Spring naar bijdragen

website maken


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  413
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

nu doet me ma veel met fotografie enzo .. dus zegt ze opeens tegen mij: maak jij nou eens een leuke site voor mij .. oke.. hoe?

ik heb dus zojuist webcreator 3 deluxe gekocht en daarmee zal alles wel lukken denk ik .. (morgen even proberen) maar nu lees ik ook allemaal flash dingen enzo? hiermee kan je intro's maken volgens mij? en dat lijkt me wel zo leuk om dat erbij te doen.

mijn vraag nu , hoe kan ik , en met wat , kan ik zelf een intro maken? of iets met flash?

volgende vraag: ik wil geen reclames enzo erop .. dus ik wil best betalen voor de site. maar hoeveel ruimte enz. heb ik nou nodig? en wat gaat me dat kosten? wat kunnen jullie mij aanraden om te doen?

er komen best wel veel foto's op te staan.. dus moet denk ik veel opslag geheugen hebben. maar aan hoeveel zitten jullie te denken?

andere informatie over een site maken is ook welkom (wil niet aan HTML beginnen .. dat lijkt me veel te moeilijk..)

gr. julien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 413
  • Reacties 15
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

als het echt alleen voor foto,s is kan je toch gewoon photobucket nemen ??? of wil je ma er ook nog tekst enz bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  806
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

nu doet me ma veel met fotografie enzo .. dus zegt ze opeens tegen mij: maak jij nou eens een leuke site voor mij .. oke.. hoe?

ik heb dus zojuist webcreator 3 deluxe gekocht en daarmee zal alles wel lukken denk ik .. (morgen even proberen) maar nu lees ik ook allemaal flash dingen enzo? hiermee kan je intro's maken volgens mij? en dat lijkt me wel zo leuk om dat erbij te doen.

mijn vraag nu , hoe kan ik , en met wat , kan ik zelf een intro maken? of iets met flash?

volgende vraag: ik wil geen reclames enzo erop .. dus ik wil best betalen voor de site. maar hoeveel ruimte enz. heb ik nou nodig? en wat gaat me dat kosten? wat kunnen jullie mij aanraden om te doen?

er komen best wel veel foto's op te staan.. dus moet denk ik veel opslag geheugen hebben. maar aan hoeveel zitten jullie te denken?

andere informatie over een site maken is ook welkom (wil niet aan HTML beginnen .. dat lijkt me veel te moeilijk..)

gr. julien

Als je opzoek bent naar een aantrekkelijk hosting pakketje en een domain, kan je ik je SoHosted aanraden. Gunstige prijzen, weinig downtime en goed contact!

Daarnaast als je een website wilt gaan maken raad ik je aan om je wat te gaan verdiepen in html en in jouw geval ook php. PHP is met betrekking tot het maken van fotoalbums echt ideaal.

We horen het wel O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 806

  • Bijdragen:  413
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

bedankt, maar html is toch hartstike moeilijk .. dat is toch voor echte profesionele websites?

in die webcreator kan je heel makkelijk nieuwe pagina's maken enzo .. ik probeer het eerst wel daarmee..

en voor een hosting pakket moet ik nog even verder kijken .. maar wat daar staat is inderdaad niet duur  O0

maar zou je me ook kunnen helpen met flash? ik ben nu adobe flash CS3 profesional aan het downloaden ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 413

  • Bijdragen:  806
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Hardstikke moeilijk is een beetje overdreven, als je er een weekje voor uittrekt ben je al een heel end hoor! Maar je kan het idd ook op jouw manier proberen.

Met flash kan ik je niet helpen helaas, van dat hele actionscript heb ik nog geen kaas gegeten, ik geloof dat duken, sebasjuh en impy daar wel meer van weten.

en even voor je info: jouw website wordt ook html, het verschil is dat jij de html niet schrijft maar het programma dat voor jouw doet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 806

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

eej html is voor ons peanuts dus mocht je egt iets nodig hebben en je kom er niet aan uit helpen we je wel :)

voor hosting zelf zit ik bij www.flexwebhosting.nl

ook niet al te duur en je krijg daar genoeg.

flash is moeilijker als html

ook flash kan ik kijk maar op mijn eigen site www.rwin.info

die site bestaat geheel uit flash

maar om te beginnen is html leuk genoeg kun je genoeg leuke dingen mee doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

www.opensourcecms.com

zoek er een uit en pas aan geld voor al deze mooie dingen :P

als je echt een foto album wil kijk er dan gewoon is een na voor elke site is wel een compleet panel met preset installer voor elke voorkomende server

en zoals al gezecht werd, we helpen elkaar gewoon verder das wat zo gaaf is an forums :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 60

  • Bijdragen:  413
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

hey heel erg bedankt voor alle antwoorden .. ik ben nu gewoon wat aan het proberen met text en links enzo .. het werkt best goed.. alleen wat jij hebt impy is helemaal mooi .. met die tv schermen enzo ..

maar ik zat te denken of ik zelf zo introtje kon maken en daarna gelijk door naar de site.. of gaat dit niet werken?

en zoals ik zag : 15 euro per jaar is niet duur..

heb nu ook adobe flash CS3 gedownload.. ff kijken of ik daar wat mee kan ..

gr. julien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 413

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ja hoor kan,

je maak iets moois in flash

geef aan het eind de optie dat hij bv door moet gaan naar index2.html

moet je wel niet vergeten je home link te linken naar index2.html

anders kom je elke keer bij de flash intro als je op home klik op je site ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  413
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

dat linken komt later wel  :buck: heb net even gekeken naar dat flash programma , snap er niets van  :buck: :buck:

is er nergens een handleiding te vinden over hoe ik nou een leuk projectje kan maken in flash?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 413
Gast sebasjuh

als je makkelijk zo'n flash intro wilt maken kan ik je Flashfile Creator aanraden.

Dat is echt heel erg simpel om een leuke flash intro te maken. Duken heeft ergens nog wel een linkje staan naar zijn creaties (en ik zweer het als hij zoiets kan maken kan de hele wereld het  :P )

En voor zo'n fotoalbum het is maar net wat jij wilt. Als je gewoon een paar plaatjes wilt laten zien op een site dan kan je het al redden met html en is het niet zo heel erg moeilijk. Maar als je echt een fotoalbum wilt hebben dan zal je dat script toch wel in php moeten hebben. En aangezien je nog een beginner bent lijkt het me niet echt dat je zoiets even snel maakt dus dan raad ik je aan om even naar: www.scriptdb.nl te gaan daar bij script in te typen fotoalbum en je krijgt allerlei kant en klare fotoalbum php scripts. Moet je hieruit even zoeken aan jou eisen voldoet en dit gebruiken.

Succes in ieder geval en hou ons op de hoogte van je voorderingen  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

(en ik zweer het als hij zoiets kan maken kan de hele wereld het  :P )

Hahaha..  ;D! Hier heb je zo'n voorbeeld:

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17611.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  413
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

ja kijk .. zo soort introtje moet ik ook hebben .. nu ga ik eens proberen Flashfile Creator te vinden/downloaden .. en kijken of ik daar wat mee kan ..

en dat foto album komt later dan wel .. eerst kijken of me dit lukt..

bedankt voor alle reacties tot nu toe

gr. julien

EDIT: ik heb nu creator pro gedownload.. dit is een programma om een fotoalbum te maken .. teminste.. dat stond erbij ..

zelf zat ik te denken om links een hele rij foto's te zetten .. en als je er op klikt komen ze rechts (rest van de website) in het groot.. weet iemand misschien hoe k dit kan maken ?

en waar moet ik die codes dan invoeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 413

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

lol

flash cool

ik heb ergens een tooltje ken je die swf files weer omzetten naar .fla en dan bewerken

met flash 8 maar er zijn simpele dingen om mee te beginnen

swish bv ook vrij te verkrijgen via torrent en dc++

maar zoals je zegt er is genoeg om het mee te doen maar ik zou even bij een simpel iets blijven anders zie je door de bomen het bos niet meer

Flash4D V.3 Flash Intro Builder

is een van die tooltjes

heb niet zo snel een voorbeeld maar het web staat er vol mee :)

moet even zoeken naar een link :)

die volgd  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 60
Gast sebasjuh

EDIT: ik heb nu creator pro gedownload.. dit is een programma om een fotoalbum te maken .. teminste.. dat stond erbij ..

zelf zat ik te denken om links een hele rij foto's te zetten .. en als je er op klikt komen ze rechts (rest van de website) in het groot.. weet iemand misschien hoe k dit kan maken ?

en waar moet ik die codes dan invoeren?

Dit kan natuurlijk via een supersimpele manier en via een moeilijke maar veel mooiere manier.

De simpele manier is gewoon je maakt een index pagina in html en daar zet je die linker rij foto's in en die laat je linken naar een andere pagina waar dan alle foto's op staan. En de mooiere manier is in php iets maken  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  413
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

dat probleem is nu opgelost:) heb ze allemaal in het klein eropstaan en als je er op klikt worden ze groter..

zal later nog eens kijken of dat word met dat php of html :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 413

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...