Jump to content
Sign in to follow this  
Duken

Review van Infuse Pro 5 voor de Apple TV online

Recommended Posts

Sinds kort heb ik een Apple TV. Na het testen van Emby en Infuse, heb ik uiteindelijk besloten om Infuse te gaan gebruiken. De reden: Emby had in mijn geval moeite om ISO-bestanden netjes af te spelen. Ook kwam het regelmatig voor, dat de ondertiteling niet werd herkend. Deze problemen heb ik niet met Infuse.

Inmiddels draait Infuse een kleine week op me Apple TV. Infuse is een mediaspeler app. Deze app is beschikbaar voor Apple TV (tvOS) en voor iPhone en iPad (iOS). Met deze app kun je films en tv-series afspelen.

Er is zowel een gratis als een betaalde versie beschikbaar van Infuse. Welke verschillen zitten er tussen de gratis versie van Infuse en de betaalde versie?  Hoe is het gebruik van Infuse? Welke formaten speelt de app wel of niet af? Je leest het in deze review.

De review is geschreven door @Monkie :vriend:

Toon volledig nieuwsbericht

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Trizomu
      Apple zal maandag aankondigen dat muziekapp iTunes gaat verdwijnen, schrijft Bloomberg in een vooruitblik op Apples Worldwide Developers Conference (WWDC) van volgende week.

Het bedrijf zou volgens Bloomberg van plan zijn om iTunes ook op MacOS te vervangen door de apps Music, TV en Podcasts, zoals eerder al op iPhones en iPads gebeurde. Updates en andere aanpassingen aan het apparaat kunnen vanaf dat moment worden uitgevoerd via de Apple Music-app.
      De muziekapp iTunes werd in 2001 geïntroduceerd als antwoord op illegale muziekdownloaddiensten. Het programma was lange tijd de enige manier om de software op Apple-producten te updaten. Het assortiment van de iTunes Store werd in de beginjaren rap uitgebreid naar games, films, boeken, podcasts en andere media. Apple is al enige tijd bezig om deze onderdelen op te breken naar eigen apps. Met de definitieve overstap van iTunes naar Apple Music hoopt het bedrijf bovendien in te spelen op de verschuiving in de markt van muziekdownloads naar muziekstreaming.

• By Trizomu
      Apple zal maandag aankondigen dat muziekapp iTunes gaat verdwijnen, schrijft Bloomberg in een vooruitblik op Apples Worldwide Developers Conference (WWDC) van volgende week.

Het bedrijf zou volgens Bloomberg van plan zijn om iTunes ook op MacOS te vervangen door de apps Music, TV en Podcasts, zoals eerder al op iPhones en iPads gebeurde. Updates en andere aanpassingen aan het apparaat kunnen vanaf dat moment worden uitgevoerd via de Apple Music-app.
      De muziekapp iTunes werd in 2001 geïntroduceerd als antwoord op illegale muziekdownloaddiensten. Het programma was lange tijd de enige manier om de software op Apple-producten te updaten. Het assortiment van de iTunes Store werd in de beginjaren rap uitgebreid naar games, films, boeken, podcasts en andere media. Apple is al enige tijd bezig om deze onderdelen op te breken naar eigen apps. Met de definitieve overstap van iTunes naar Apple Music hoopt het bedrijf bovendien in te spelen op de verschuiving in de markt van muziekdownloads naar muziekstreaming.

Toon volledig nieuwsbericht
    • By penduraman
      Alsjeblieft, iedereen, vertel me hoe ik de Apple Mail-bestanden kan migreren naar PST op de Mac-computer, ik heb daar veel e-mails over.
    • By mimidelahaye
      Beste
      Ik heb een probleem ,de Ipad 11 van mijn vriend geeft steeds de melding dat zijn apple ID niet is geactiveerd. (Support via mij bij apple if aanvragen met  zijn apple ID lukt niet omdat deze niet is gekend bij Apple
      Het probleem is voortgekomen door waarschijnlijk alle verificatie niet tijdig op de locatie (mail en gsm) toekwamen en het aantal hierdoor was bereikt.
      Ik werk niet met deze software heb wel een tablet (android) en Pc.
      Ik zou graag weten wat de beste manier is om deze Ipad  opnieuw in te stellen zodanig dat deze alle mogelijkheden geeft die beschikbaar zijn.
      Met vriendelijke groeten en dank bij voorbaat

• Create New...