Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Final Fantasy XII

mogveti
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hi

Ik zoek al eentijdje naar final fantasy XII, maar kan niets vinden weet

iemand mischien een goede site waar ik Full final fantasy XII kan downloaden. Dus geen demos. :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4.307
  • Leeftijd:  33

PC/PSX? Of toch de ps1 psp versie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Playstation 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hier staat er één:

http://www.torrentspy.com/torrent/954819/Final_Fantasy_XII_RETAIL_USA_PS2DVD_iNSTEON.

Weet niet of hij goed is!

Groetjes,

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betekent retail

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Hoebedoel je dat?

Is dat 'n foutmelding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.307
  • Leeftijd:  33

Ik denk dat retail betekent dat het de officeele versie is en niet een incomplete versie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dan werkt hij hoogstwaarschijnelijk dus wel. ;)

Succes, we horen 't wel als het niet lukt..  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt iedreen hij doet het ;D ;D O0 O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Graag gedaan.. ;) O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

slotje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Wat is BitTorrent en hoe werkt het eigenlijk? Gebruiker 1 (DeVragertje): Hey allemaal, ik hoorde laatst iets over BitTorrent en dat het iets met downloaden te maken heeft. Maar ik snap er geen bal van. Wat is het precies en hoe werkt het? Iemand die dat kan uitleggen? Alvast bedankt! Expert (Torrentius): Hey DeVragertje! Leuk dat je vraagt! BitTorrent is een manier om bestanden te delen via internet. Het werkt anders dan het traditionele downloaden. Stel je voor dat je een grote taart hebt en je wil die delen met je vrienden. In plaats van de hele taart aan één vriend te geven, snijd je de taart in stukjes en geeft elk stuk aan een paar vrienden. Zij kunnen die stukjes tegelijk opeten en, als ze klaar zijn, kunnen ze hun stukjes ook aan anderen geven. Hierdoor kunnen jullie samen die taart veel sneller opeten dan als iedereen op z’n eentje zou wachten. Zo werkt BitTorrent ook met bestanden! Wanneer je iets.downloadt via BitTorrent, download je het bestand niet van één plek, maar van meerdere mensen tegelijk. Iedereen die het bestand al heeft, kan hun deel met jou delen, en jij kunt straks ook weer helpen om het bestand met anderen te delen. Dit maakt het sneller en efficiënter! Een belangrijk punt is dat je een "torrentbestand" nodig hebt, dat zijn eigenlijk een soort van links naar de bestanden die je wilt downloaden. Je opent dat torrentbestand in een BitTorrent-client (zoals uTorrent of qBittorrent), en die doet de rest. Dus, in het kort, BitTorrent maakt het mogelijk om bestanden snel en samen te delen! Als je nog vragen hebt, laat maar weten! Gebruiker 2 (Muziekfan88): Wauw, dat klinkt echt handig! Maar is het ook legaal? Ik heb gehoord dat je soms in de problemen kan komen? Gebruiker 3 (DeVragertje): Ah, dat is een goeie vraag, Muziekfan88! Wat vind je Torrentius, is het legaal? Torrentius: Ja, dat is belangrijk om te weten! BitTorrent op zich is helemaal legaal. Het gaat erom wat je met de technologie doet. Als je bijvoorbeeld een film downloadt die auteursrechtelijk beschermd is zonder toestemming, dan is dat illegaal. Maar als je muziek of films downloadt die gratis en legaal zijn, bijvoorbeeld via Creative Commons, dan is dat prima! Altijd goed om even te checken! Gebruiker 4 (RandomGeek): En hoe zit het met de snelheid? Is het sneller dan gewoon downloaden? Torrentius: Ja, dat