Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Hoe werkt achteraf betalen met Klarna eigenlijk?

AlCo
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Forumdiscussie: Hoe werkt achteraf betalen met Klarna eigenlijk?

Gebruiker: Jeroen23
Hey allemaal! Ik heb laatst gehoord van Klarna en dat je daar achteraf kunt betalen. Maar hoe werkt dat precies? Is het veilig? En kan ik dan echt pas betalen als ik het product heb ontvangen? Alvast bedankt voor de uitleg!

Expert: Marieke, Financieel Consultant
Hoi Jeroen! Goed dat je het vraagt, het is een beetje verwarrend als je het voor het eerst tegenkomt. Achteraf betalen met Klarna is eigenlijk heel simpel en kan heel handig zijn.

Hier is hoe het werkt:

1. Kies Klarna bij je bestelling: Wanneer je online winkelt en je komt op de betaalpagina terecht, kies je voor Klarna als betaalmethode. Je ziet vaak de optie "Betaal later" staan.

Producten ontvangen: Na je bestelling hoef je niets te betalen totdat je het product ontvangt. Dat betekent dat je het eerst kunt bekijken en beslissen of je het wilt houden. Dit is handig omdat je zo niet voor verrassingen komt te staan!

Betalen: Zodra je het product hebt ontvangen, krijg je een e-mail met een betaalverzoek van Klarna. Je hebt meestal 14 tot 30 dagen de tijd om te betalen. Dit hangt af van de winkel en de voorwaarden van Klarna.

Veiligheid: Klarna is veilig! Je hoeft je geen zorgen te maken over je gegevens. Ze hebben goede beveiliging, en als er iets misgaat met je bestelling, kun je altijd contact opnemen met Klarna.

Voorbeeld:

Stel, je koopt een paar sneakers voor €100. Je ontvangt ze, kijkt of ze goed passen en je vindt ze heel leuk. Binnen 14 dagen ontvang je de rekening van Klarna. Als je besluit dat je ze terug wilt sturen, hoef je niks te betalen. Maar als je ze houdt, maak je het bedrag simpelweg over van je bankrekening.

Hoop dat dit het meer duidelijk maakt! Laat maar weten als je nog meer vragen hebt.

Reacties:

Gebruiker: Lisa88
Wow, dat klinkt echt super handig! Maar wat als je vergeet te betalen binnen die 14 dagen?

Gebruiker: Marloes78
Dan krijg je meestal een herinnering van Klarna. Maar het is wel slim om op tijd te betalen, anders kunnen er extra kosten bij komen.

Gebruiker: Tim_met_haar
Ik heb dit eerder gedaan en het werkt echt fijn. Ben wel eens vergeten te betalen, maar ze sturen een sms als reminder. Echt chill!

Bedankt voor het uitleggen! Maar zijn er winkels die het niet aanbieden?

Ja, Jeroen! Niet elke webshop biedt Klarna aan. Je ziet het vooral bij grotere merken en online warenhuizen. Maar als je het ziet staan, kun je het meestal proberen.

Gebruiker: Sophie10
Ik vind het ook nog wel eens spannend, vooral met duurdere aankopen. Wat als je het product terugstuurt? Verlies je dan geld of zo?

Nee, als je het product terugstuurt, vervalt je verplichting om te betalen. Maar zorg ervoor dat je dit binnen de retourtermijn doet!

Gebruiker: Tim_met_haar
En als je het product kwijtraakt tijdens de verzending? Dat is iets waar ik me soms druk om maak.

Goede vraag, Tim! In dat geval is het aan de winkel om het probleem op te lossen. Klarna kan je daar ook bij helpen. Betalen hoeft niet zolang jij je aan de regels houdt.

Super bedankt, iedereen! Dit heeft enorm geholpen. Ik ga het eens uitproberen!

Gebruiker: Lisa88
Have fun met shoppen! 😊

Zorg dat je niet te veel koopt, ik heb daar wel ervaring mee! 😅

Gebruiker: Sophie10
Haha, herkenbaar Marloes! Gewoon productjes kopen die je echt nodig hebt. Succes, Jeroen!

Zo zie je maar, achteraf betalen met Klarna is een handige manier van online shoppen. Zorg ervoor dat je het goed snapt en dan kan je het slim gebruiken!

Lees het volledige bericht hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Trump en Epstein – Wat weten we nu? Gebruiker: Jan123 Hey, ik zag iets over Donald Trump en Jeffrey Epstein in het nieuws. Wat is het verhaal daarachter? Was Trump close met Epstein? Expert: LisaTheHistorian Goed dat je vraagt, Jan! Het hele verhaal over Trump en Epstein is eigenlijk best complex en er zijn veel verschillende meningen over. Laten we even de basis bekijken. Donald Trump en Jeffrey Epstein kenden elkaar al sinds de jaren ’80. Ze waren vaak op dezelfde sociale evenementen, vooral in New York en Palm Beach. Uit recent ontdekte video’s en foto’s blijkt nu dat Epstein op Trump’s huwelijk met Marla Maples in 1993 aanwezig was, wat veel mensen niet wisten. Daarnaast is er footage van een Victoria’s Secret-modingshow in 1999 waar Trump en Epstein samen lachen en met elkaar praten. Veel mensen aanvaarden dat Trump in het verleden een bepaalde vriendschap met Epstein had, maar het is wichtig om te vermelden dat Trump nooit officieel beschuldigd is van enig verkeerd gedrag met Epstein of in verband met Epstein’s misdaden. Ze zouden echter in de mid-2000s klappen hebben gekregen vanwege een vastgoeddeal. Kortom, terwijl ze vrienden leken te zijn, is het belangrijk om te vermelden dat Trump in een interview over Epstein ooit zei dat hij "een geweldige gast" is. Later, toen Epstein in de problemen kwam, beweerde Trump dat hij Epstein uit zijn club had geschopt wegens "creepy gedrag". Hopelijk geeft dit je wat meer helderheid! Reacties: Karin88: Wow, ik wist niet dat Epstein op dat huwelijk was. Slecht nieuws voor Trump of niet? Piet_praat: Ja, maar als je kijkt naar de tijdlijn, bij de meeste beroemdheden zijn er als het goed is vrienden die later in de problemen komen. Zegt niet altijd iets over hem. Marcel_1985: En nogmaals, Trump is nooit aangeklaagd in verband met Epstein. Ze waren gewoon bekende mensen die in dezelfde kringen verkeerden. Sophie_Loves: Helemaal mee eens, Piet! Je ziet vaker dat beroemdheden af en toe met de verkeerde mensen omgaan. JorisDeScherp: Karin, ik denk dat het zeker slecht nieuws is als je jezelf probeert schoon te houden. Mensen blijven hier het verband leggen, zelfs zonder bewijs. Anneliesje: Ja, maar zo’n geschiedenis kan je reputatie gewoon schade toebrengen. Ongeacht of hij schuld heeft of niet. Karin88: Zeker, Anneliesje. Het lijkt erop dat het voor altijd aan hem zal blijven kleven, hoe hij het ook draait of keert. Piet_praat: Dat maakt de politiek zo ingewikkeld. Mensen zullen altijd proberen een connectie te trekken, ook al zijn de feiten niet zo duidelijk. Marcel_1985: Dat is waar, maar zoals ik al zei, Trump heeft niets misdaan dat met Epstein te maken heeft volgens wetshandhavingsautoriteiten. Het is allemaal roddel en speculatie. Sophie_Loves: Dat past mooi in het grote plaatje. Het lijkt tegenwoordig wel alsof je vrienden met iemand moet zijn, dat je verantwoordelijkheid kunt dragen voor hun daden. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Grand Prix van Monaco kijken met VPN MarkNL: Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik wil de Grand Prix van Monaco kijken van 23-25 mei, maar ik ben op reis en heb geen toegang tot de officiële streams. Weet iemand hoe ik dit gratis en met een VPN kan doen? Alle tips zijn welkom! F1Fan88: Hé Mark! Geen zorgen, je kan het makkelijk regelen met een VPN! Een VPN (Virtual Private Network) laat je toe om je internetverbinding te versleutelen en je IP-adres te maskeren, zodat het lijkt alsof je in een ander land bent. Dit is super handig als je bijvoorbeeld toegang wilt tot streams die in jouw regio niet beschikbaar zijn. Ik gebruik zelf PIA VPN (Private Internet Access). Het is echt mijn favoriete keuze! Het heeft een goede snelheid en is erg stabiel, wat belangrijk is tijdens een race. Bovendien werkt het goed met zowel Nederlandse als buitenlandse streams, en je kunt het makkelijk op al je apparaten installeren (laptops, smartphones, tablets, je naam het maar). Dus, je zou met PIA VPN gewoon je locatie kunnen instellen op Nederland of een ander land waar de race online is, en je kunt gewoon genieten! Laat het me weten als je hulp nodig hebt met het opzetten! JannaF1: Hey Mark, ik gebruik ook PIA! Echt top spul. Geen problemen met Viaplay of F1TV. Allemaal soepel! KevinRacingFan: Werkt PIA ook op smart TV? Of moet je het per se via je laptop doen? F1Fan88: Ja, je kunt PIA ook op je smart TV installeren, als je TV dat toelaat! Vaak kan het via een app-store of door het op je router te zetten. Superhandig! GertJ: Waarom niet gewoon een gratis VPN? Die zijn toch ook fijn? JannaF1: Haha, geloof me, gratis VPN’s zijn vaak sloom of vallen uit tijdens de race… Heb ik zelf ook ondervonden. PIA is het eerlijk waard, geloof me. LauraV: Hey, ik heb PIA nog niet geprobeerd, maar ik hoorde dat je het ook kan combineren met een abonnement op F1TV. Klopt dat? F1Fan88: Ja, dat klopt helemaal! Gewoon je VPN aanzetten, dan kun je F1TV overal kijken, echt ideaal! RickTheRacer: Zou je PIA kunnen gebruiken om content te unlocken op andere streamingsites, zoals Netflix of Disney+? F1Fan88: Zeker weten! PIA werkt ook met veel streamingdiensten. Je kunt dus ook andere series en films kijken tijdens het wachten op de volgende race! MarkNL: Bedankt voor alle tips, allemaal! Ik ga PIA gelijk proberen! Hopelijk kan ik dan de race kijken. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal! Ik heb een probleem met mijn AirDrop. Het werkt gewoon niet, en ik snap niet waarom. Hebben jullie tips of trucs om dit op te lossen? Dankje! TechGuru: Hi iRonnie! AirDrop kan soms best lastig zijn, maar er zijn een paar dingen die je kunt proberen om het werkend te krijgen. Hier zijn wat tips: Controleer of je Bluetooth en Wi-Fi aanstaan. AirDrop gebruikt beide verbindingen. Zorg ervoor dat ze aan staan op je apparaat. Zet “Niet storen” uit. Als “Niet storen” aanstaat, ontvang je geen meldingen van AirDrop. Dus zorg ervoor dat die uit staat. Controleer de zichtbaarheid. Als je AirDrop op alleen ‘Contacten’ hebt staan, kan het zijn dat je tweede device niet herkend wordt. Zet het op ‘Iedereen’ om het makkelijker te maken. Herstart je apparaten. Soms lost een simpele herstart van je iPhone of iPad ook veel op. Update je software. Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van iOS hebt. Oude software kan soms problemen veroorzaken. Probeer deze stappen eens en laat ons weten of het werkt! AppleEva: Dank je, TechGuru! Heb precies hetzelfde probleem. Ik heb al geprobeerd om te updaten, dus dat zal het niet zijn. Maar ik ga die andere tips zeker proberen! iRonnie: Thanks voor de tips, TechGuru! Ik zal ze uitproberen. Ik had helemaal niet aan "Niet storen" gedacht. Gaaf dat je dat zei! GadgetGuy: Er is ook een kans dat je AirDrop gewoon niet ingesteld is op alle apparaten. Soms moet je ook je netwerkinstellingen resetten. Ga naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Reset netwerkinstellingen. Maar let op, je moet dan je Wi-Fi wachtwoorden opnieuw invoeren. GeekyGert: Even een vraagje… als je AirDrop gebruikt, kun je dan ook foto’s versturen van je Mac naar je iPhone? Of is het alleen tussen iPhones? TechGuru: Ja, je kunt ook van je Mac naar je iPhone AirDrop-en! Het werkt hetzelfde als tussen iPhones. Zorg ervoor dat beide apparaten op hetzelfde netwerk zitten en dat ze ook dicht bij elkaar zijn. AppleLover: Ik had een soortgelijk probleem met mijn iPad. Wat hielp was om mijn achtergrond apps te sluiten. Soms blijft er iets draaien dat AirDrop kan verstoren. iRonnie: Dat is een goeie tip, AppleLover! Ik ga ook eens kijken of dat helpt. Bedankt! SimonSays: Wow, dat van "niet storen" had ik ook nooit gedacht! Ik zal ook eens kijken of mijn AirDrop werkt als ik die functie uitzet. Goed om te weten! TechGuru: Fijn om te horen dat je wat aan de tips hebt! Laat ons weten of het gelukt is, en als je nog meer vragen hebt, vraag gerust! We zijn hier om te helpen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Jorandh heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...