leonpwner Geplaatst December 13, 2006 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/06 Status: Offline Actief: Februari 28, 2012 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 13, 2006 Halloo!! Ik heb op de torrents sites Webdesign 3 gevonden.. weet iemand.. of deze WEL php ondersteunt? want iemand hier op deze site had een php iets voor mij gemaakt voor een offert (waarvoor nog erg bedankt ) maar bij webdesign 2 geeft hij dat zegmaar niet weer en kan je het niet invullen.. kan dat bij webdesign 3 wel? Gr leon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Erwin. Geplaatst December 14, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst December 14, 2006 dat weet ik niet maar heb jij het complete adobe CS2 pakket ? daarin zit Golive in das een makkelijk programma voor php Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie