Het starten van een Paypal zaak heeft niks te maken met gestelde voorwaarden op de website. De vervreemde communicatie van u na deze actie schrikt mij op. Jammer,

Ik ben blij dat ik na aanleiding van deze e-mails geen klant meer bent, doordat er geen positieve uitkomt is zal ik bij Google ook geen positieve review geven.

Groet

-----

Hierbij dus een bericht voor de bezoekers van Google / overige sites waar je je voordeel mee kan doen.

Liever wat meer betalen op kleertjes.com waar de ervaringen voor ons wel goed zijn.

Fijne avond,

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Na aanleiding van conflict tussen mijn vrouw en een webwinkel wil ik graag de ervaring en de email wisseling delen. Dit zodat andere bezoekers vanuit Google hier hun voordeel mee kunnen doen met een H

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Rikkert.
      Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met Utomik.
      Ik ga het binnenkort zelf proberen, 14 dagen gratis, daarna 6 euro per maand of 10 euro voor 4 personen. Voor onbeperkt kiezen tussen 600 games!
      Ben benieuwd of mensen hier van hebben gehoord, al hebben geprobeerd of het gaan proberen.
      Ik ga het zo installeren dus ik laat het jullie weten  
      Als het echt perfect is, kunnen we met wat DukeN members misschien het familie abo nemen, 10 euro p.m., dus 2.50 man als er 4 personen mee doen  
    • By Duken
      Na Verenigd Koninkrijk, Ierland, Noorwegen, Denemarken, Zweden en Finland is het zeer waarschijnlijk morgen (11 september) de beurt aan Nederland. Ook wij kunnen dan gebruikmaken van de 'all you can stream' on-demand videodienst.
      Er is nog niets officieels bekend gemaakt door Netflix, op de Nederlandse Netflix webpagina kun je alleen nog je belangstelling registreren, maar diverse Nederlandse journalisten hebben een uitnodiging gekregen voor de Netflix Launch Party op 11 september. De apps voor Android en iOS zijn in ieder geval al te downloaden.
      Aangezien er op 12 september de International Broadcasting Convention (IBC) plaatsvindt in Amsterdam waar duizenden media professionals van over de hele wereld samenkomen, is de datum van 11 september voor de Netflix Launch Party ook wel een logische keus.
      De verwachte prijs voor een Netflix-abonnement in Nederland is €7,99 per maand om content op 2 verschillende apparaten te kunnen bekijken. Voor maximaal vier apparaten zal de prijs €11,99 per maand gaan bedragen.
      Netflix is een maand lang gratis uit te proberen.
      Belangstellenden moeten morgen dus zeker even op de website van Netflix kijken of ze zich al aan kunnen melden.


    • By Robertoow
      Hallo allemaal,
      Ik heb jullie hulp nodig, ik wil namelijk graag een tablet kopen maar ik weet niet helemaal precies welke karakteristieken er nou belangrijk zijn voor mijn wensen door het supergrote aanbod....
      Mijn 1e wens is dat ik zit te twijfelen tussen Samsung en Acer en ik zou graag 1 van deze 2 merken kopen, dan mijn 2e wens dat de tablet minimaal 10 " is. En dan nog waarvoor ik hem wil gebruiken; ik wil er graag leuke apps op instaleren om even tussendoor bijv. een spelletje te spelen en ik zal hem ook voornamelijk gebruiken om te internetten en facebooken!
      Ik heb 1 ervaring met mijn moeders tablet die heeft er eentje van Wolders gekocht en die ondersteund de google play store niet. Dat is mijn allerbelangrijkste vraag of ik de google playstore er sowieso op kan zetten bij bijv. een samsung tablet en zo ja op welke tablet?
      Hoop dat jullie mij kunnen adviseren voor een mooie tablet, oja mijn budget is ongeveer rond de 350 €... mag 50 € meer zijn als dat echt loont maar ik hoef geen tablet van rond de 500 €!
      Alvast bedankt voor de hulp, ik vraag het hier maar omdat ik al 2x eerder met een laptop op jullie adviezen af ben gegaan en me dat nooit heeft teleurgesteld!
    • By Duken
      HTC ONE X Review en ervaring
      Zoals beloofd een kleine Review en gebruikers ervaring over de HTC one X die ik nu een kleine week in bezit hebt.
      Eerst even wat over de Specs
      Technische kenmerken
      GSM-Chipset Nvidia Tegra 3
      Processorsnelheid 1,5GHz
      CPU Core Quad
      Beeldscherm
      Schermresolutie 1280x720 (HD Ready 720p)
      Schermdiagonaal 4,7"
      Mijn eerste Android ervaring was twee jaar geleden met de HTC Desire. Een geweldig toestel dat prima functioneerde kwa snelheid en een prima beeldscherm. Zeker voor twee jaar geleden was he de top of the bill
      Later bleek dat het toestel wat keuren had, zoals te weinig intern geheugen waardoor het flashen verplicht werd voor mij en het toestel minder fijn werkte als de orginele Rom. Mijn vriendin heeft haar HTC Desire overigens nu ok +- 1.5 jaar en kan er nog prima mee vooruit met de originele rom. Ze doet weinig met apps.
      Omdat mijn desire 499x keer is gevallen, vol zat met beschadigingen, traag was, 2x per dag vast sloeg en niet meer naar wens werkte had ik mijn zinnen gezet op een nieuw toestel. Het heeft even mogen duren, veel reviews gelezen, 300x andere keuzes gemaakt en toch uiteindelijk voor de HTC one X gegaan waar ik nu reuze blij mee ben.

      De eerste keer aanzetten van het toestel is heerlijk. Hij boot mooi en heeft een geweldig scherm weer. Het lijkt gewoon alsof deze erin zweeft. Heel vreemd effect maar super mooi. Het wisselen tussen homescreens geeft zelfs een 3d gevoel.
      De HTC One X is snel en ligt goed in de hand. Ik heb er nu wel een keer een hoesje voor gekocht (Doorschijnend) wat totaal niet mooi om de zwarte One X zit... Verkeerde kleur van het hoesje dus . Maar voor 4,90 komt er wel een keer een nieuwe.
      De Tegra 3 chipset heeft echt ballen. Sommige games die voor de chipset zijn geoptimaliseerd zijn zoals ShadowGun of Riptide zijn echt fenomenaal. De PSP is er niks bij. Je kan de telefoon zelfs op je TV aansluiten (zelf niet gedaan) waardoor je deze game HD ready op je TV kan knallen. Nice!
      Bellen, SMSen etc werkt gewoon zoals het hoort.
      De Camera van 8 Megapixel is mooi. Maar niks meer, het blijft een GSM camera. Ziet er goed uit maar de reviews op het overige net vind ik wat overdreven. Zo mooi is het ook weer niet. Wat wel handig is, dat is de burst mode. Camera knop inhouden, hij burst foto's, knop loslaten en mooiste foto kiezen
      Een minpunt dat meer aan de applicatie developers ligt is dat je een menu knop/balk op het onderste gedeelte van je scherm krijgt, dit omdat de richtlijnen voor het bouwen van apps voor ICS nog niet zijn toegepast. Normaal zou de 3 punt menu knop zich rechtsboven moeten bevinden en niet een gedeelte van het scherm innemen onderaan.
      Ik ben dus super tevreden met mijn HTC one X. Design is super, toestel voelt goed en stevig, briljant scherm en de Tegra 3! Ik heb voor de aankomende twee jaar weer een topper! Bij vragen hoor ik het wel


  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 118 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online


×
×
  • Create New...