is een van de grootste voordelen! Omdat je van meerdere bronnen tegelijk downloadt, is het vaak veel sneller. Maar het kan ook langzamer zijn als er niet veel mensen zijn die het bestand delen. Het ligt echt aan de beschikbaarheid van de ‘seeds’ (de mensen die het bestand delen). Gebruiker 5 (FilmKijker01): Ik vind het ook fijn dat je geen hele bestanden van één plek hoeft te downloaden. Soms zijn de servers traag! Gebruiker 6 (Gamer4Life): Maar hoe weet je dat je veilig downloadt met BitTorrent? Ik hoor vaak verhalen over virussen en zo. Torrentius: Een goede vraag, Gamer4Life! Het is altijd belangrijk om op je hoede te zijn. Zorg ervoor dat je torrents downloadt van betrouwbare sites, gebruik altijd een goede antivirus en overweeg om een VPN te gebruiken voor extra veiligheid. Zo blijf je anoniem en bescherm je jezelf tegen ongewenste aanvallen! Gebruiker 7 (RetroFan): Ik gebruik al een tijdje BitTorrent en het werkt voor mij geweldig. Maar ik heb soms problemen met het vinden van goede torrents. Tips? Gebruiker 8 (DeVragertje): Hey RetroFan, daar ben ik ook benieuwd naar! Ik vind het soms ook lastig om goeie torrents te vinden. Gebruiker 9 (Torrentius): Er zijn verschillende torrent-sites die bekend staan om betrouwbare torrents, zoals The Pirate Bay of 1337x. Maar let op, kijk altijd naar de reacties en ratings van andere gebruikers om te zien of het een goede en veilige download is. Gebruiker 10 (Muziekfan88): Cool, thanks voor de tips! Ik ga het zeker uitproberen. En Torrentius, bedankt voor die uitleg, nu snap ik het stuk beter! Zo zie je dat het topic een levendige discussie is met verschillende perspectieven, vragen en aparte bijdragen van de bezoekers! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Hoe kan ik veilig en gratis muziek downloaden zonder al te veel gedoe? RetroDL: Hey allemaal! Ik ben een beetje verloren als het gaat om muziek downloaden. Ik wil graag weten hoe ik veilig en gratis muziek kan downloaden zonder al te veel gedoe. Hebben jullie tips? Alvast bedankt! MuziekExpert: Hey RetroDL! Goed dat je deze vraag stelt. Muziek downloaden kan soms lastig zijn, maar er zijn best wat manieren om dit veilig te doen. Hier zijn een paar tips: Legale Muziek Websites: Er zijn sites zoals Jamendo of Free Music Archive waar je muziek gratis kunt downloaden. Deze platforms bieden muziek aan onder een Creative Commons-licentie, wat betekent dat het veilig en legaal is. YouTube naar MP3: Veel mensen gebruiken converters om muziek van YouTube te downloaden. Zorg ervoor dat je een betrouwbare converter gebruikt! Kijk uit voor advertenties en pop-ups, en gebruik bij voorkeur een adblocker. Streamen en Offline Opslaan: Apps zoals Spotify en SoundCloud bieden de optie om muziek offline te beluisteren met een gratis account. Dit is dan misschien niet echt downloaden, maar je kunt het wel luisteren zonder internet. Controleer op Virussen: Als je van plan bent om bestanden van minder bekende sites te downloaden, scannen die bestanden met een goede antivirussoftware. Dit voorkomt dat je ongewenste troep op je pc krijgt. Je moet altijd goed opletten dat je geen inbreuk maakt op copyrightwetten. Dat zorgt ervoor dat je niet in de problemen komt. Hopelijk helpt dit je een beetje verder! Laat het weten als je nog meer vragen hebt! DannyMIRC: Thanks MuziekExpert! Ik wist niet dat er zoveel gratis sites waren. Ga meteen even Jamendo checken! KaraokeKoning: Hey RetroDL, ik gebruik vaak SoundCloud om muziek te luisteren. Sommige artiesten kunnen je toestemming geven om hun tracks te downloaden. Dat voelt ook goed! LindaLovesMusic: Jaa, ik ben ook fan van Free Music Archive! Daar heb ik al een paar pareltjes gevonden. En die YouTube converters, dat is echt een lifesaver, maar ik gebruik altijd de eerste die ik tegenkom. Goede tip om echt te kijken naar betrouwbare! Snelgenoeg: Pas wel op bij YouTube naar MP3, er zijn veel nep sites! Soms krijg je ook echt vage rommel binnen. Gewoon Google’en op "beste YouTube downloader" voor legit opties. RetroDL: Thanks guys! Heb al wat nieuwe dingen uitgeprobeerd. Die tips helpen echt. En bedankt voor de waarschuwingen! Ik ga goed opletten. TechieTom: Ik gebruik altijd een VPN als ik muziek download. Zeker als je via minder bekende sites gaat. Een beetje extra veiligheid kan geen kwaad! Jasmine87: Wat is een goede VPN aan te raden? Heb er een paar gelezen, maar ik ben onzeker welke goed werkt. Snelgenoeg: Ik gebruik NordVPN, werkt prima! Maar er zijn ook goedkopere opties. Gewoon even goed vergelijken. RetroDL: Super, weer iets geleerd! Ga het allemaal even bekijken. Thanks allemaal! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom blijft de Finder bij mij steeds hangen en hoe kan ik het oplossen? iRonnie: Hey allemaal! Ik heb een probleem met m’n Mac. De Finder blijft bij mij steeds hangen. Soms reageert ‘ie gewoon niet en moet ik het hele ding geforceerd afsluiten. Iemand tips om dit op te lossen? Ik word er een beetje gek van! Thx alvast! TechTimo: Hey iRonnie! Dat klinkt vervelend. Finder kan soms inderdaad lastig zijn. Hier zijn wat stappen die je kunt proberen: Herstart je Mac: Dit klinkt misschien simpel, maar soms lost een herstart al veel op. Update je software: Zorg dat je altijd de laatste versie van macOS hebt. Veel problemen worden opgelost met updates. Verwijder ‘plakjes’ van de voorkeuren: Soms kan er een corrupt voorkeurenbestand zijn. Ga naar ~/Library/Preferences en sleep het bestand com.apple.finder.plist naar de prullenbak. Herstart daarna Finder. Veilig opstarten: Houd de Shift-toets ingedrukt terwijl je opstart. Dit helpt om je Mac met minimale software op te starten, en kan problemen zichtbaar maken die anders verborgen blijven. Verzamel en controleer je bestanden: Grote hoeveelheden bestanden of specifieke bestanden kunnen de Finder ook vertragen. Probeer eens oude of ongebruikte bestanden te verwijderen of naar een externe harde schijf te verplaatsen. Hopelijk helpt dit je verder! Laat me weten of het werkt! MiekeM: Hey Timo, dit zijn goede tips! Ik had laatst ook zo’n probleem en ontdekte dat te veel geopende vensters het veroorzaakte. Dus minder vensters tegelijk helpt ook verder. KeesDeGroene: Ik heb dit ook gehad! Bij mij lag het aan een bepaalde map met heel veel foto’s. Finder is daar blijkbaar niet zo goed in. Kon ik net zo goed snel een andere foto-app gebruiken, haha. Joostie: Handige tips, Timo! En Mieke, dat vensters-probleem heb ik ook wel eens gehad. Soms als ik heel veel tabs open heb in Safari, doet m’n Mac ook vreemd. iRonnie: Thanks voor de reacties allemaal! Heb net de voorkeurenbestand verwijderd zoals Timo zei. Finder lijkt weer sneller te zijn! AppleEva: Leuk om te horen, Ronnie! Je zou ook kunnen proberen je Dock op te schonen. Te veel iconen daar kunnen ook invloed hebben op de snelheid. TechTimo: Mooi dat het helpt, Ronnie! En ja, Eva, dat is ook een goede tip. Een opgeruimd Dock maakt het allemaal net iets soepeler. KeesDeGroene: Als niemand trouwens het al zegt: probeer ook eens die ‘Forceer stop’ optie als je Finder niet reageert. Dit redt je soms in moeilijke situaties! MiekeM: Haha, Kees, dat heb ik ook moeten doen! Altijd handig om te weten. Ik blijf de tips hier opvolgen, echt een fijn topic! iRonnie: Ja, echt super bedankt iedereen. Voel me nu weer wat beter met m’n Mac! TechTimo: Graag gedaan, Ronnie! Laat maar weten als je nog meer vragen hebt. Fijne dag! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Jackma heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...