gamefreaks Geplaatst Oktober 30, 2007 Bijdragen: 189 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 30, 2007 Hallo ik wil graag games op me mobiel, ik spel voor mobiel gedownload het is een . jar bestand en het kan op mijn mobiel ,dus ik zet hem erop hij staat erop instaleer ik hem op mijn mobiel staat er eerst dit is geen ondertekende aplicatie instalatie vooltooien ja/nee toen heb ik ja getoetst toen stond er geinstalleerd toen wou ik hem openen staat er aplicatie fout WTF wat is dat wie kan mij helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 189
kaasbroodje Geplaatst Oktober 30, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Oktober 30, 2007 op sommige telefoons kan je niet alle spellen spelen dat had ik ook met mij telefoon (sony ericson W200I) toen kreeg ik precies de zelfde foutmelding. terwijl andere spellen gewoon perfect werken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Gast IceCube Geplaatst Oktober 30, 2007 Delen Geplaatst Oktober 30, 2007 wat voor een mobiel heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
gamefreaks Geplaatst Oktober 31, 2007 Bijdragen: 189 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Oktober 31, 2007 ik heb de motorolaV360 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 189
Gast IceCube Geplaatst Oktober 31, 2007 Delen Geplaatst Oktober 31, 2007 Probeer deze ik weet alleen niet of die nog seeders heeft want dat staat er niet bij :s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie