Spring naar bijdragen

  • Playboy model Ancilla Tilia leidt Piratenpartij

     Delen


    Privacy-activiste en Playboy-model Ancilla Tilia (30) wordt de lijsttrekker van de Piratenpartij bij de komende verkiezingen voor de Tweede Kamer. De leden van de partij hebben haar zondag gekozen.

    Tilia nam deel aan tv-programma's als Expeditie Robinson en De Slimste Mens. Ze werkte eerder voor Bits of Freedom. In 2014 probeerde ze voor de Piratenpartij in de Amsterdamse gemeenteraad te komen.

    Citaat

    ‘Met deze uitverkiezing heb ik mandaat gekregen om het piratengedachtegoed de komende 4 jaar uit te dragen’, aldus Van de Leest. ‘Ik ben heel trots op het vertrouwen dat ik met deze uitverkiezing heb gekregen van de leden. De maatschappelijke veranderingen waar de Piratenpartij zich al 10 jaar mee bezig houdt, zijn nu opeens zeer urgent geworden. Zelfs in Den Haag. Het is nu aan mij om een brede beweging een gezicht te geven. We gaan met alle Piraten samen zorgen dat burgerrechten ook gewaarborgd blijven in de digitale samenleving.’

    hires-ancilla2-corne-vd-stelt.jpg

    De Piratenpartij werkt de hele zomer aan een kieslijst en een verkiezingsprogramma. Na de zomer barst de campagne los. Piraten door heel Nederland zullen in het najaar meedoen aan de grootste verkiezingscampagne van de partij ooit.

    De Piratenpartij is een wereldwijde beweging van lokale en landelijke politieke partijen, met democratische vernieuwing, privacy en burgerrechten als belangrijkste speerpunten. In IJsland is de partij inmiddels de grootste in de peilingen.

    ancilla.jpg



    bewerkt door Duken


    Duken
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    • Oud-beheerder

    Natuurlijk, ze komt toevallig dit weekend op de koffie. :P Ik zal het even vragen. Hier kan je nog wel een paar dagen op teren ;)

    edit ivm Google ;)

    Wat een super actie van Piratenpartij :D

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...