spillievd Geplaatst Juli 10, 2007 Bijdragen: 34 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 10, 2007 mijn computer is een tijdje kapot geweest en nu is hij weer hersteld maar het geluid werkt niet. ik heb op dit forum eenzelfde topic gezien en daarbij zeggen ze dat je op start==>computer==>systeem eigenschappen maar ik vind dat nergens. kan iemand mij helpen aub. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 34
impreza010 Geplaatst Juli 10, 2007 Bijdragen: 54 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 10, 2007 Drivers geinstalleerd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 54
spillievd Geplaatst Juli 10, 2007 Bijdragen: 34 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 10, 2007 weet ik niet hoe moet je dat doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 34
spillievd Geplaatst Juli 10, 2007 Bijdragen: 34 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 10, 2007 ja het is opgelost bij mijn apparaatbeer iets geinstalleerd toch bedankt voor de snelle reactie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 34
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie