Warko Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 4, 2007 Hallo, Ik heb een vraag ik heb vanmiddag bittornado gedownload en wilde pirates of the caribbean dead mans chest downloaden maar het gaat (in mijn ogen) nogal erg sloom ik heb mn windows firewall uitgezet en poorten los gezet maar nog werkt het niet. Dit is overigens bij mij met alle download programma's :'( (behalve kleine bestanden) http://img266.imageshack.us/my.php?image=bittornadouh4.png Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
ma.blok Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Februari 4, 2007 Hoi, Welke router heb je? Kijk eens of er in je router een firewall aanwezig is. Kan een deel van je probleem zijn. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Warko Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 4, 2007 Ik heb Sweex Lc 000070 router maar hoe zou ik daarin kunnen kijken of daar nog een firewall aanwezig is? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
ma.blok Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Februari 4, 2007 Ga ik even voor je zoeken. Ben er zo weer Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
ma.blok Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Februari 4, 2007 Hoi, Heb nog wat info nodig. Met welke provider internet je? Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Warko Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 4, 2007 Chello Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
ma.blok Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Februari 4, 2007 Je bevestigd mijn vermoeden. Voor veel sites die je bezoekt moet je een vast IP adres hebben en bij chello heb je geen vast IP adres. Lees deze topic maar eens helemaal en kijk of je hetzelfde probleem hebt. http://www.chelloo.com/forum/index.php?topic=17056.0 Ligt het niet hieraan zul je in je firewall instellingen moeten wijzigen. Hoor het wel Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Warko Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 4, 2007 ok zal ik doen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Warko Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 4, 2007 hmz staat in die topic niet erg veel boeiends volgens mij maar is http://www.portforward.com/networking/static-xp.htm om een vast IP aantemaken zoals jij dat zeg? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
ma.blok Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Februari 4, 2007 Hoi, Portforwarding betekend dat je een poort open zet voor een programma. Om dat te doen moet je een aantal zaken instellen in je router. Dat kan via deze site. Maar als ik je goed begrepen heb had je toch al poorten open gezet? Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Warko Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 4, 2007 ja klopt poorten heb ik open gezet maar dit was volgens mij wat anders maar aangezien dat het ook niet is hmz kom ik niet echt verder :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
ma.blok Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Februari 4, 2007 Hoi, Je kunt het via die site proberen. Ik heb in iedergeval je router er tussen zien staan. Klik eerst eens op static ip. tis wel allemaal in het engels maar er zit ook een handleiding met plaatjes bij. Als je eenmaal een statisch adres hebt klik je op portforwarding en dan op setup (click here to automatily....) Daar kun je op merk je router zoeken (die staat er tussen, weet ik zeker) vervolgens kom je in een scherm waar je programma's ziet staan, klik op het programma die je wilt portforwarden en het zou geregeld moeten zijn. Hoor het wel Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie