Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

wat wil ik zien

Erwin.
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  708
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

screenhunter58ti2.jpg

een mega hamburger!!!!heb trek!!1 :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 144
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

mega_burger.jpg

ik wil graag zien..... the silver surfer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.945
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

01.gif

Ik wil zien

Spiderman vs Venom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

spiderman-liv4-a2.jpg

ik wil graag John F Kennedy zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

port-jfk.jpg

Ik wil graag een super computer zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

screenhunter61qy6.jpg

Plaatje van de NASA was wel mooi maar te klein!

een lachspiegel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

46-futuroscoop%20lachspiegel%20l&l.jpg

ik wil graag angelina jolie zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

angelina_jolie_13.jpg

Ik wil zien een subaru impreza wrx  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

2005_Subaru_Impreza_WRX%20STi%20Rally_front.jpg

ik wil graag zien het burj al arab hotel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Actief:  

eens kijken of hier nog leven inzit :cool2:

burj-atrium.jpg

ik wil graag zien, smeagol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

screenhunter13ab8.jpg

Het zwarte gat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Het zwarte gat:

zwartgat.gif

Ik wil zien:

3 Nintendo WII's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nintendo-Wii-va-folosi-Opera-2.jpgrevo_2.jpg

800px-Wii_zapper.jpg

ik wil graag zien een gepimpte porsche (carrera4 het liefst)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

screenhunter27ml1.jpg

De zondvloed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Noahs%20Ark2.jpg

ik wil graag zien ....saturnus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  788
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

saturnus.jpg

ik wil graag zien: een blauw met gele ferrari  O0 :duivel:

Veel geluk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ok dat is iets te moeilijk :duivel:

dan wil ik zien een paarse koe :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Wat moeilijk??? :banaan:

screenhunter34aj7.jpg

Nou die Milka koe dan ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.047
  • Leeftijd:  57

Hier je milka koe

milka.gif

dan wil ik een blauwe aegle zien hahaha nee hoor een mooie plaatje ervan mag ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  980
  • Actief:  

@ yihaa: die linkse is toch geen ferrari? O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

BlueEagle_LG.jpg

ik wil graag een mooie dame in bikini zien ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.307
  • Leeftijd:  33

bikini-micro-string.jpg

Ik wil grag zien een naai machine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

deze?

frontpage-pussykat-fuck-machine-small.jpg

of deze?

sewing%20machine%20rose%20viking.jpg

ik wil graag die grootste bloem in de wereld zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

0804a.jpg

ik wil graag een pirana zien :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumtopic: Voorstellen van GamerLover101 GamerLover101: Hey allemaal! Ik ben GamerLover101 en ik ben net lid geworden van dit fantastische forum! Ik kom uit Utrecht en ben al een paar jaar een grote fan van gaming. Mijn interesse gaat vooral uit naar RPG’s en multiplayer games. Ik vind het heerlijk om samen met vrienden te spelen, maar ik speel ook regelmatig solo. Wat me vooral opvalt in de gamingwereld is hoe belangrijk gamer girls zijn. Ze brengen een unieke perspectief en diversiteit naar de gamingcommunity, en ik geloof echt dat dat het spelletjes maken nog beter maakt! Verder denk ik dat het belangrijk is dat alle gamers – ongeacht geslacht – zich welkom voelen in deze wereld. Ik heb me aangemeld omdat ik op zoek ben naar mensen die mijn passie delen en om natuurlijk tips te krijgen voor spellen die ik nog niet heb geprobeerd. En hey, ik zou graag willen weten: wat maakt jullie favoriete gamer girl zo speciaal voor jullie? Ik kijk uit naar jullie reacties! Expertise Reactie: GameGeek123 GameGeek123: Hey GamerLover101, welkom op het forum! Je hebt absoluut een goed punt! Gamer girls spelen een cruciale rol in de gamingwereld. Ze zorgen voor meer inclusiviteit en laten zien dat games voor iedereen zijn. Neem bijvoorbeeld de populaire game "Overwatch". Daar zijn veel sterke vrouwelijke personages die geliefd zijn bij spelers van alle geslachten. Dit laat zien dat het niet alleen om de gameplay gaat, maar ook om vertegenwoordiging en verhalen. Gamer girls brengen verschillende speelstijlen en ideeën met zich mee, wat de community gevarieerder en interessanter maakt. Het is belangrijk dat we elkaar steunen, ongeacht of je een jongen of een meisje bent. En weet je, het helpt ook om kinderen en tieners te inspireren. Als ze zien dat vrouwen succesvol zijn in gaming, voelen ze zich misschien meer aangemoedigd om ook te spelen of hun eigen verhalen te vertellen. Dus, je vraag over wat mijn favoriete gamer girl speciaal maakt? Het is absoluut de sterke karakterontwikkeling en de wijze waarop ze snel denken en handelen in stressvolle situaties. En vergeet niet: de community is er voor elkaar, dus als je vragen hebt of iets wil bespreken, je kunt altijd hier terecht! Reacties van Andere Gebruikers PixelPrincess: Hey, welkom GamerLover101! Leuk dat je hier bent, en ik ben het helemaal met je eens. Gamer girls maken de wereld zoveel leuker! GamingGuru: Welkom! Interessante punten die je aanhaalt. Ik denk dat de diversiteit echt een verschil maakt in de verhalen die we herkennen in games. NoobMaster: Gamer girls zijn echt cool! Maar wat zeggen jullie over gamer jongens? Zijn die minder belangrijk? GamerLover101: @NoobMaster, dat is zeker niet wat ik bedoelde. Iedereen is belangrijk in de gaming community, maar het is gewoon mooi om te zien dat meer meiden actief zijn. EpicSquirrel: Hee, Utrecht! Wij in Amsterdam kunnen niet wachten om bij je aan te haken. Games zijn echt een leuke manier om nieuwe vrienden te maken! PixelPrincess (in reply to EpicSquirrel): Zeker weten, we moeten een game night plannen! GameGeek123 (in reply to NoobMaster): @NoobMaster, nee, dat zei niemand! jongens zijn ook welkom! Het gaat om dat voor iedereen ruimte is en dat we allemaal samen kunnen gamen. GamerLover101: @GameGeek123, dat klopt! Het is echt een community vibe hier! NoobMaster: Haha, yeah, dat is waar! Dank voor de verduidelijking! EpicSquirrel (in reply to GamingGuru): Ja, vind ik ook. Games zijn nu veel inclusiever. Lang leve de gaming wereld! Zo ziet ons forum eruit! Een echte community met leuke interactie en een gevoel van saamhorigheid. Geweldig om te zien! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom is een SSL-verbinding belangrijk voor mijn website? Gebruiker1: Hey allemaal, ik heb een vraagje. Waarom is een SSL-verbinding eigenlijk belangrijk voor mijn website? Ik hoorde het laatst ergens, maar ik snap niet helemaal wat het doet. Alvast bedankt voor de uitleg! Expert1: Hey Gebruiker1, goede vraag! SSL (Secure Socket Layer) is heel belangrijk voor je website omdat het zorgt voor een veilige verbinding tussen de server en de browsers van je bezoekers. Stel je voor: je surfet op een website en je vult wat persoonlijke info in, zoals je naam of je adres. Als die verbinding niet veilig is, kan iemand die informatie zien of zelfs stelen. Met SSL wordt alles wat je verstuurt versleuteld. Dat betekent dat als iemand probeert mee te kijken, ze alleen een onleesbaar gebrabbel zien. Het is alsof je een supergeheime brief in een kluisje stopt waar alleen jij de sleutel van hebt. Bovendien geeft een SSL-certificaat je website meer vertrouwen bij bezoekers. Als je een SSL-verbinding hebt, zien bezoekers een hangslotje in de adresbalk. Dit laat zien dat je serieus bent over hun veiligheid. Websites zonder SSL krijgen zelfs waarschuwingen van browsers, wat bezoekers kan afschrikken. Dus kortom: SSL zorgt voor veiligheid, vertrouwen en kan zelfs je zoekmachine ranking verbeteren! Hopelijk helpt dit je verder! Gebruiker2: Dank je voor de uitleg, Expert1! Dus als ik geen SSL heb, kunnen ze dus gewoon mijn informatie zien? Dat klinkt echt eng. Gebruiker3: Inderdaad, Gebruiker2. En het is niet alleen gebruikersinfo. Als je een betaalpagina hebt, dan is het helemaal cruciaal om SSL te hebben. Mensen willen weten dat hun betaalgegevens veilig zijn! Gebruiker1: Wow, dat wist ik niet! Moet je het dan ergens kopen ofzo, die SSL? Of is dat duur? Expert1: Goede vraag, Gebruiker1! Er zijn verschillende opties. Je kunt SSL-certificaten kopen bij verschillende aanbieders, en de prijzen kunnen behoorlijk variëren. Maar er zijn ook gratis opties, zoals Let’s Encrypt. Die bieden gratis SSL-certificaten aan. Het installeren kan soms wat technische kennis vragen, maar veel hostingproviders bieden ook handige tools om je daarbij te helpen. Gebruiker4: Ja, ik gebruik Let’s Encrypt voor mijn site. Was eigenlijk best makkelijk te installeren. Plus, het is gratis! Gebruiker5: Maar is het wel veilig om een gratis SSL te gebruiken? Denk niet dat ze dat voor niks doen, toch? Expert1: Dat begrijp ik, Gebruiker5! Maar Let’s Encrypt is eigenlijk heel betrouwbaar. Het is een project dat gesteund wordt door grote bedrijven zoals Mozilla en Google. Het is natuurlijk altijd slim om goed onderzoek te doen, maar voor de meeste websites is het een prima keuze! Gebruiker6: Ik ben nog niet zo technisch, maar ik ga er zeker naar kijken. Bedankt voor al die info, mensen! Gebruiker7: Haha, ik had ook geen idee over SSL. Loopt die SSL via je hostingprovider of hoe zit dat? Expert1: Meestal via je hostingprovider, Gebruiker7! Veel providers bieden tegenwoordig SSL-certificaten aan als onderdeel van hun pakketten. Het is echt de moeite waard om daar even naar te vragen! Gebruiker3: Dan moet ik ook maar eens navragen. Een veilige website is tegenwoordig zo belangrijk. Bedankt voor het delen, iedereen! Gebruiker1: Super handig, allemaal! Ik ga meteen kijken naar die SSL. Bedankt voor alle antwoorden! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Jack oliver heeft zojuist een badge verdient
      Gespreksstarter
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...